{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af håndbremsekabel på 206
  • #1   19. feb 2009 Der sidder vist nok 2 kabler, og bilen skal på lift, så du kan komme ind bag ved udstødningen. Det er ikke svært at skifte, men det tager tid.

• #2   19. feb 2009 Og tid er lige præcis det jeg mangler! smiley

Ja mente nok der sad 2 kabler. Men det kan vel ikke være begge to der er gået? Er det er ikke et sted de går sammen, op til selve håndbremsen.

Og der er jo også varmeskjold på den, skal det, og hele udstødningen af, for at skifte håndbremsekablet?

• #3   19. feb 2009 der sidder to kabler og man skifter altid dem begge samtidig.
    de går op under udstødningsskjoldet og ind i kabinen derfra.

hvis du kommer et smut til amager kan jeg skifte dem for dig

• #4   19. feb 2009 Morten, det er pænt af dig, men der er dog lige 250 km for langt smiley

Ja det er nok bare det ene der er knækket, da den stadig tager lidt ved. det er sku da noget træls noget, for har lige haft hele udstødningen af idag, og lavet ny mellemstykke! Hvor ku den ikke ha knækket igår!!!!!!!!!!!!!! smiley

Kan det evt være et af justeringsbeslagende der er gået. Eller er det næsten sikkert kablet?

• #5   19. feb 2009 Jeg vil mene, at du kan se om det er kablet, hvis du afmonterer skjoldet til midterkonsollen - det burde være ret let!

Kommentér på:
Skift af håndbremsekabel på 206

Annonce