{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.109 visninger | Oprettet:

Euromaster - Den omvendte verden! {{forumTopicSubject}}

Ja, nogle gange så tror man det er løgn! Jeg skal snart have lavet olieskift på min Toyota og jeg får det normalt gjort ved en ven, der har en lift - Men da der fortiden hænger en knap så køreklar bil kan det ikke lade sig gøre!

Så jeg tænkte at jeg ringer til Euomaster, der jo reklamerer med billigt olieskift m.m Det gjorde jeg så, det blev Fredericia afd.
Jeg fortalte dem hvad jeg skulle have gjort, at jeg selv havde olie`(da jeg bruger castrol 10W-60, Sports Edge).
Det blev imidlertidigt hurtigt klart at han ikke kunne give mig en pris, nu når jeg selv havde olie med!
Jeg spurgte ham gutten, som mildest talt virkede sløv i knoppen, hvad de normalt tog, svaret var 100 kr., men når nu jeg selv havde olie med, ville det blive på timelønsbasis! WHAT?
Okey, jeg har selv olie med, så vidt jeg ved er den kke sværere at hælde på end andre olier! De sparer brugen af deres egen olie - Men jeg skal alligevel betale mere!?

MIt svar til ham var så, at jeg ville kontakte nogle andre som kunne give mig en pris, når nu jeg var så besværlig selv at medbringe Olie!

Hvor herre til hest en knallert!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Euromaster - Den omvendte verden!
Kommentér på:
Euromaster - Den omvendte verden!

Annonce