{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chip på bil ved salg +/-
  • #1   11. apr 2009 ok,det kunne da godt være at man skulle lade rittersport kigge på den så

• #2   11. apr 2009 Vil heller ikke slev købe en bil der er chippet.

• #3   11. apr 2009 Enig med Jack B

Foretrækker også standardbiler, hvis der så skal laves noget, så kan man gøre det selv. Hvis du chipper den, begrænser du din kundegruppe, da der altid vil findes nogen der går udenom bil, hvis de ser den er chippet.
    Folk der ønsker at have en chippet bil, kan jo stadig nå at chippe den efter de har købt bilen.

Især, hvis du skal ud og chippe den nu inden et salg, så ville jeg slet ikke gøre det.

• #4   11. apr 2009 Personligt, kommer det meget an på bilen.

f.eks ville jeg gå uden om en Audi a3 1,8t hvis den var chippet eller golf 4 GTI.

Man købte jeg en familie diesel koger med en chip i fra en familie far, ja så tror jeg ikke jeg havde et problem med det.

• #5   11. apr 2009 Hvad er problemet? Hvis der står de er chippet, er de i det mindste ærlige? Mange får bare fjernet chippen ved salg....

• #6   11. apr 2009 Min pointe er at en velholdt chippet bil er bedre end en ikke-chippet som er dårlig ved lige holdt!

• #7   11. apr 2009 Glemte lige, efter MIN mening...haha

• #8   11. apr 2009 Hvis bilen er brugt, fx golf 3-4 stykker ville jeg være ligeglad... Hvis man kan se bilen er stylet, fælge udstødning, luftfilter osv. Skulle det så ikke være mærkeligt hvis ikke motoren også har været chippet(tdi/turbo'erne)?... Hvis jeg købte sådan en ville jeg forvente at den enten er, eller har været chippet... Det er jo svært at se om chippen blev pillet af dagen før...

• #9   14. apr 2009 Jacb B - Hvad gør du så når du selv skal sælge og din bil er chippet?

• #10   14. apr 2009 Det jeg mener er, at du egentlig skriver du ikke vil købe en bil når den er chippet, men du chipper den selv. Så tænker jeg bare om du fjerner chippen når den skal sælges, eller om du lyver om den er chippet.

Og om du passer mindre på din bil når den er chippet, eller om du rent faktisk er ekstra opmærksom på at tage dig af den.

Jeg har det personligt også lidt ambivalent med en chippet bil, men jeg tror man kan se på en bil om den er kørt af en der passer på den og som har chippet den, af de samme årsager som mig selv - nemlig at få mere køreglæde.

• #11   14. apr 2009 Jack B: Jeg sælger den som en chippet bil, med de plusser og minusser der måtte være ved det.

Kommentér på:
Chip på bil ved salg +/-

Annonce