{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.710 visninger | Oprettet:

BG hvad må man {{forumTopicSubject}}

Hej venner

Jeg fik frosset min konto, fordi jeg oprette et indlæg i forummet, til en DVD film jeg havde tilsalg.
Jeg fik ikke en advarsel, den bliv bare lukket i 4 dage.
Grunden til jeg gjore det, var fordi jeg har deltaget i nogle indlæg, og der var andre dvd film, ala High Octane(performance dvd).
Nu fandt jeg nogle og købte hjem, og fik købt for mange. Derfor ville jeg som en service, fortælle om det her inde.

I dag får jeg så slettet min annonce af en ny hjælpe admin. Fordi min DVD ikke er bil relateret.
Hvis en performance DVD som handler om at tune, style, drifte bil, ikke er bil relateret. og især her på BG hvor der er den type bil vi alle kikker efter, så ved jeg ikke hvad er.

Måske er det mig, Men jeg har længe hørt om folk er negative her inde. Det er jeg også nu. Og jeg forstår nu hvorfor folk er det. De hjælpe admin ødelægger siden.

Jeg syntes det var unfair at jeg bliver handlet sådan. Når alle de idioter som hele tiden sviner folk til, slipper.
Men HALLO thomas P, efter hånden er den her side jo forbeholdt disse typer. Og dem som ikke er det, der bliver det med den service.
Og at de nu også vil have penge for det(VIP)... NO WAY.

Jeg tør snart ikke gøre noget her inde.
Lad os se hvor længe dette indelæg er online, før det bliver slettet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BG hvad må man
  • #1   10. feb 2009 Jamen kan kun sige jeg kender det kun alt for godt selv... ALLE min privat annoncer bliver jævntligt slettet uden grund og uden jeg får noget afvide om det?

• #2   10. feb 2009 Hehe, skidt beslutning af den admin, men det sker der vel intet ved?

• #3   10. feb 2009 Måske du skulle overveje at læse brugerbetingelserne, så ville du jo have opdaget at du brød reglerne, endda flere gange... 1 ting er så at det er sket, hvad endnu dummere er at du så gør det igen...

1.10. Hjælpe-admins, hvad er det?
    På BilGalleri.dk er der et antal hjælpe-administratorer, som du kan kontakte for at få hjælp.
    Hjælpe-administratorer er brugere fra BilGalleri.dk, som hjælper med sidens drift samt kontakten til brugerne. De er her for at holde ro og orden og medvirke til at brugerbetingelserne overholdes. Hvis du har problemer eller spørgsmål til nogle af de ting, du ser eller oplever på BilGalleri.dk, kan du derfor med fordel skrive til en hjælpe-administrator. Det kan f.eks. være vedrørende:

Dårlig opførsel
    Fjernelse af uønsket indhold
    Frysning eller lukning af brugerkonti, som ikke overholder betingelserne

Indlæg omhandlende administrator eller hjælpe-administratorer’s handlinger er uønsket i Forum. Vil man klage over en hjælpe-administrator kan man benytte kontaktformularen øverst på siden. Alle mails bliver ikke besvaret, men alle mails bliver læst og vurderet og vi foretager derefter de handlinger vi mener, er nødvendige.

Hjælpe-administratorer har dog ingen mulighed for at hjælpe brugerne med info og support til oprettelse og aktivering af profiler. Ved spørgsmål vedr. dette må der rettes henvendelse til administrator via kontaktformularen øverst på siden.

Du kan kontakte en hjælpe-administrator via linket ’Hjælpe-admins’ øverst på siden. Her kan du skrive beskeder til de enkelte hjælpe-administratorer. Undlad venligst at skrive beskeder under Hjælpe-administratorernes biler da disse forbeholdes almindelig bilsnak.

• #4   10. feb 2009 mht. om en annonce er bilraleteret er en vurderingssag en HA'er må tage, mange ting kan man jo putte i sin bla. eller bruge i forbindelse med en bil, men er man i tvivl så hiver du jo bare fat i en hjælpe admin og høre om det her nu er okay.

At du har valgt ikke at læse brugerbetingelserne kan du jo ikke klantre på hjælpe admins, de gør deres arbejde at du ikke kan overholde reglerne er jo ikke dårlig service eller uretfærdig behandling.

