{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Ang import af tyskbil.. {{forumTopicSubject}}

Går og overvejer at hente en ældre klasikker fra tyskland...

bliver dog i tvivl ang afgift og toldsyn... I forbindelse med min søgen efter den rigtige, er jeg stødt på et projekt som skal laves færdigt, men hvordan er det med at impotere en bil som ikke er køreklar? hvornår fastsætter man afgiften? hvad er toldsyn, mere præcist?

Situationen er at den modell jeg vil hente er beskrevet som en vw golf gti 16v men for jeg problemer med indrigistrering hvis der står 8v på registreringsaftestesten? havde den været færdig bygget og med tuv havde der jo ikke været problemer.... Håber der er nogen der kan give mig lidt svar...tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang import af tyskbil..
  • #1   19. apr 2010 Få en taksator til at kigge på bilen. Og han fastsætter afgiften hvis ikke den kan køre. MEN, MEN, men.. Der har tidligere været mange der har importeret biler, skiftet delene ud med smadrede dele, og derved fået takseret den lavere - hvorefter de har skiftet delene ud igen når de kommer retur til DK.. Dette er ikke længere muligt. smiley

• #2   19. apr 2010 Den skal jo synes før du kan betale afgift så den skal kunne køre.

• #3   19. apr 2010 Jeg hentede min MGB i Tyskland , sidste år, det var nemt. Der er ingen told og moms på indførsel og bilen du har set på , skal laves færdig inden et toldsyn, da dette foregår sammen med det ordinære syn. Hvis du køber en bil der er veteran, 35 år, skal den heller ikke til vudering, det hele klares via toldsynet.
    Hilsen Jan.

Kommentér på:
Ang import af tyskbil..

Annonce