379 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "generator strøm"
generator strøm
Hej bg jeg har brug for at finde ud af hvor meget strøm jeg kan få ud af min generator på eksempelvis et time hvor den kører konstant men ved ikke helt hvordan jeg lige beregner det ved at generatore...
Hej bg jeg har brug for at finde ud af hvor meget strøm jeg kan få ud af min generator på eksempelvis et time hvor den kører konstant men ved ikke helt hvordan jeg lige beregner det ved at generatore...
Skrevet af: morten P - 30. mar 2020
Generator og strøm
Hejsa igen folkens, jeg har nu fået lavet og monteret det meste af mit anlæg, men nu står jeg med en generator som ikke lader som den skal længere, og det betyder at jeg nu skal have fat i en ny. MEN...
Hejsa igen folkens, jeg har nu fået lavet og monteret det meste af mit anlæg, men nu står jeg med en generator som ikke lader som den skal længere, og det betyder at jeg nu skal have fat i en ny. MEN...
Skrevet af: Nichlas P. - 17. jul 2021
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 77
Få et multimeter, sæt den røde på pluspolen og den sort/blå på minuspolen. Går batteriet over 11-12 volt lader det og gør den ingenting lader den ikke
Bytter du om på polerne får du bare et "-" foran din måling
jul 2007
Det samme er ved 24 volt batterier xS Så læser den bare over 24 volt...
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 4 Emner: 68 Svar: 199
jul 2007
generator strøm