• #5   10. feb 2009 synes snart der er så meget lort herinde af alt muligt underligt. der burde rydes op i brugere der ikke har været online i et halvt år og profiler hvor de har en bil med alt tekst slettet og kune et billede tilbare eller fotoalbum med et billede.

men i stedet som nu bliver der en masse ballade over en dvd film der har med biler og gøre. der er så tit folk der sælger alt muligt underligt så kan du vel os.

• #7   10. feb 2009 hvis i har RIS/ROS til siden og gerne vil gå uden om hjælpe admins kan det gøres via. dette link : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_kontakt_skriv.asp?category=9

• #8   10. feb 2009 synes nu sådan en dvd der burde kunne gå under elektronik markedet som man jo kan oprette her inde... ffs de admins har godt nok en pind sidende på tværs i røven nogle gange

• #9   10. feb 2009 Nemlig Calle

• #10   10. feb 2009 ..Men ja, det er jo fordi du har reklameret med dine varer i forummet?

Det er en om'er smiley

• #11   10. feb 2009 Hvad hjælper det at klage over en hjælpe-admin, til en hjælpe admin? Han kan/vil vel bare se på klagen,grine, og derefter slette klagen..

Brugerne har vel ret til at vide om der er en hjælpe admin der laver en bommert. Vi er jo trodsalt osse en del af siden..

• #12   10. feb 2009 tjaa sådan er det vel at være på en side der drives kommercielt. Tror ikke der er mange herinde der ikke kunne tænke sig at det blev drevet som en non profit side, men sådan er verden bare ikke.
    Får HA'ere egentlig penge for deres arbejde?

• #13   10. feb 2009 Nej ha'erne modtager ikke penge for deres arbejde.

Man klager ikke til en ha'er om en ha'er man bruger kontakt formularen via. kontakt linket, så vil dem bag siderne tage hånd om det.

• #14   10. feb 2009 Christian S, Nej, de opnår sølle prestige og opnår falsk tryghed.

Men jeg stiller gerne op =)

• #15   10. feb 2009 okay...ja det fatter jeg så ikke at der er nogen der gider. Hvorfor skulle man dog arbejde gratis for andre der til gengæld for deres regler overholdt så de kan tjene flere penge.

men hver sin lyst smiley

...nu bliver jeg sikkert frosset haha

• #16   10. feb 2009 Jeg håber bestemt ikke ha'erne gør det for tryghed eller prestige, men derimod for at opretholde et fornuftigt site, hvor vi alle kan være.

Men deres arbejde gøres bestemt ikke nemt af at folk ikke gider læse brugerbetingelserne eller bevist bryder reglerne.

• #17   10. feb 2009 Jeg gentager: Man opnår sølle prestige og opnår falsk tryghed.

Yes, hver sin lyst smiley

• #19   10. feb 2009 Christian S du fryses kun hvis du går udenfor i t-shirt........ hvorfor fryse folk bare fordi de har en anden mening om tingende en den man selv eller andre har er der ingen grund til men det er måden det bliver sagt på der kan give frysning.....

• #20   10. feb 2009 Brian du gentager bare dig selv, så vi rigtig kan få slået fast, hvor dum du rent faktisk lyder.

• #21   10. feb 2009 Det var så til Brian J og ikke M hvis der skulle være tvivl.

• #22   10. feb 2009 Eggface.. Men ikke desto mindre er det sandt smiley

• #23   10. feb 2009 Det handler jo ikke prestige, men om at man gerne vil gøre en forskel i stedet for bare at være en del af det sædvanlige tudekor herinde, som hyler over de andre bryder reglerne, og siden er åh så dårlig...

Find da den positive stemning frem også deltag i siden, hvor der faktisk vis man åbner øjnene, sker en hulens masse positivt...

• #24   10. feb 2009 Svend J: Jeg kunne sagtens selv finde på det hvis siden var Non profit, for så er der en mening med det. Men det er denne ikke.
    Jeg har svært ved at komme på andre eksempler på andre steder i erhvervslivet hvor det er lykkedes private firmaer at få folk til at arbejde gratis.

• #25   10. feb 2009 Kan godt være jeg lyder dum, men derfor er det ikke usandt.

