{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Laver en ny tråd...... {{forumTopicSubject}}

Nå,så fik jeg mig en rigtig go forklaring på Pm..

Citat: Din bil er slettet da alle billeder er fra Den Blå Avis..

Det var de så ikke,har de første 20 billeder liggende på min Com og 4 jeg har fået lov og få af et firma.Der er flere hundrede brugere der har biler der ikke er deres,men det er helt fint med Admin..hvis det skal være så besværligt så op i røven med jeres Forum..

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=507404

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laver en ny tråd......
  • #1   27. feb 2009 piv

• #3   27. feb 2009 Haha bilgalleri i en nøddeskal igen og igen...

Til at brække sig over nogen gange..

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #5   27. feb 2009 Jamen så tager vi den her fint med mig. De billeder var fra den blå avis, for der stod dba.dk på billederene og det er ikke lovligt med reklame for hjemmesider på billederene, punkt 6 i oprettelse af bilen

• TruckerBenny A

#6   27. feb 2009 Hov der var sørme også et billede af en bil i profilen endnu et brud i oprettelse

• #7   27. feb 2009 Var det så ik en ide at give manden en lille reminder, så han lige kan få rettet fejlen, i stedet for at slette bilen?

• #8   27. feb 2009 "Hov der var sørme også et billede af en bil i profilen endnu et brud i oprettelse"

SHIIT må der ikke være billeder af biler i vores profiler??? så er vi sku mange der bryder reglerne....

• TruckerBenny A

#9   27. feb 2009 Nej det syntes jeg ikke for det er noget man acceptere når man opretter bilen kig selv efter

• TruckerBenny A

#10   27. feb 2009 Hehe jeg mente der var et billede af en anden bil i profilen lille stavfejl

• #11   27. feb 2009 TruckerBenny A :

Bilen skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Hvor står der at der ikke må være billeder af en bil i profilen?? er det ikke ligesom det bilgalleri går ud på?

• #12   27. feb 2009 Trucker... I hjælpe admins er da nogle små selvhøjtidelige konger... Slap dog lidt af og gi manden en chance!!

• #13   27. feb 2009 nå okay ...

• #15   27. feb 2009 Det er en tastefejl og det hedder stavefejl og ikke "stavfejl"

Men fint nok Hr. Admin...

• TruckerBenny A

#16   27. feb 2009 Tjek det her

VIGTIGT!

For at kunne oprette en bil i BilGalleri.dk, SKAL følgende betingelser accepteres og afkrydses:

1. Bilen SKAL være din egen!

2. Alle billeder SKAL være tydelige og af selve bilen!

3. Bilen må IKKE oprettes som salgsannonce!

4. Bilen må IKKE være solgt ved oprettelsen!

5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)!

BEMÆRK:
    Vi kontrollerer jævnligt de oprettede biler og sletter uden varsel alle biler, som ikke opfylder alle betingelserne eller ikke er oprettet med tilstrækkelige oplysninger.

Desuden sletter vi brugere der gentagne gange opretter biler, som ikke opfylder alle betingelserne.

Det står sjovt nok når man <b> skal </b> til at oprette bilen

• #17   27. feb 2009 syns de fleste HA'er herinde er som al qaeda krigere... skyd først og spørg bagefter... man får ALDRIG en chance for a rette op på noget, feks ved a blive advaret først...

• #18   27. feb 2009 Kasper pas hellere på ellers blir hele din profil nok slettet!!! -LOL-

• TruckerBenny A

#19   27. feb 2009 Nej den bliver ikke slettet men en tur i frysseren var ikke utænkligt

• #20   27. feb 2009 Trucker!!! haha uhhh farligt... LOL

• #21   27. feb 2009 post lige der hvor der står at vores ytringfrihed er låst fast og ikke må bruges herinde...

