{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.693 visninger | Oprettet:

307 HDI partikelfilter spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej, har en 307 2.0HDI (110hk) med FAP partikelfilter. Den har 2 gange meld meldt fejl, på at partikelfilteret er fyldt, de er dog forsvundet igen. Fik peugeot til at teste den og de siger nu når den er fyldt skal der en ny på. Men læste der bruges noget cerin til at rense den med, som skal påfyldes en gang imellem og hvis den beholder er tom bliver filteret fyldt op da det ikke kan renses. Mit spørgsmål er så, er det nødvendigt at skifte partikelfilteret, eller kan der påfyldes cerin sådan at den renses igen? bilen har kørt 84.000km

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  307 HDI partikelfilter spørgsmål
  • #1   18. mar 2009 Rygtet siger at beholderen med Eolys tømmes på ca. 50-60.000 km. På min 406'er sidder der en føler som fortæller hvornår beholderen er ved at være tom, og min har lige fortalt idag at niveauet er lavt. Den har kørtt lidt over 50.000 km siden den fik skiftet filteret sidst. Hvis man sørger for at der altid er noget i beholderen skulle filteret holde længere. Filteret på 406 skal skiftes for hver 80.000 km, så dit er nok færdigt, men de kan køre sådan et specielt renseprogram når de sætter deres tester på. Det kan nogengange være nok, men holder ikke specielt lang tid. Skift af filter + væske koster 6.000 smiley

• #4   18. mar 2009 Det er også det jeg skriver - "Det holder ikke specielt lang tid"...

Har du ikke haft nogen advarsel om lavt additiv niveau?

• #5   18. mar 2009 Nej slet ikke, har kun haft den der hedder "Unblock diesel filter" fejl 3 gange som forsvandt igen efter 10 min. Siden har den ikke været der, det er over en uge siden, men da de satte testeren på sagde den det med at partikelfilteret var fyldt.

• #6   18. mar 2009 brug det rense væske fra Bell add det virker helt perfekt

Kommentér på:
307 HDI partikelfilter spørgsmål

Annonce