{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.836 visninger | Oprettet:

Ridser i lakken {{forumTopicSubject}}

Lige en lille historie om hvor syge mennesker der findes i denne verden:

Fredag eftermiddag er jeg på vej til Vandel, godt opsat til en rigtig god weekend med gutterne. Kl. ca 16 holder jeg ind på en tankstation i Vejle for at give vognen en tiltrængt (hånd)vask. Jeg stiller bilen på parkeringspladsen ved siden af tanken, går ind for at købe autoshampoo, og ca 8 min senere kommer jeg ud. Her ser jeg at der i min venstre dør er lavet 6 dybe ridser, og herudover en enkelt på motorhjelmen.
Jeg er RASENDE, og fatter ikke hvad sådan noget skal til for.. Jeg kommer fra Vendsyssel, og kender ikke en sjæl i Vejle, altså er der tale om meningsløst hærværk, uden mål og med..
Så nu skal jeg altså have omlakeret min dør og motorhjelm, en temmelig stor udforudset udgift, som jeg bestemt ikke havde brug for lige nu..
Jeg hader folk der af uransagelige årsager ikke kan lade andres ting være i fred!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridser i lakken
  • #1   12. jun 2005 <b>&/%¤"#¤&¤"/(#¤/</b>

• #2   12. jun 2005 sindsyge svansede narrøve bøsser og spassere... puuuh, det varvist nok...
    jeg er ked af det på dine vegne smiley

• #4   12. jun 2005 Nedern for dig : / kan godt forstå det, fuck sådan nogle underudviklede belortede hippier skulle have nogle på hovedet smiley håber den bliver fin igen smiley

jesper//

• #5   12. jun 2005 Henrik M: Ja det er lavet med en nøgle, så ridserne er ret dybe.. Præcis jeg fatter netop ikke hvad de får ud af det.. Og fuck hvor jeg gerne have taget spasseren midt i det...

• #6   12. jun 2005 sådan nogle nar hoveder føler med dig

• #8   12. jun 2005 Kæft man blir sur over sådan noget!!
    Det burde være lovligt at smadre dem fuldstændigt hvis man greb dem i det...

• #9   12. jun 2005 Kender det godt..

Holdte lige ved siden af vores telte til DHB (næsten da kunne ihvertfald se bilen derfra) da jeg så hurtigt skulle hjem en smut lørdag kunne jeg (selvfølgelig) ikke holde tæt på vores da jeg kom tilbage og måtte derfor holde 2-300m væk fra min bil hvor jeg ikke har nogen mulighed for at holde øje med den. Da jeg så kommer op til den her til morgen er der en eller anden skovl der har stået med et par cowboybukser (kunne jeg forestille mig) og kuret et par gange hen over min højre forskærm og fordør.. de er heldigvis ik dybere end at de nok kan poleres væk.. men det er fandme da for langt ude!

Så op til flere steder hvor folk smadrede flasker hvor de andre biler kørte der er bare ingen respekt for andres biler... en ting er sikkert kan man ikke være sikker på en parkeringsplads tæt ved ens telt så er jeg ikke at finde til DHB06

Og hva sker der lige for deres madpriser?.. det eneste fornuftige der var, var fandme da den burgerbiks der åbnede om lørdagen.. 40 jydske dollars for en kebab rulle vi andre normalt giver en flad 20'er for?.. brugte nok noget i stil med 1200,- på mad og drikke i weekenden.. til trods for jeg selv havde sprut øl og sodavand med i teltet..

• #10   12. jun 2005 Ja, jeg har også spekuleret over hvordan jeg ville reagere hvis jeg tog dem i det.. Jeg er normalt meget svær at hidse op, men jeg tror der var blevet travlt på intensiv afdelingen på Vejle Sygehus hvis jeg havde fået fat i ham

• #12   12. jun 2005 Ja, jeg har en god autolakerer, der er billig.. Men billig indenfor det fag, betyder jo stadig mange penge..

Ronni F: Enig, men min bil er jo ikke engang noget særligt, så jeg fatter ikke helt hvad der sker...

• R B
    R B Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 161
    #13   12. jun 2005 Hvis det var på en tankstation har de så ikke noget video overvågning hvor man kan se svinet?? måske er det en gammel kending ved politiet i vejle? for det er jo en hærværks sag...

• #14   13. jun 2005 J & CK, desværre var der en ret stor parkeringsplads ved tanken, så min bil holdt ikke på selve "tankområdet", og var derfor ikke dækket af deres kamera-overvågning

Kommentér på:
Ridser i lakken

Annonce