{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

idiot har bulet min bil og bare kørt! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens...

har bare lige brug for lidt luft. så har min bil stået på en privat parkeringsplads natten over og så er der fandme en eller anden idiot som ikke har kunnet finde ud af at bakke med sit lokum af en bil:-( Da fjolset har skulle bakke ud, har vedkommende drejet for tidligt og på den måde drejet sin front over i siden på min bil.. så jeg har kæmpe ridser hen af siden + en kæmpe bule lige efter døren...
Hvor er det dog irriterende, at idioten så bare er skredet fra det.. så nu har jeg så en kæmpe regning at stå med. gid folk dog var en smule mere ærlige...

Alt dette sker så en måned efter at en anden klaphat har ridset en kæmpe ridse hen over min bagklap..:-(

Det gør sku ondt, når man til hver dag går og nusser om ens bil...

Sorry for dette indslag, men trængte bare lige til lidt luft...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  idiot har bulet min bil og bare kørt!
  • #1   1. feb 2009 det er sgu irriterende ja.. har selv oplevet det før. endda på arbejdet. Så altså en kollega der har gjort det.. . men kostede da alligevel 4000 at få lavet.. tak siger man bare.. idioter findes der masser af derude.

• #2   1. feb 2009 Du er ikke den eneste. Min bil har ikke engang kørt 3000 km.
    Sidste weekend var der en eller anden spasser der aldrig sku ha haft kørekort. Hele højre side på min bil er blevet ridset og trykket.
    Den skal ha 2 nye døre plus den skal ha banket lidt buler ud. 15 K er prisen. Så ringede jeg til min forsikring selvfølgelig. Så på grund af nogle nye regler osv. Så skal jeg betale 9 k i selvrisiko.
    Så nu går jeg rundt og er pisse glad for at jeg købte bilen med forsikring.... NOT

• #3   1. feb 2009 ja kender det desværre alt for godt..

det der i mit album var en kammerat.. han "glemte" bare lig at fortælle mig det................

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=28242

så kender det desværre alt for godt...

• #4   1. feb 2009 ja min har fået det samme tryk som din har oluf... bare ikke nær så kraftigt..

regner med jeg går en lille tur i morgen, på de omkringliggende parkeringspladser for at se om der er nogle som har en ridset kofanger med maling fra min bil..

• #5   1. feb 2009 ja var også sådan jeg fandt ud af hvem der havde lavet min.. for kørte lig rundt til kammeraterne for at høre om de havde set eller hørt noget i løbet af aftenen, og fik tilfældigvis parkeret sådan så bulen var ved hans bagskærm..... BUSTED!!!!

• #6   1. feb 2009 fik også en p-skade for nogle år siden. og den der havde kørt ind i min bil var da også flink nok til at sætte en seddel i forruden. der var jo nok nogen der så han kørte i den, så så det jo godt ud at stå og skrive en besked.men på sedlen stod der bare undskyld jeg er kørt ind i din bil

• #7   1. feb 2009 typisk dansk mentalitet bare at køre,desværre

Kommentér på:
idiot har bulet min bil og bare kørt!

Annonce