{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

kan det betale sig? {{forumTopicSubject}}

hey jeg har tænkt mig at købe en toyota 1,3 DX.. (min første bil) for jeg har set en rigtig flot en, men de rykker jo ikk så skide meget =D?

kan det betale sig at købe den, og smække en turbo i den på et senere tidspunkt når jeg lige har kørt et stykke tid osv.? eller skal jeg bare købe en billig en som jeg kan tæske rundt i. og købe en 1,6 GT efter et år eller to, og geile den op eller hva?

altså kan det betale sig at geile/tune en 1,3 op :D?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan det betale sig?
  • #1   10. jun 2005 jeg holder på løsning 2...dvs. køb den og kør og spar op til en kvikkere model.
    Sådan en tommelfingerregel er at det koster 1000 pr. HK du vil tune den så hvis du virkelig vil lege med turbo osv. koster det rask væk 20-35 kg, før der sker noget, det er mange penge....tror derfor det bedre kan betale sig at købe en ultimativt billig vil og så spare op til senere....det giver dig også lidt bedre vilkår på forsikringssiden med lidt mere anciennitet

Mvh. A

• #2   10. jun 2005 ye præcis min tanke, altså det med forsikring osv. og så kan jeg os lige lære bilen at kende hvor den er sånden nogen lunde stille og rolig..

• #3   10. jun 2005 Hej
    Jeg mener helt klart at det er bedst at købe 1.3 dx og tøffe rundt i den et par år. Især mht forsikring.
    Det er for dyrt at tune en 1.3 før der sker noget. Det passer meget godt med de 1000 kr pr hk.
    Bare min mening

Kommentér på:
kan det betale sig?

Annonce