{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Handel på Bilgalleri :( {{forumTopicSubject}}

En køber henvænder sig til en annonce om en motor der er til salg, de laver en aftale om han skal komme og kigge på den evt købe den. Køber vælger at købe motoren, handlen foregår unden parpire på motoren! 1 månede efter kommer køberen og klager over at motoren ikke virker efter han har smidt den i og har kørt nogle km. (Da tidligere ejere købte mortoren og prøve kørte den virkede den perfekt), Motoren er blevet bedømt af en mekaniker til at kunne laves for max 200 kr! Køberen vælger at ''handle'' forkert ved at true sælgeren med tæsk hvis ikke han fik sine penge tilbage, dette forsætte i meget lang tid..

Jeg sys det er for latterligt.. Men samtidig også surt at man ødelægger tingene, når man ikke aner en dyt om biler!..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handel på Bilgalleri :(
  • #1   17. mar 2009 Øhm okay, altså sådan er livet, hvis han ikke har papir på det o.s.v.. så kan han ikke gøre en bjælle.. sådan er det når man køber brugt.
    det kan lige så godt være monterings fejl fjolset har lavet

• #2   17. mar 2009 Der er ingen former for garanti ved en privat handel. Det er også bare sur røv, hvis man køber en bil af en privat og den brænder sammen på hjemturen ...

That's life!

• #3   17. mar 2009 Hvad var problemet i det der?

• #4   17. mar 2009 God historie.

• Rolf A !
    Rolf A ! Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 30
    #5   17. mar 2009 Han må jo bare mangle indhold i livet, hvis han vil lave så meget ballade for et par hundrede kroner.

• #6   17. mar 2009 Politiet har været inde på sagen endda, men kan desværre ikke gøre noget pga de ringer med hemmeligt nummer..

Men jeg er næsten sikker på det er en svans der spiller herre smart men er ingen ting..

• #7   17. mar 2009 Købt som beset!!!! SÅDAN SIGER JEG ALTID!!!!

Gider ikke hører på folk der forsøger at få deres penge tilbage fordi de har fortrudt eller finder en enkel fejl..
    Personligt kunne jeg aldrig drømme om at sælge hverken en bil eller motor som jeg vidste der var noget i vejen med..! At true med tæsk er jo også den nemmest udvej for personer uden hjerne...

• #8   17. mar 2009 Uanset om det er hemmeligt nr kan TDC spore opkaldet..hvis politiet bruger den grund er det sgu fordi de ikke gider bruge tid på det:-(

• #9   17. mar 2009 præcis...dem der tæsker folk truer som regel ikke med det...og bliver de konfronteret med en flad for det piver de som de værste kællinger...han har købt en motor og ødelagt den...tough shit...get over it..

• #10   17. mar 2009 LOOOL. Selvfølgelig kan politiet gøre noget selvom de ringer med hemmeligt nummer. Men de har nok vurderet at det er svært at se op og ned på denne ellers fremragende historie.
    Tvivler på, at selv den mest hjernedøde person vil true med bål og brand for sølle 200,- ! Det ser jo ud til, at han minimum bruger 200,- bare i ringepenge !

• #11   17. mar 2009 Nu har en historie herinde tit 2 sider som sjældent ligner hinanden...

Brug en købskontrakt fremover både når man handler og når man sælger, hvor der står købt som beset så er den skid slået...

• Rolf A !
    Rolf A ! Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 2 Svar: 30
    #12   17. mar 2009 Som "Who am I" siger: Hvis man har underskrift på at begge parter er enige om tilstanden af varen og vilkår for handlen, så er der jo bare ikke noget at rafle om.

• #13   17. mar 2009 Når man køber brugt uden mulighed for at prøvekøre eller har anden kontrol af feks motor, så tager man en chance. Det må man allerede gøre sig klart fra starten af, ellers skal man handle med en ophugger eler andet sted hvor man får rigtig garanti, med mulighed for at klage til offentlige instanser.

Jeg har selv købt og solgt en motor som jeg ikke selv nåede at teste, og køber havde problemer med motoren efterfølgende. Vi fandt en løsning hvor jeg tilbage betalte et beløb som køber mente at kunne reparere motoren for. Det kom til at koste mig penge, men jeg gider ikke blive hængt ud for at være en svindler, og jeg har god samvittighed.

Kommentér på:
Handel på Bilgalleri :(

Annonce