• #22   27. feb 2009 Det er ved at blive herinde som på Baboom og hundegalleri... HA'erne leger sheriffer og pløkker alt som ser lidt mistænksom ud... Og derefter går der 4 min så er der oprette et latterligt lille whine indlæg om en som fucking kun blev såret men ikke døde af et skud... TUD TUD.. SPAM NU FORUM LIDT MERE MED LIGEGYLDIGE TING... Kan sq da godt forstå vi skal til at betale mere herinde for at bruge det når der skal oprette nyt tråd HVERGANG folk ikke selv kan søge på google eller finde ud af at PM en admin.. OMG.. ADMINS BEGYND NU AT SKYD EFTER HOVEDET OG SLET FOLK'S profil'er i stedet...

• #23   27. feb 2009 Det er jo bare blevet til et magtspil igen herinde.... Ingen der vil snakke med userne

• #24   27. feb 2009 Benjamin J <---- hva fanden laver du også inde på Baboom ? OMG

• #25   27. feb 2009 Kasper lige mine ord!!! hehe

• #26   27. feb 2009 Torben B
    nej hvorfor skulle de da også det ? kunne jo være de fandt ud af der var nogen der ikk havde lavet fejlen forsætligt... og surt a skulle stå som HA og have røde ører... uha da da, det må ikke forekomme

• #27   27. feb 2009 TruckerBenny A

Fordi han skrev??;

syns de fleste HA'er herinde er som al qaeda krigere... skyd først og spørg bagefter... man får ALDRIG en chance for a rette op på noget, feks ved a blive advaret først...

Det er nok til at blive frosset herinde ?

Så vidt jeg kan læse udfra regler så står der følgende:

2.6 Kommentarer i indlæg
    Kommentér kun et indlæg, hvis det har din interesse eller du ønsker at hjælpe. Hvis din kommentar kan opfattes som ren provokation, vil den blive opfattet som spam og slettet. Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket.

Altså står der "Ved gentagne eksempler vil din brugerkonto blive frosset eller lukket" - Efter hva jeg kan se er det første gang i dette indlæg ? Så grund til "fryseren" kan jeg ikke se ? der skal vidst revideres hvem herinde som skal være Hjælpe-admins

• #29   27. feb 2009 Kasper G

Det jeg laver på baboom er vel det samme som alle andre.. Leder i mængden efter tøser OVER 18 som har nogle ordenlige tasker... Også ligger der nogle film derinde som ikk er her... Derfor..

• TruckerBenny A

#30   27. feb 2009 Jeg er altid parat til at snakke med folk om deres problemer på siden, men finder mig ikke i at blive svinet til eller i begynder at kalde os Al Qaeda og hvad det ellers af i kalder os

• #31   27. feb 2009 Trucker du må lige spænde hjelmen og komme ind i kampen okay!!!

• #32   27. feb 2009 LAD DEN NU BARE LIGGE OG SÅ LAD HAM KØRE DET SJOV SOM HAN VIL,DET ER JO FULDSTÆNDIGT LATTERLIGT OG TIL GRIN..GLEM DET...

• #33   27. feb 2009 nåååeh, solen skinner, så cruiser en tur i det gode vejr, gider ikk blive frosset fordi der er nogen der leger konger og dronninger, og skal bestemme alt, også selvom de er selv udpegede regenter... kan i hygge jer og holde en munter steming...

• #34   27. feb 2009 Husk forresten og slet dit profil billede,tvivler på det er din Trucker...

• #35   27. feb 2009 Nu er det jo ikke noget med om du vil finde dig i.. Når man er admin så må man altså finde sig i LIDT mere end normalt.. Kan man ikk klare det så man en SKOD admin... Og sidde og true folk når de ikke har brudt reglerne synes jeg er MEGET langt ude, så vidt jeg ved er dette betalings side.. Så i burde måske tænke jer mere om..

• #36   27. feb 2009 Hah.. tror aldrig jeg har moret mig så meget over at læse et forum på den her side!

• #37   27. feb 2009 Lasse... Jo jo den bruger han til de små hverdags ting såsom at handle ind i Netto osv!!

