{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  polyester med hærder
  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #1   22. jan 2009 ved jeg sq ikke. har lavet mange småting uden åndedrætsværn og har efter egen mening ikke taget skade.... men plejer at lave det enten i garage hvro port og døre står åbent så der er gennemtræk, eller udendørs

• #2   22. jan 2009 og hvad er det der enlig er farligt ved det?

• #3   22. jan 2009 der sker heller ikk noget ved at kører lidt over for røde... tag nu bare den maske på.. haha..

• #4   22. jan 2009 de der dampe der kommer derfra brænder dine hjernecæller af og går lige i bollerne...

• #5   22. jan 2009 Du har fået købt det kit kan jeg forstå?

Det er farligt, fordi det indeholder noget som kategoriseres som giftigt.
    De kloge hoveder siger at indånding af f.eks. polyster skader hjerneceller.

Tag og gør det udendørs. som sagt mistede jeg lige lugtesansen i et par timer sidst jeg brugte det stads der.

• #6   22. jan 2009 jeg har lavet det uden maske du kan prøve og sætte hovedet i en gang fortynder et par timer man bliver skæv af det lort....

• #7   22. jan 2009 Peder B

ja jeg har nemlig smiley

brugte du masken da?

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

#8   22. jan 2009 ja. det opløser din hjerne, så tag maske på..... det skal være en rigtig maske til formålet med de rigtige filtre i... en alm støvmaske hjælper ikke en skid mod dampe...det mest optimale er selvfølgelig friskluftværn

• #9   22. jan 2009 men skader det ikke også lunger da?

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

#10   22. jan 2009 nej det er mere slibestøvet når man sliber glasfiber....ved ikke om dampene kan skade lungerne, det er opløsningsmidlerne der umiddelbart skulle være det farligste, som jeg forstår det... hvad er det du skal lave?

• #11   22. jan 2009 i din lokale byggaforretning kan du få sådan en rigtig filter maske... tror den koster en 300 eller noget og den kan jo bruges en million gange hvis bare den opbevares rigtigt.. og så uden for med det så bliver det sq ikk bedere... eller bare lige lad døren eller vidue stå åben så du kan få luftet ordenligt ud...

• #12   22. jan 2009 astolpe med ure i og den anden side skal ha samme tur

• #13   22. jan 2009 Jeg brugte støvmaske

men skal det være optimalt så er det fuldmaske med kulfilter. så slipper der intet igennem.

Men det er både støvet OG flydende Resin som du bruger til opblanding af de glasfiber måtter der...
    Det er den gule dunk med alle de der advarsler på. den skal du ikke stå og sniffe for meget til, så bliver du død oven i hovedet...

Kommentér på:
polyester med hærder

Annonce