Udemærket at man vil gøre en forskel, det er fair nok, men det ændre ikke faktummet af at man opnår prestige.. Eller wannabee prestige call it whatever.

Er helt sikker på at størstedelen har det sådan, 100

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #26   10. feb 2009 Man får bare en masse brok fordi man vil gøre siden til det den var en gang en god side, hvor folk snakkede om biler og træf, som jeg har snakket med en af de andre HA`ere om skulle vi snart kaldes børnehavepædagogere smiley

• #27   10. feb 2009 hov der kommer hurtigt indlæg på her smiley

jeg er da glad for at jeg kan more andre herinde, så gør jeg da lidt godt smiley

mit grundlæggende problem er nok at jeg ikke kan se hvordan HA'ere hjælper andre brugere, ved at slette deres annoncer (for at holde sidens ejere glade) og fryse dem når de skriver noget forkert.
    Men det er nok også fordi jeg personligt er ligeglad med at folk sommetider kommer op og toppes og skriver ting der ikke egner sig for børn...men altså, so what. gør det BG til et dårligere sted at være? det mener jeg ikke. man er jo ikke tvunget til at læse den slags.

• #28   10. feb 2009 Ja jeg kan ikke se hvor trygheden eller prestigen skulle være i at være bussemanden.

• #29   10. feb 2009 Christian S - øhh, det er der da rigtig mange steder man gør brug af ikke aflønnet personale, i sportforeninger, haller, til større arrangementer (festivaler, koncerter osv), ja selv i hjælpe organisationer rødekors, folkekirkens nødhjælp osv. Selv om det er større eller mindre firmaer med en vis profit i ryggen... Alt burde ikke handle om penge, men det gør det åbenbart for nogle og fair nok man personligt ikke gider arbejde gratis, men derfor syntes jeg da stadig man kan snakke pænt om dem som gider...

• #30   10. feb 2009 TruckerBenny A

at være hjælpe admin vil altid være et job der har en slagside, især når man har så strike regler at følge som der er på denne side (NETOP fordi det er en kommerciel side)

dermed kasters der endnu mere bræde på det bål jeg har sat ild i omkring hvorfor HA'ere gør deres arbejde gratis...I don't get it

• #31   10. feb 2009 Who Am I

Du slår hovedet på sømmet. Alt hvad du nævner er organisationer der er sat i verden for at hjælpe andre...det kan man vist ikke sige om BG?

Men jeg tror du mistforsstår mig lidt, for grundlæggende synes jeg at det er fint at der er nogen der vil gøre et stykke arbejde for at holde siden kørende. Problemet er bare at det arbejde udføres ud fra et sæt regler der er laver med profitmaksinering for øje.
    et par eksempler:

Thomas P må ikke sælge sin DVD fordi det har en lillebitte snert af kommerciel salg. Jeg har selv blevet kontaktet at BG admins der sagde at jeg ikke måtte sælge dit og dat, og fortælle til andre at man kunne hjælpe dem ved at skaffe billige dele. Så skulle jeg betale for at være annoncør på BG.

Hvis der bliver sagt ting og sager på BG der ikke følger dansk lovgivning så kan ejerene af BG få et problem, NETOP fordi de er privat firma. Derfor har man så "ansat" hjælpeadmins til at holde stien ren.

er jeg helt forkert på den?

• #32   10. feb 2009 Nej, og de ha'er opnår jaaa, never mind smiley

• #33   10. feb 2009 synes det er latterligt, at på en dansk bilglad hjemmeside IKKE må hjælpe andre bilglade danskere ved fx. at informere om billige stumper eller stylings dele der kan skaffes hjem osv.... så får man straks en mail om at BG´s annoncøre bliver sure og kiss my ass.....

Bilgalleri.. stedet for bilglade dansker....... halleluja!!

• #34   10. feb 2009 Ramin

Ikke helt. dansk lovgivning påbyder virksomheder at optræde moralsk forsvarligt osv osv. Det gælder også ansvaret for de services de udbyder, i dette tilfælde et web forum. Hvorfor tror du diverse videoer med "ucensoreret" materiale eller andre ulovligheder bliver fjernet gang på gang fra siden? det er fordi BG skal følge dansk lovgivning som virksomhed.