• #38   27. feb 2009 Hr. Trucker han sagde ikke I var Al qaeda, han sagde i var "som" Al qaeda.

Der er himmel og hav til forskel!

• TruckerBenny A

#40   27. feb 2009 Hr. Mi 16 han samligner os med nogen de værste mennesker på jorden som er skyld i flere mennesker`s liv ( 11/9 2001 ) og det er måske lige i overkanten

• #41   27. feb 2009 med referencen

"skyd først, spørg bagefter"

At forstå dansk!

Det betyder ik det er jer der dræber folk, men at I ikke giver en advarsel og til tider kan være lidt for hurtige på aftrækkeren.

Det er jo tydeligvis det sammenligningen går på, ikke andet.

Husk det!

• TruckerBenny A

#42   27. feb 2009 Tak Jette

• #43   27. feb 2009 Husk dette når du er på jagt her på siden,der er rigeligt og gå igang med..

Bilen skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”

Har stadig ikke skiftet dit profil billede,billeder skal være din egen..

• #44   27. feb 2009 Hvis sidens administratorer/ejere, vil ha' flere til at betale for at være her, skulle der nok noget mere selvjustits, hos hjælpesherifferne..

Eller gi' dem begrænsede moderator-muligheder...

Bare man kommer med kritik af siden, bliver hele tråden slettet...
    (senest da folk ville debatere om den nye betalings-politik)
    3-4 tråde forsvandt på mystisk vis...

Hvis folk link'er til noget der ikke lige passer sherifferne, bliver man frosset..

Hvis de med det nye betalingsystem vil opnå større seriøsitet, skal man da vist betale ekstra for at blive Hjælpe-sherif...

Vi ses i morgen.. (for jeg bliver sikkert frosset nu) *g*

• TruckerBenny A

#45   27. feb 2009 Det er jeg jo også det jeg gør, med hensyn til mit profilbillede står der ingen steder det skal være mit eget det må bare ikke være anstødigt

• #46   27. feb 2009 Nu spørger jeg nok dumt,er jo ikke admin..Har i opfindsomhed til og slette de par billeder og oprette bilen igen.Der er trods alt 20 billeder og der skal jo kun være 5.Så er den jo stadig "lovlig" med de billeder som ikke er fra DBA og dem jeg selv har taget,eller opretter man den bare igen så i har lidt og lave,det er jo tydeligvis et job i går meget op i..

• TruckerBenny A

#47   27. feb 2009 Er det nemmer at gør det ordenligt første gamg så bilen ikke bliver slettet

• #48   27. feb 2009 Forstår dig ikke,et det et spørgsmål...?

Svar mig på det jeg spørger om...

• TruckerBenny A

#49   27. feb 2009 Det har jeg jo lige gjort, Du kunne bare gøre det ordenligt i første hug så var vi sluppet for alt det her

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #50   27. feb 2009 i er fucking langt ude når i bare sletter uden at smide folk en mail eller privatbesked først....det er et åbent forum så tag lige og chill for helvede

• TruckerBenny A

#51   27. feb 2009 Jeg hader og gentage mig selv men okay

VIGTIGT!

For at kunne oprette en bil i BilGalleri.dk, SKAL følgende betingelser accepteres og afkrydses:

1. Bilen SKAL være din egen!

2. Alle billeder SKAL være tydelige og af selve bilen!

3. Bilen må IKKE oprettes som salgsannonce!

4. Bilen må IKKE være solgt ved oprettelsen!

5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)!

<b> BEMÆRK:
    Vi kontrollerer jævnligt de oprettede biler og sletter uden varsel alle biler, som ikke opfylder alle betingelserne eller ikke er oprettet med tilstrækkelige oplysninger. </b>

Desuden sletter vi brugere der gentagne gange opretter biler, som ikke opfylder alle betingelserne.

