{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Hjælp med "hurtig" bil ?! {{forumTopicSubject}}

Hej =)
Vil høre om i har nogen små fif til at gør en små langsom bil bare lidt hurtigere , bare for høre.. Der er snak om en Mazda 1,5 323F 16v Årg 1996 .. Den har 89 HK så vidt jeg husker , kan der gøres noget så den bliver lidt hurtigere i optrækket og kan den chippes sådan en satan?! smiley
Tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp med "hurtig" bil ?!
  • #1   19. mar 2009 Alt elektronisk kan chippes.. port toppen, anden knast, andre ventiler og andre ventilsæder, der er sku meget "småt" .. anden manifold både ind og ud for bedre flow, andet udstødningssystem..

• #2   19. mar 2009 Smid turbo på lortet, og så sørg for at skifte alt indmad, bore den op osv. Eller smid en Hemi V8 big block i - det kunne være lidt sejt.

• #3   19. mar 2009 Alt det i siger der?!
    Hvor gør man , hjemmesider?!
    Hva koster det og få det gjort?!
    Den skal ikk være ekstem hurtig bare lidt hurtigere smiley hehe

• #4   19. mar 2009 kurt. det kan ikke betale sig på denne lille bil. har en selv har også spurgt alle vegne. men det kan slet ikke betale sig heller lade den være std. det eneste du kan er få den boret op som syn ikke ser alt andet med manifolde. ser de til syn

• #5   19. mar 2009 Det koster knaster (: send den til en maskinfabrik (:

• #6   19. mar 2009 Nåå oki .. Bare i orden allesammen .. Meeen hvis det nu endelig er ,man kan få den chippet og sådan noget smiley Så sig lige til.. Sys jeg har noget med 89Hk ikke er særlig meget til den bil smiley hehe

• #7   19. mar 2009 Hvis du ikke selv ved noget om hvordan det skal gøres skal du nok holde dig fra det.

Og hvis du skal have andre til at gøre det for dig bliver det DYRT, og du får ikke alverdens ud af det.

• #8   19. mar 2009 En benzin bil uden turbo bliver ikke nævnligt stærkere ved chipning ( dog med undtagelser )

• #9   19. mar 2009 Desværre på det punkt der står jeg HELT af.. Har intet forstand på det .. Anlæg har jeg lidt ,men det der smiley hehe
    Men oki .. Så må jeg nøjes med en gammel kone bil smiley

• #11   19. mar 2009 Camilla har du drukket af natpotten ? :o)

• #12   19. mar 2009 haha smiley .. Hvis man er vant til at cykle er den vel ret hurtigt ;p

• #14   19. mar 2009 den er fin til normal by kørsel og brug til daglig. det noget andet hvis du søger noget der kan trækker når du træder speederen. kommer helt an på hvordan man køre eller hvad man fortrækker

• #15   19. mar 2009 Camilla MR2 Turbo til salg - du er vidst en hidsig lille dame.. sådan en mazda er eddermame død.. som almindelig bil er den sku fin, men ellers er den sku sløv, og hvad angår din bil park er din Elise det eneste jeg syntes om, resten skulle man bare sætte ild til.

• #16   19. mar 2009 du må ihvertfald ikke begynde at bruge dine surt optjente sparepenge på at chiptune en bil der ikke er trykladet. du kan ligeså godt sende dem til mig og glemme alt om dem du får det samme udad det.. du vil MAX hente 3-4 hk og de penge det koster kan bruges meget beder på bedere udstødning/indsugning ell. lign..

• #18   20. mar 2009 Camilla MR2 Turbo til salg * - har kørt bil der var begrænset til 450 heste cirka. Foruden det R32 , bmw 328 med z4 gearkasse.. så ved godt hvad en hurtig bil er.. Er du farveblind mht dine biler? eller kan du bare godt lide "parakit"?

• #20   20. mar 2009 Camilla MR2 Turbo til salg * - det må så være din toyota du snakker om (:

• #21   20. mar 2009 det kan lige meget om den er hurtig eller ej- hvad må vi køre i dk 50-80-130 ikke mere end det. så det er fin bil efter min memning

• #22   20. mar 2009 Yasin K- enig. Skal selv have en bil med en 1.2 motor i morgen:P langt fra hurtig, bare dejlig bil.

• #23   20. mar 2009 Jeg har hørt noget om at den fint kan holde til 0,6-0,7 bar fra en kompressor? På standard blokken... Bare hvad jeg lige husker at have læst et sted, jeg vil ikke hænges op på det.

• #24   20. mar 2009 André F - man siger normalt at biler der ikk er beregnet til det kan klare 0.6, men der er jo aldrig nogen garanti. Bedre at bygge den op med smedet stempler, anden toppakning, undersmøring osv.

• #26   20. mar 2009 Artist former known as ****** . - haha:P er det noget du vil uddybe? smiley

• #28   20. mar 2009 Camilla MR2 Turbo til salg * - sørgelig historie, ved godt selv hvordan det er at blive taget i røven med sådan noget lort. Der må jeg nok indrømme jeg føler lidt med dig.

• #30   20. mar 2009 Camilla MR2 Turbo til salg * - jeg kunne godt forestille mig det.. Var engang en tur med ud i en mercedes, en kleeman med v8 og kompressor, det var eddermame spændene.. har også kørt 4x4 mitsubishi med turbo, var nu også meget sjovt, men har svært ved at vælge smiley

• #32   20. mar 2009 Camilla MR2 Turbo til salg * - må indrømme jeg ikke er så meget til del sol, syntes den er flot, men den ligner en sportsvogn, og jeg mener en sportsvogn skal være rwd (: men sådan er vi jo så forskellige (: .. kører selv 4x4 lige pt, fantastisk stykke legetøj, har kørt på stranden, ude i østersøen og i skove med den, det er morsomt (:

• #33   20. mar 2009 Artist former known as ****** . turbo har jo tøven afhængig af størrelse og skovlhjul osv.. men hvad angår hvem der har ødelagt hvad blander jeg mig langt uden om, det må være mellem jer to.

Kommentér på:
Hjælp med "hurtig" bil ?!

Annonce