{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Ang. import af Van ???? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved godt at der sikkert er lavet en masse indlæg omkring dette her emne, så bær over med mig at jeg stiller disse spørgsmål.

Jeg skal have mig en scirocco, og det skal være en Van, men hvordan er det mht. vidst jeg vil hente den i tyskland, mht. hvilke udgifter kommer der at jeg skal betale ?????

Og hvor meget er det at jeg skal betale i % i f.eks afgift osv osv ???

Og kan det i det hele taget betale sig og hente en sådan ny bil i tyskland ???

Tænker bare på at jeg jo tit har hørt at det ikk er så meget man spare prismæssigt som herhjemme, du for bare meget mere udstyr, for samme penge, er dette korrekt ??

Håber nogle morgenfriske personer vil hjælpe mig,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. import af Van ????
  • #1   14. apr 2009 Jeg ved ihvertfald du kan læse dig frem til meget herinde:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=166038&vID=0

• #2   14. apr 2009 prisen er der ikke så meget at spare på, men du kan erhverve udstyr billigere. Dog ved sådan en ny bil, ville jeg ikke importere, da du kommer til at betale afgift af momsen, hvorimod det er fritaget i dk ved ny-registrering. Men hovedreglen er at du finder en tilsvarende i DK på hvide plader, trækker 63% ud af prisen (afgift) og af restbeløbet skal du så betale 50% i afgift. Derudover skal du jo hente den i tyskland, ombygge den til van og have den toldsynet m.m.

Var selv ved at hente en golf magen til min, men det blev for dyrt ift. hvad de kunen erhverves til herhjemme.

• #3   14. apr 2009 Du skal lige overveje om hvorfor tyskerne mon tager til DK og køber biler. Det er nok ikke fordi de er billigere i Tyskland..

Kommentér på:
Ang. import af Van ????

Annonce