• #52   27. feb 2009 Hmmm TruckerBenny A: Læs lige brugerbetingelserne Inden du slettet noget , for du har vist givet ham en advarsel før du slettede han billeder som der står i brugerbetingelserne i skal inden sletningen......

1.6 Ophavsret
    Der er ophavsret på alle billeder.
    I forbindelse med oprettelse af billeder på siden, gives der samtidigt tilladelse til at billederne må vises frem på BilGalleri.dk og benyttes i alle dertilhørende services.
    Alle billeder der lægges ud på BilGalleri.dk skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge. Indgår der billeder som er markeret med ”copyright”, andre logoer eller lign. og brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver, vil det medføre slettelse af billederne og i grove tilfælde, slettelse af den pågældende profil eller fotoalbum samt evt. dertilhørende brugerkonto.
    ---->
    Benyttelse af ovennævnte billeder vil under alle omstændigheder medføre en advarsel og besked om at fjerne de pågældende billeder straks. <--- DETTE HER !!!!!

Billeder der af brugeren lægges på BilGalleri.dk, forsynes automatisk med et logo tilhørende BilGalleri.dk

Stavefejl mm. er gratis smiley

• TruckerBenny A

#53   27. feb 2009 1.6 Ophavsret
    Der er ophavsret på alle billeder.
    I forbindelse med oprettelse af billeder på siden, gives der samtidigt tilladelse til at billederne må vises frem på BilGalleri.dk og benyttes i alle dertilhørende services.
    Alle billeder der lægges ud på BilGalleri.dk skal være billeder man selv har taget eller har rettighed til at bruge. Indgår der billeder som er markeret med ”copyright”, andre logoer eller lign. og brugeren ikke direkte kan forbindes som ophavsretshaver, <b> vil det medføre slettelse af billederne og i grove tilfælde, slettelse af den pågældende profil </b> eller fotoalbum samt evt. dertilhørende brugerkonto.
    Benyttelse af ovennævnte billeder vil under alle omstændigheder medføre en advarsel og besked om at fjerne de pågældende billeder straks.

Billeder der af brugeren lægges på BilGalleri.dk, forsynes automatisk med et logo tilhørende BilGalleri.dk

• #54   27. feb 2009 Okay godt ord igen... vil bare mene at ud fra 1,6 Ophavsret man også kan udlede at man føst vil få en advarsel om at fjerne evt. indhold inden en sletning... det er nu det mest normale at gøre! ( Også det man gør som Admin, så brugeren selv har mulighed for at tage aktion på tinge, men nu er jeg jo heller ikke admin her på siden )

Jeg trækker mig fra debaten....

stavefejl er stadig gratis...

• TruckerBenny A

#55   27. feb 2009 Ja stavefejl er gratis så længe det vare smiley

• #56   28. feb 2009 puster lidt til ilden igen... har hele aftenen tænkt meget over om TruckerBenny A, ikk har rent mel i posen og lige skal have pudset glorien herinde, for han følte sig da vist truffet da jeg skrev tidligere, og jeg citere lige mig selv; syns de fleste HA'er herinde er som al qaeda krigere... skyd først og spørg bagefter... man får ALDRIG en chance for a rette op på noget, feks ved a blive advaret først... nævnte ingen navne, så var ikk møntet på andre end dem med dårlig samvittighed... c",)
    men min pointe med det hele er, hvorfor kan man ikk kontakte en person først, give en advarsel og slette hvis der ikk bliver reageret på den advarsel...?

• #57   2. maj 2009 Nu skal jeg jo selvfølgelig ikke blande mig alt for meget. Men da jeg læste 1.6 Ophavsret stod der:

Benyttelse af ovennævnte billeder vil under alle omstændigheder medføre en advarsel og besked om at fjerne de pågældende billeder straks.

Og ud fra den tekst ville jeg mene det fremgår at om den bliver slettet eller ej, så vil der blive sendt en advarsel? Eller har jeg forstået den sætning helt forkert.

Kommentér på:
Laver en ny tråd......

Annonce