• #35   10. feb 2009 BG = BØRNEGALLERI

• #36   10. feb 2009 Christian S - Det var vist nærmere dig som slog hovedet, skal vi lige tage et eksempel... Tag en festival som skanderborg festival som sidste år lavede et overskud på 10mill kr. de har 6-8000 frivillige til at få festivalen til at rende af stable, de bliver belønnet med en en indgangs billet lige som HAerne herinde bliver belønnet med gratis medlemskab og VIP, så hvordan du syntes der er en forskel det syntes jeg da er meget svært at se...

Citnez & - Du kan da også sagtens skrive bilgalleri på dit CV, når vi kigger ansøgninger til nyansættelser ved os så kigger vi også på hvilken kommunikation erfaringer du har og det fås ikke meget bedre end dem de fleste HAer kan ligge for dagen herinde...

• #37   10. feb 2009 Hjælpeadmins herinde har deres eget liv, uden nogen form for kontrol.. og hvis man klager får man absolut intet svar fra nogen som helst.. men der findes ALTERNATIVER til BG selvom man ikke tror det, heldigvis!

• #38   10. feb 2009 Eggface : Som tidligere har jeg skrevet med ha om forskellige synspunkter, ændringer og lign, og hvis det ikk er som de ønsker bliver man frosset eller lign. Det har før været et problem at annoncer og lign bliver slettet uden grund, og som ha'er er det nemt at lade sin vrede gå udover brugerne ved at fryse dem.. Bare nogen af de ting som kunne gøre nogen irriteret...

Jeg tager det personligt ikk så tungt...

• #39   10. feb 2009 Who Am I

Jeg tror der er noget om Skanderborgfestivallen du har misforstået smiley http://www.smukfest.dk/index.asp?id1=227&id2=5&id3=21&id4=0

Men jeg synes da det er fint hvis i endelig er begyndt at få noget for det arbejde i laver. men indtil nu har der jo ikke været brugerbetaling på denne side

...i den sammenhæng kræver det vist ikke den store ledvogter eksamen at gætte min indstilling til det smiley

• #40   10. feb 2009 Haha skrive HA på sit CV? Ej, nu stopper i..

• #41   10. feb 2009 Jeg synes tværtimod hjælpeadmins skulle få et grundigt kursus i situationsfornemmelse og almindelig takt og tone, og hvad man gør og ikke gør. Hele HA-stablen er snart skiftet ud i forhold til da HA'ere blev indført her til BilGalleri, og der er alt for mange af de nye der opfører sig som alle andre brugere. Forresten, så har jeg flere gange fået beskeder fra HA'ere om at slette biler jeg havde solgt, fordi man ikke må have biler der ikke er ens egne oprettede.. hvorfor skal HA'ere ikke selv følge den regel?

• #42   10. feb 2009 Citnez &: Der kan man bare se!! ander jeg ikke...men det er måske kun for nyoprettede?:

Hvis det er tilfælder så fatter jeg SLET ikke at der har været så lidt udvikling på siden. Det skulle man da tro der var råd til så.

I de 3-4 år jeg har været her er den eneste større revolution på siden at billederne kom i større formater.

hvorfor ikke lave noget "trader rating" eller et bedre forum...kun HA'erene ikke bruge deres tid på det?

• #43   10. feb 2009 Ramin K - Hvis man ingen idé har om hvad BilGalleri er, så er det komplet ligegyldigt at skrive det på sit CV. Hvis man derimod ved hvad BG er, så synes jeg ikke ligefrem at stillingen som frivillig hjælpeadmin er noget man bør fremhæve.

• #44   10. feb 2009 Ramin K: hehe du er for sjov. Selv i første linje står der er det er en Fond det drejer sig om. En fond der giver penge til alverdens gode projekter rundt om i verden. Du kan læse mere om det her: http://www.roskilde-festival.dk/om_festivalen/
    men det er da ærgerligt at de taber penge, så er der jo ikke noget at dele ud af.

• #45   10. feb 2009 Macnuz

enig...jeg ville nok som den ansættende part undre mig lidt over hvordan vedkommende har tid til det med et fuldstids arbejde oven i, og spørge lidt til hvornår det arbejde foregik

...hvilket minder mig om at jeg selv er på arbejde....vi ses drenge !

