idiot har bulet min bil og bare kørt! {{forumTopicSubject}}
Hej folkens...
har bare lige brug for lidt luft. så har min bil stået på en privat parkeringsplads natten over og så er der fandme en eller anden idiot som ikke har kunnet finde ud af at bakke med sit lokum af en bil:-( Da fjolset har skulle bakke ud, har vedkommende drejet for tidligt og på den måde drejet sin front over i siden på min bil.. så jeg har kæmpe ridser hen af siden + en kæmpe bule lige efter døren...
Hvor er det dog irriterende, at idioten så bare er skredet fra det.. så nu har jeg så en kæmpe regning at stå med. gid folk dog var en smule mere ærlige...
Alt dette sker så en måned efter at en anden klaphat har ridset en kæmpe ridse hen over min bagklap..:-(
Det gør sku ondt, når man til hver dag går og nusser om ens bil...
Sorry for dette indslag, men trængte bare lige til lidt luft...
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 49
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Svar: 749
Sidste weekend var der en eller anden spasser der aldrig sku ha haft kørekort. Hele højre side på min bil er blevet ridset og trykket.
Den skal ha 2 nye døre plus den skal ha banket lidt buler ud. 15 K er prisen. Så ringede jeg til min forsikring selvfølgelig. Så på grund af nogle nye regler osv. Så skal jeg betale 9 k i selvrisiko.
Så nu går jeg rundt og er pisse glad for at jeg købte bilen med forsikring.... NOT
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 196
det der i mit album var en kammerat.. han "glemte" bare lig at fortælle mig det................
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=28242
så kender det desværre alt for godt...
mar 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 37 Svar: 68
regner med jeg går en lille tur i morgen, på de omkringliggende parkeringspladser for at se om der er nogle som har en ridset kofanger med maling fra min bil..
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 196
aug 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 766
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 58 Biler: 6 Emner: 2.090 Svar: 19.785
idiot har bulet min bil og bare kørt!