{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

højt km tal på tysk bil {{forumTopicSubject}}

Kigger lidt på tyske biler bla. audi a6 2,4 (2,5 som diesel) fra 98-2000.
Svinger lidt frem og tilbage mht. om det skal være en diesel eller benzin. Prislejet er ca 100-150K og der har de ofte kørt meget langt. ca 200-300.000km
Dieselbiler har jeg hørt ikke er noget problem da de som regel sagtens kan runde de 5-6-700k km hvis de bliver vedligeholdt.
Mit spørgsmål lyder så:
Hvor meget kan benzinbilerne køre før at man skal være "forsigtig" med køb?
Er selvfølgelig godt klar over at hvis en bil bliver ordentligt vedligeholdt så kan den køre universet tyndt, men er bare nysgerrig om hvornår man skal begynde at passe på.
Vil jo gerne ha en pålidelig bil der holder en del år.

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højt km tal på tysk bil
  • #1   24. mar 2009 De har alle sammen kørt langt dernede. Forskellen er bare om de er blevet spolet eller ikke...

  • #2   24. mar 2009 Men det handler meget om hvilken bil du har kig på. Motor str osv.

    Er det peugeot så under 100 og tysk så under 150 hvis det benzin. og diesel lidt højere.

    Men HUSK og få så meget dukmentation på km som muligt


  • #3   24. mar 2009 Min kollega købte for to måneder siden en bmw 523i fra 1996 som havde rundet 426.000km med delvist servicebog.. Den kører bare super, og man kan slet ikke mærke at den har kørt så meget..

    Jeg har også lige købt en bmw 523i fra 1999 som har kørt ca 200.000km.. den kører som den skal, uden nogen som helst fejl


  • #4   24. mar 2009 om det er en benzin eller diesel byeyder ikke så meget når man er nede i de årgange. de bliver bare ved og ved og ved..... vis du søger en st car har jeg da en jeg gerne vil af med

  • #5   24. mar 2009 Hvis man kører på Audi's Longlife olie, som alle værksteder anbefaler en at gøre, og de bliver passet og serviceret som de skal, så kan de holde til rigtig mange kilometer. Audi sagde selv til mig i sin tid da jeg fik bilen, at den teknisk set kan køre 1.000.000 km, selve motoren altså, det samme siger BMW, Mercedes og flere dyrere mærker.
    Men M *? under 150.000 km, håber ikke det er sådan du mener det, at de ikke kan holde mere efter det. For det er da noget pladder.


Kommentér på:
højt km tal på tysk bil

Annonce