{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Vurdering af Golf 2 GTD {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Da jeg er startet på studier, bliver jeg nok nød til at skille mig af med min kære golf 2, så har tjænt mig i snart to år.

Men hvad skal jeg tage for den?

Den blev synet ca 8 måned 08, så 1½ år til syn. Da den Blev synet blev der monteret gewind undervogn, kalibre blev skiftet, og ellers bremser osv.

Mens jeg har kørt den har den fået service hvert 20.000km med olie og deisel filter, luftfilter og ny olie. Så der er blevet passet meget godt på den. Men motoren har gået 350.000km. Ikke fordi den er ved at dø, men den har gået en del. Men køre stadig helt som den skal. Og går 17km/l målt hen over en hel tank.

Bilen står på helårsdæk som lbev skiftet til syn også. ca 5.000km på bagen, så stadig MEGET gode dæk.

Men drenge og piger, hvad skal jeg tage for den? Det er ikke så meget fordi jeg skal af med den asap

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering af Golf 2 GTD
  • #1   1. mar 2009 ja det er jo desværre ikke sælgers marked, men hvis du sætter den til 15000,- inklusivt det danske pruttetillæg så får du nok mellen 11 og 13000,- men det tager jo desværre nok en del tid at komme af med for øjeblikket.
    har selv lige købt en 3'er til 13.500,- med nyrenoveret motor.

• #2   1. mar 2009 har jeg lige kørt en g2 98 hk gti smiley 3000 , og imorgen skal den bygges om til gtd ,gtd købt for 3000 , gti er import fra 03, næsten intet rust smiley men din kan sagtens koste 15000 hvis den er i god stand og velholdt

Kommentér på:
Vurdering af Golf 2 GTD

Annonce