Ridser i lakken {{forumTopicSubject}}
Lige en lille historie om hvor syge mennesker der findes i denne verden:
Fredag eftermiddag er jeg på vej til Vandel, godt opsat til en rigtig god weekend med gutterne. Kl. ca 16 holder jeg ind på en tankstation i Vejle for at give vognen en tiltrængt (hånd)vask. Jeg stiller bilen på parkeringspladsen ved siden af tanken, går ind for at købe autoshampoo, og ca 8 min senere kommer jeg ud. Her ser jeg at der i min venstre dør er lavet 6 dybe ridser, og herudover en enkelt på motorhjelmen.
Jeg er RASENDE, og fatter ikke hvad sådan noget skal til for.. Jeg kommer fra Vendsyssel, og kender ikke en sjæl i Vejle, altså er der tale om meningsløst hærværk, uden mål og med..
Så nu skal jeg altså have omlakeret min dør og motorhjelm, en temmelig stor udforudset udgift, som jeg bestemt ikke havde brug for lige nu..
Jeg hader folk der af uransagelige årsager ikke kan lade andres ting være i fred!!!
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 125
jul 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 355
jeg er ked af det på dine vegne
sep 2004
Følger: 107 Følgere: 104 Biler: 11 Emner: 41 Svar: 134
jesper//
feb 2004
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 5 Emner: 41 Svar: 2.619
apr 2004
Følger: 136 Følgere: 124 Biler: 20 Emner: 406 Svar: 6.941
mar 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 4 Emner: 11 Svar: 271
Det burde være lovligt at smadre dem fuldstændigt hvis man greb dem i det...
jan 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 7 Emner: 111 Svar: 770
Holdte lige ved siden af vores telte til DHB (næsten da kunne ihvertfald se bilen derfra) da jeg så hurtigt skulle hjem en smut lørdag kunne jeg (selvfølgelig) ikke holde tæt på vores da jeg kom tilbage og måtte derfor holde 2-300m væk fra min bil hvor jeg ikke har nogen mulighed for at holde øje med den. Da jeg så kommer op til den her til morgen er der en eller anden skovl der har stået med et par cowboybukser (kunne jeg forestille mig) og kuret et par gange hen over min højre forskærm og fordør.. de er heldigvis ik dybere end at de nok kan poleres væk.. men det er fandme da for langt ude!
Så op til flere steder hvor folk smadrede flasker hvor de andre biler kørte der er bare ingen respekt for andres biler... en ting er sikkert kan man ikke være sikker på en parkeringsplads tæt ved ens telt så er jeg ikke at finde til DHB06
Og hva sker der lige for deres madpriser?.. det eneste fornuftige der var, var fandme da den burgerbiks der åbnede om lørdagen.. 40 jydske dollars for en kebab rulle vi andre normalt giver en flad 20'er for?.. brugte nok noget i stil med 1200,- på mad og drikke i weekenden.. til trods for jeg selv havde sprut øl og sodavand med i teltet..
feb 2004
feb 2004
Ronni F: Enig, men min bil er jo ikke engang noget særligt, så jeg fatter ikke helt hvad der sker...
maj 2005
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 161
feb 2004
Ridser i lakken