{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

75.000km service eftersyn - noget lort {{forumTopicSubject}}

Hey. ja som sagt har jeg lige haft min coupe til eftersyn! ikke nok med at det kostede ca 6000kr så har jeg kun haft problemer siden.

Havde min bil til service torsdag fra 8 til 16.
de laver det sædvanelige og sætter også lige nye bremseklodser på begge forhjul. anyway jeg kører hjem efter at have hentet bilen. næste morgen da jeg kommer ud og starter bilen har starteren det ikke så godt og kabinen begynder kort efter at stinke af benzin, nå møg.. kører tilbage til værkstedet hvorefter de selvfølgelig tjekker bilen. Der er en lækage på mit NYE brændstof filter, nå fint den skifter de så hvorefter jeg får at vide det var godt jeg kom tilbage for en gnist og hele lortet havde sprunget i luften! =/ fedt.. nå så kører jeg igen..
Så omkring kl 14, altså om fredagen så er jeg på vej ud i et kryds hvorefter jeg hører en mærkelig lyd og koblingen begynder at opfører sig totalt åndssvagt.. så stopper bilen og koblingen er møg hård!.. fedt så holder jeg der og spærrer for trafikken, men to rare betjente skubber mig da lige ind til siden og får fat i en kranvogn til mig!

Men nu er det så jeg vil vide.. jeg har ikke engang kørt 100km efter det her så kaldte "service eftersyn" Så jeg er vel i min gode ret til at forlange at værkstedet selv skal betale for hvad der nu er galt med min kobling, plus forlange kompensation for kranvognen hvilket kostede 700kr

Hvordan står jeg i det her tilfælde????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  75.000km service eftersyn - noget lort
  • #1   30. maj 2005 Meld dig ind i FDM og tal med dem.
    Nok en god idé at have nogen i ryggen ved sådan et tilfælde.

Føler sørme med dig :-|

• Brian P
    Brian P Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 43
    #2   30. maj 2005 Altså er enig med Aardvark, ring til FDM og hør hvad de siger..

Men altså har de lavet noget med din kobling overhovedet? For hvis de slet ik har rørt den, kan man jo i teorien ik give dem skylden.. Dog er det lidt mystisk at det sker lige efter den har været til service, men kræv at de tager et kig på det under alle omstændigheder.

• #3   30. maj 2005 Damn du har været uheldig.

• #4   30. maj 2005 Prøv og luft koblingen ud, den er sikkert hydraulisk på sådan en.

• #5   30. maj 2005 Det lyder til at værkstedet har lavet sindsygt mange fejl...Få dem til at fixe det, gratis. Ellers må du jo få fat på en advokat..

• #6   30. maj 2005 Køb en audi istedet.... :o)

• #7   30. maj 2005 Kitora:
    Køb en audi istedet.... :o)

Hvordan skal det svar kunne hjælpe manden?

no Offense... men det er sq da et hjernedødt svar.

• #8   30. maj 2005 Anders H.

Det hjælper ikke på hans bil, men i modsætning til dig selv findes der folk der har udviklet noget som hedder humor. - Somme tider hjælper det på humøret om ikke andet... :o)

• #9   30. maj 2005 Morten K
    Ja rigtigt den er desværre hydraulisk!

Kitora
    Hold dit pis væk, har ikke tålmodighed eller humør til det lige nu!

Har lige været nede på det værksted jeg har smidt den hen, de har luftet den ud 2 gange uden resultat, stadigvæk sten hård, den rykker sig ikke en centimeter, plus han kan sidde inde i kabinen og rykke i koblingspedalen, den er bare ikke til at flytte! Plus gearkasse knasser når han sætter den i gear... fedt!
    Nu piller de gearkassen af den og ser hvad FANDEN der er galt! Håber de er færdige med den inden onsdag for der skal jeg til nordjylland, men tvivler da på at jeg TØR kører nogensteder.. kan lige se de nye bremser de har sat på flyver af! amatører da!

Og var da lige henne ved dem jeg havde købt bilen ved for at hører om 100.000km garanti! men jeg havde jo sat bilen på et andet værksted så han var lidt halv fjentlig anlagt desværre så intet håb der!

Brian P
    Ja jeg synes nemlig også det er, ikke bare lidt, men MEGET mystisk! De skiftede jo også væske i den.. kunne være noget er gået galt der evt! kan lige se de har tabt en skrue eller noget i beholderen.. ville forklare koblingen sidder fast.. der er hvert fald et eller andet der sidder i klemme!!!

Men hvad skulle FDM kunne gøre ved det hele???

• #10   30. maj 2005 Rolig nu suresen...

• #11   30. maj 2005 Kitora
    Er ikke sur.. er bare pisse frusteret! Jeg har kørt 65km efter det service eftersyn, det kan bare ikke passe at det sker! det er alt for meget til at det bare er et uheldigt tilfælde! og havde jo nok ikke den her bil hvis det var en audi jeg ville have? =/

har i forvejen kun liiiige akkurat råd til forsikring på 22.000kr og så sker det her pis! ingen ombygning i år desværre!

• #12   30. maj 2005 Kitora:

Du kan da forstå at manden er i dårligt humør over sin bil. Kan ikke se det sjove i dit svar.. slet ikke. Har masser af humor bare rolig. men manden spørger om noget for ham dybt alvorligt og så fyrer du pis af. Så skulle du hellere have ladet være med at svare.

• Rene a
    Rene a Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 15
    #13   30. maj 2005 Det var da skod at få sin bil tilbage når der er blevet lavet sådan en gang lort. Men har du fundet ud af om det er en lærling eller en sven der har lavet bilen.
    Hvis det er lærlingen kunne jeg da forstille mig der ikke er blevet kørt pænt i bilen.
    Men det er nu heller ikke verdens beste gearkasse der sidder på din bil. Vi har mange til rep på det værksted jeg er på.

• Rene a
    Rene a Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 15
    #14   30. maj 2005 P.S jeg er på et Hyundai værksted.

• #15   30. maj 2005 Rene A
    Det er en udlært mekaniker.. gearkassen fejler intet. Har lige været derhenne igen! Det er noget med et kugle lejer eller hvad han nu kaldte det der simpelthen bare er hoppet ud og har knækket 2 tænder på en anden del og derefter har sat sig fast! forklare hvorfor den sad så forbandet fast sagde han! Har i mange coupe'er inde til service da?
    re: kørt pænt i bilen - taler man af erfaring? smiley ej regner da med den er blevet behandlet ordentligt!

Kommentér på:
75.000km service eftersyn - noget lort

Annonce