1. service (euromaster) {{forumTopicSubject}}
Hey BG
Jeg har en bil, som snart skal have lavet første service (30.000 km). I den forbindelse har jeg indhentet forskellige tilbud via autobutler, for at få en fornemmelse af, hvad ca prisen er. Den dyreste er selvfølgelig der, hvor bilen er købt
Jeg har fået et tilbud fra euromaster, som jeg overvejer at gøre brug af. Mit spørgsmål er, om der er noget jeg skal være opmærksom på, i henhold til servicebog osv....Er Euromaster et sted I kan anbefale?? Der står i det tilbud/papirer jeg modtog, at :" service udføres i henhold til fabrikkens foreskrifter. Godkendt stempel i servicebog, således garantien opretholdes. Materialer i henhold til bilens serviceskema......"
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 503
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 257
jul 2003
Følger: 13 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 35 Svar: 1.445
jun 2007
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 257
John jeg har jo netop indhentet pris hvor jeg købte bilen, og det er åbenbart deres standard pris
jun 2007
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 223 Svar: 2.947
- Tag nu f.eks. Mercedes Starmark's kæmpe firmadomicil som ligger lige ud til motorvejen ved DTC i Vejle. Det har kostet en brækket arm at opføre, og hvorfor fanden skal jeg være med til at betale for deres kæmpe skur gennem min værkstedsregning? Hvis jeg engang får en spritny kæmpestor BMW, Audi el. lign, så kunne jeg nok godt finde på at køre ind til en autoriseret forhandler. For hvis man har 1,5 mio. kroner til en bil, så har man forhåbentligt også penge til at få den lavet på det pågældende værksted, selvom timeprisen er skyhøj
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 46 Biler: 3 Emner: 18 Svar: 1.895
Og forhør dig så lige på det aut der er så mange regler der skal holdes og de kan slippe for alt hvis den uaut ikke lige har lavet papir arbejdet 100% iorden
Ville køre på aut værksted så meget dyre er de heller ikke og når garantien er udløbet og koblingen eller ligende går istykker så har mange mærker noget der hedder kulance som de kun bruger på gode kunder dom kommer i huset
1. service (euromaster)