{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Lexus IS200
  • #1   4. mar 2009 Super fed vogn! Toyota i forklædning, så det er kvalitet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #2   4. mar 2009 Lexus er mange gange blevet kåret som verdens mest fejlfrie bilmærke, så der burde ikke være problemer smiley

• #3   4. mar 2009 Jeg kiggede på nogle da jeg skulle købe Volvoen, men mange af dem har desværre kørt meget langt, de fleste 200,000+ km. selvom de er relativt nye, og så synes jeg de er for dyre i forhold til at man kun får en lille 2,0'er med manuelt gear og ikke ret meget udstyr. Men teknisk skulle der ikke være noget galt med dem overhovedet, som bekendt er det jo Toyota der laver dem, så kvaliteten fejler bestemt ikke noget.

• #4   4. mar 2009 Jeg har selv en IS300 og min makker har en IS200, det er bundsolide biler.

Alt kan ødelægges og Lexus er ingen undtagelse.. så se efter hvordan den er behandlet, ejer historik og service udførelse.

Lexus har desværre ikke så god rustbeskyttelse som andre europæiske biler og det er simpelthen fordi Lexus sælger for lille et stykantal i de nordiske lande til at de gider bøvle med det..

Så sørg for at få en er har fået noget behandling indenfor de første 2 år af dens levetid, eller find en fra sydtyskland.

IS200 er ingen sprinter, det er en 2 liters række 6 med 155hk og 196nm, hvilket er udemærket, men ikke overdrevet til den tunge bil, til gengæld gør den 6 trins gearkasse det bare godt!
    Hold dig fra automatik modellen i IS200, motoren er for svag.. der skal du op i en IS300

Der findes mange forskellige udstyrsmodeller, der er ikke mange IS200 med original fartpilot og flere har stofkabine, ingen AC og IS200 mangler også mange små komfortting, hvorimod IS300 har ALT.

En ting du lige skal huske på:

Det er en Lexus.. og det betyder dyrere reservedele og vedligehold og dyrere forsikring, det er ikke alle der er så heldig som jeg har været, jeg giver 4471kr ved ETU med fuld kasko.

• #5   4. mar 2009 Og ja... 200.000km er en del, uanset bil.. så find en der ikke har gået så meget!

De kan sagtens kører 500.000km, men husk på at når bilen er fra 98 og har kørt over 200.000km, så kan udstødnign, støddæmpere og sådan noget at være slidt.. alt efter hvordan den er behandlet og har været kørt

• #6   4. mar 2009 Jesper - ved du hvad forskellen er på "Komfort" og "Sport" modellerne ?

• #7   4. mar 2009 Nej det ved jeg desværre ikke.. og der er også forskel om de er importeret eller oprindelig fra DK.

Jeg tror du er nød til selv ud at notere om der er det udstyr du ønsker.

Jeg ved at ved IS300 er der lidt forskel om det er "træ" interiør eller "alu-look", men ellers er udstyret det samme..

• #8   4. mar 2009 Jeg takker mange gange for svarene. Nu er der lidt at arbejde videre med smiley

• #9   4. mar 2009 Så lidt

Kommentér på:
Erfaring med Lexus IS200

Annonce