• #46   10. feb 2009 Ramin K - Det er også fint at de ting er kommet, og det har da også gavnet sidens brugsværdi, men I kan ikke tillade Jer at tage endnu flere penge for at bruge siden (årlig brugerbetaling for at få præcis de samme funktioner som nu er gratis). Så længe Jeres hjælpeadmins har så frie tøjler som de har. Enten må I selv træde til som hjælpeadmins, eller også må I finde mere kvalificerede folk. Og nej, ingen tvinger nogen til at være herinde, men som det største og første bilgalleri i Danmark, så synes jeg I skal statuere et eksempel, for der findes altså alternativer til BilGalleri, og du ved godt hvilken side jeg mener, og selvom I ikke betragter det som en trussel endnu, så kan det meget vel gå den vej med Jeres brugere, for jeg ved, og I ved, at rigtig mange er røvtrætte af den måde tingene fungerer på herinde.

• #47   10. feb 2009 en sidst ting ang funktioner.

Ramin K, du har ret, jeg tager det i mig at der ikke er kommet nogen nye funkioner...men når det er sagt...så må du da medgive at det ikke imponerende med ca 1 ny funktion om året. Det var ikke gået i min branche smiley

• #48   10. feb 2009 Ramin K jeg kan næsten forstå på Macnuz's indlæg at du er en af ejerene på BG.

Så vil jeg gerne lige melde at det med trader rating ville VIRKELIG være et stort plus på denne side.

Måske du kunne fortælle om hvilke planlagte funktioner der er undervejs?

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #49   10. feb 2009 Macnuz < Nu var jeg til møde med en jobkonsulent i sidste uge og hun spurgte hvad jeg lavede i min fritid fortalte jeg at jeg var HA herinde, og hun sagde det var faktisk en god ting at have på sit CV, forklaring kan jeg så ikke lige huske, men det var positvit.

• #50   10. feb 2009 Jeg har snakket med flere job konsulenter og kursus arrangøre i jobsøgning og i det med at skrive ansøgninger og de mener bestemt også at sådan en stilling bør skrives på ens CV.

Det er klart det ikke nødvendigvis har noget at skulle gøre på et cv til en mekaniker stilling eller som lagermedarbejder, men det kan godt være til gav i andre stillinger, hvor man har med mennesker at gøre.

• #51   10. feb 2009 Shit der er mange der har noget at sige, Fedt.

1. Hvorfor bliver man HA og gør det gratis. Jamen det giver jo magt. Hvormange ville være politimand for 22k hver månede, hvis de ikke havde magt?

2. HA som sletter, fyser brugere. De er selv med til at skabe negativ stemning. For jeg har da aldrig være så negativ på BG som nu. Trucker benny fyrste min profil i 4 dage, uden advarsel. Han ville rigtigt svare på noget, Jeg fik bare standard svar.
    Ja jeg lavede noget ulovligt. Men jeg er også kun et menneske.Giv mig en chanche for at rette det.

3. Ja!, Ha laver deres eget liv. De kan gøre lige hvad der passer dem. Ingen kontrollere dem, og du kan ikke klage over dem. Men ejerne af BG finder sku først ud af den, når site køre ned, fordi brugerne er trætt af dem. Men lige nu går det jo så godt, så de tror ikke det sker for dem.

Hvormange bruge myspace mere?

• #52   10. feb 2009 Citnez & - Det kan du da tro jeg mener seriøst, nu er jeg i en branche hvor man ikke selv finder sit arbejde, det finder en, men vi kigger da meget på hvilken fritids interesse og gøre mål folk har når de sender ansøgninger til os, og frivillig hjælp i en fritidsklub, på nettet eller hvad ved jer, fortæller en masse om personen engagement og er bestemt et kæmpe plus...

Thomas P - "Ja!, Ha laver deres eget liv. De kan gøre lige hvad der passer dem. " Som om, vis man bare har fulgt med det mindste herinde vil man vide at flere HAer har været frosset fordi de har dummet sig, nogle er endda røget af listen fordi de ikke kunne administrerer deres beføjelser, så at skrive de kan gøre lige hvad de vil er en direkte lodret løgn...

Kommentér på:
BG hvad må man

Annonce