{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

generator lampe???? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen har et spørgsmål?
min generator lampe lyser sommetider. når jeg holder stille (frigear) mens den er startet:D?
men vil gerne vide hvorfor? har fået at vide det kan være fordi mit anlæg slæber for meget og derved brænder alt kul af i generatoren.? men syntes ikke rigtig det gir mening? smiley nogen der ved hva det kan skyldes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  generator lampe????
  • #1   8. jan 2009 Jeg ville nok selv.

Starte med at rense ALT af hvad der hedder poler på batteriet. Rense alt metal af ved stelforbindelser til motor og til batteriet.
    Med mindre du har et meget meget voldsomt anlæg eller en dårlig generator så burde det ikke ske. -Altså med mindre der er fejl på ladeapparat/generator osv.

Er det pludselig dukket op? Eller dukket op i forb. med at du har monteret dit eller dat på bilen?

Har selv pga en dårlig stelforbindelse oplevet at en bil gik i stå da jeg tændte for de seks lygter der var foran. smiley

• #2   9. jan 2009 Ja præcis...
    altså ville da ikke mene at mit anlæg er så sindsygt så det ikke kunne trækkes af et bilbatteri:)
    men kan være så meget endelig. kan godt være min stelforbindelse. som er hjemmelavet altså med noget meget tykt ledning og ikke er isoleret:) .

Kommentér på:
generator lampe????

Annonce