{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Nr1
Nr1
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201

annoncer hvad fatter folk ik ? {{forumTopicSubject}}

hvorfor er det folk for #"!"#!"¤#¤# ikke læser en annonce, og tænker sig lidt om inden de stiller 600 spørgsmål..

hvis man er SERIØS, HAR PENGE, VED HVA MAN SNAKKER OM.. så henvend dig, hvis ikke så lad vær at spilde andres tid med dit jammer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  annoncer hvad fatter folk ik ?
  • #1   29. jan 2009 Fordi bilgalleri efterhånden er en ren børnehave..

• #2   29. jan 2009 B4NDIT ™
    Sådan er det have annoncer herinde.
    Mange gange tror jeg bare folk skriver fordi de keder sig. De skriver selvom de på ingen måde er intereseret.

• #3   29. jan 2009 B4NDIT ™ vil give dig fuldstændig ret meget tidskrævende

• #4   29. jan 2009 Ja har samme problem, folk fabler om dæk og dit og dat, self. et sæt helt nye 19" med DÆK til 4600 kr..

der står intet om dæk i annoncen, og fælgene er afbilledet uden dæk..
    hva sker der.. forverneter folk bare der er dæk på fælge når de køber eller hva, .. og hvis der var dæk på så var de nok solgt de første 100 gange til prisen.

• #5   29. jan 2009 Ja, folk læser aldrig annoncerne.. De læser kun overskriften..

F.eks. i min annonce hvor jeg prøver at sælge Civic'en fordi jeg har købt anden bil, er det eneste folk spørger om, om jeg vil bytte.. Selvom jeg har skrevet i 1. linje at jeg allerede har en anden bil..

• #6   29. jan 2009 et eks. har lige en annonce her, ikke for at linke til den eller reklamere

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=699142
    (er der ingen dæk på)

??? ja hva tror du selv mongol..

• #7   29. jan 2009 Folk bliver også ved med at vil bytte alt muligt lort med min bil, jeg har til salg. Selvom der står på nederste linie med store fede bogstaver:
    KUN BYTTE MED VW'ER IKKE NYERE END 91. tsk tsk

• #8   29. jan 2009 overse dem, det er da pisse irriterende, at den blinker for nye meddelser når man logger på, og det er de samme hjernedøde tåber der har skrevet endnu engang..

• #9   29. jan 2009 Slet beskeden og smid folk på filterliste.

• #10   29. jan 2009 Der er to allerede i din annonce, der er helt skæv på den. det er 2 ud af 2

• #11   29. jan 2009 ja problemet er bare, min filterliste er så lang efterhånden... så er der jo slet ingen der skriver til sidst haha

• #12   29. jan 2009 sådan er det bare her inde , du skal tænke på de fleste brugere herinde er lige blevet 18 år og bor stadig der hjemme hvor mor og far laver alt for dem , og det vil også sige tænke for dem , det er sørgeligt men sandt !

• #13   29. jan 2009 igår skrev en på noget andet jeg har til salg..

i annonce står der Østjylland - Randers

manden skriver og skriver og skriver og er utrolig seriøs, til sidst efter nogen dage skriver han, men han er fra køge,.. og syntes randers er for langt væk.. hvorfor så vise intresse fra start..

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #14   29. jan 2009 Skriv med store bogstaver DER ER INGEN DÆK PÅ!!!! og hvis de alligevel henvender sig så er det frysningsgrund

• #15   29. jan 2009 Kan fanme kun give dig ret.. Er håbløst træt af det.. Har modtaget ufatteligt mange henvendelser på min Supra, alle sammen er bare useriøse.. Har aftalt tidspunkter med folk, hvor de skulle komme og kigge, og er der dukket nogen op.. Nej.. Kan fanme ikke forstå, hvad folk får ud af at spilde andres tid..

• #16   29. jan 2009 jamen hvorfor skal jeg skrive der ikke er dæk på , kan de sku da se det er nye fælge

og hvis man skal sælge, skriver man da alt vigtig info, så hvis der var dæk på til den pris, unlod man jo ikke..

• #17   29. jan 2009 Bandit - Har jeg også prøvet, det sidste. En der skrev på min bil, virkede rimelig seriøs. Dagen efter skriver han, at han bor i Århus og synes det er for langt væk.

IDIOT!

• #18   29. jan 2009 Lissom idioten i min Volvo annonce. Han blev sur fordi jeg ikke ville bytte danmarks absolut billigste V40 der står 25k under værdi til hans rådne BMW som er 25k værd.

• #19   29. jan 2009 Jeg havde på et tidspunkt min bil til salg, en gut fra fyn var alvorlig intresseret, og vi udvekslede telefon nr-Ved første samtale spurte jeg om han var seriøs (læs: har du penge nok) Ja det var han bestemt-så skrev vi noget mere sammen, og en dag aftalte vi at han skulle komme og se bilen-Jeg tilbyder så at hente ham ved færgen, så han ikke behøver at tage sin bil med over, samtidig vil min kone så sørge for noget frokkost osv.
    Da dagen kommer køre jeg til færgen, mens konen dækker bord-
    Men der kommer ingen !!! Efter at have ringet og skrevet flere gange , får jeg kontakt med fyren-"Jeg kunne ikke låne penge i banken, og jeg har sendt en SMS til dig "
    Godaw min bare-Det var et fastnet nr. jeg havde-Og bank? sagde du ikke at du var seriøs?--"JO men min bank ville ikke"

Jeg var klar til at begå mord!!! Her havde vi talt sammen og skrevet sammen i over 1 måned-Og så har han ikke nosser til at ringe for at aflyse det hele-2 timer før han skulle være her!
    Jeg sætter ikke noget til salg herinde mere!!

• #20   29. jan 2009 ja men ... magter ikke de mennesker mere, ..der må være nogen seriøse tilbage herinde..

• #21   29. jan 2009 FISSE!!!

• #22   29. jan 2009 bandit-de der fælge er der dæk på dem

• #23   29. jan 2009 nej kunne ikke lade være,kender det alt for godt,lær at lev med det

• #25   29. jan 2009 Er helt enig med dig B4NDIT.. Der er så mange folk der er så forkasteligt dumme og ikk kan læse en annonce igennem.. Dem jeg er mest forarget over, er at se de 1000vis af folk, som spørger om vedkommende vil bytte, når der står i annoncen at man IKKE vil bytte.. Jeg kan seriøst ikk fatte hvordan nogle folk kan have så små fragmenter af en hjerne, at man ikke kan indse at når der står "Ingen bytte" så mener manden det fandme!

• #26   29. jan 2009 Bandit-jamen hvorfor skal jeg skrive der ikke er dæk på , kan de sku da se det er nye fælge

og hvis man skal sælge, skriver man da alt vigtig info, så hvis der var dæk på til den pris, unlod man jo ikke..

der ligger 2 fælge uden dæk ja men i annoncen er der også en bil med dæk kunne være det var der den faldt af for nogle

• #28   29. jan 2009 hmmmm.... men var der dæk på de fælge eller ej?

Kommentér på:
annoncer hvad fatter folk ik ?

Annonce