{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.043 visninger | Oprettet:

Har så godt som fundet indbrudstyven.. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.. jeg har så godt som fundet ud af hvem der for præcis 3 uger siden brød ind i min bil og stjal for 12.000kr anlæg og udstyr... Har bare et problem..

Jeg fandt personen der opkøbte det og konfronterede ham med det var mit.. Han gik så frivilligt med til at levere det han havde købt tilbage, (hvilket vil sige alt undtagen en forstærker og en GPS) på betingelse af jeg ikke meldte ham da han lige er kommet ud af fængslet pga vold.. Jeg har næsten fundet ud af hvem tyven er.. Mit problem er bare at hvis jeg anmelder ham, så står der rocco, tonser og mulle foran min dør med deres golden retrivere og alubat.. og jeg har jo fået mit anlæg igen.. på trods af en stor selvrisiko. da de har smadret en rude, ridset en dør, og kølerhjelmen..

Hvad fanden skal jeg lige gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har så godt som fundet indbrudstyven..
  • #1   19. apr 2009 meld svinet, og hvis du får slag så melder du også dem!

  • #2   19. apr 2009 haahha hvis det er rocco tonser og mulle der står for inkasso så ville jeg nok bare være glad for mine knæskaller og så lade det være er det lidt mindre folk så ville jeg nok finde nogle gode venner og noget hårdt at slå med i nødstilfælde


  • #3   19. apr 2009 meld ham og fortæl politiet hvad der vil ske med dig..... held og lykke.. synes ikke han skal gå fri... dumme s...

  • #4   19. apr 2009 Hvis han erstatter det han har ødelagt og levere ALT tilbage, så kan man lade ham slippe der.
    Men hvis ikke, snak med politiet og nævn hans navn.


  • #5   19. apr 2009 Træk lidt over på kontoen og køb en ny gps.....

    Så kan du jo smile over du har dine tænder endnu- og er klogere end dem der stjal det smiley


  • #6   19. apr 2009 ´Han skal da bare meldes

  • #7   19. apr 2009 Meld dem de svin..... Og forresten... Tror ikke det er Golden Retreivere de har.. smiley

  • #8   19. apr 2009 Så må de jo hoste op med lidt kapital for det du har tabt på det, for at undgå spjældet.....Men det er jo ikke værd at blive slået halvt ihjel for, hvis det er rigtig grumme typer.....

  • #9   19. apr 2009 snak med politiet om det..

  • #11   19. apr 2009 sig du vil ha det sidste med og penge for den rude de ødelage...

    hvis ikk, skal du politianmelde dem og så hvis muller og tonse kommer, melder bare dem også...


  • #12   19. apr 2009 Rune M.. jeg bakker dig op..

    meld ham.. vi kan ikke have folk som går at stjæler..


  • #14   19. apr 2009 sør for at ha nogle drenge på honden der er støre en den og så kør en tur ned og snak med dem i gen med et nypusset alu bat så skal du se hvor flinge de bliver

  • #15   19. apr 2009 meld ham, tyve skal bare ikke slippe.
    og er de så fatsvage at ty til vold efterfølgende, så meld dem også.

    Så kan de jo tænke lidt over det i brummen


  • #16   19. apr 2009 Meld dem helt klart... det andet syntes jeg er forkert, tror ikke du skal være nervøs trusler giver dem ret stor dom.. så bare at de truer dig så får de endnu større domme.. Du vil sikkert få trusler men tvivler stærkt på de gør noget.. for hvis de gør noget er det ret tydeligt hvem har gjort det.. i så fald er de da for dumme, tænk på andre i samme situation, du redder måske andre fra at opleve det samme, så jeg syntes helt sikkert det rigtige er at anmelde det.

  • #17   19. apr 2009 Jah.. det er meget fristende bare at melde dem.. men et eller andet sted er jeg sgu heller ikke meget for at samle mine tænder op med brækkede fingre og fortælle politiet hvem det var, for at deres veninder kan komme og lege tafat med mig igen bagefter.. det er et lidt større netværk af de sataner.. det værste er fandme at den ene af dem bor i samme bygning som jeg..

  • #18   19. apr 2009 Hvis de aldrig bliver straffet for det, så stopper de jo aldrig. Det er her, at du skal sætte din lid til det danske retssystem. Det bliver du sgu nødt til. Snak med panserne. (Og det vil da være ALT for dumt, at begynde at afpresse dem for penge osv).

  • #19   19. apr 2009 rune M:

    du står fandme i et stort dilemma...

    godt det ikke er mig, ved sQ ikke hvad jeg ville have gjort..


  • #20   19. apr 2009 Husk at optage ALLE samtaler...

  • #21   19. apr 2009 Ham som havde dine ting, skulle du bare have ladet være, og lade ham beholde dine ting. Så havde du meldt ham til politiet i stedet for, og så måtte han jo så enten forklare politiet hvor han havde tingene fra. Så måtte han jo selv tage straffen, eller "stikke" ham hæleren han fik det fra. Så havde den ikkeværet meget længere.

    Men som situationen er nu, så skal de bare meldes hele bundet!


  • #22   19. apr 2009 kan du ikke bare knalde en af hans ruder og en dør noget for noget jo. Så er i kvit. Evt det med gpsen så tager du bare forruden også så er den dækket ind også

  • #23   19. apr 2009 Jah... Jeg ved godt hvad jeg burde gøre.. men er enten en kujon eller har bare mit liv kært.. det er et svært valg.. og selvtægt er nok ikke den rette vej..


  • #24   19. apr 2009 hvor ligger problemet bymæssigt

  • #25   19. apr 2009 sig da bare han kan betale det hele også glemmer i det. eller meld ham. du kan jo ikke være bange når du ikke har gjort noget

  • #26   19. apr 2009 det er i Ribe.. vestjylland.. der hvor at rockerne er igang med at gøre deres indtogt..

    Michael: Du har helt ret.. jeg burde jo ikke frygte noget.. har bare voldsom respekt for de typer, i sådan en lille by bliver man hurtig upopulær ved de fyre hvis man begynder at presse dem.. sidst set i noget narko gæld hvor en fyr blev fundet hængt bag en bådforhandler, med 2 afklippede fingre..


  • #27   19. apr 2009 Tja jeg ville nu være ligeså bekymret for at melde sådan nogle grimme typer, som sagt det er jo ikke værd at blive slået halvt ihjel for......

  • #28   19. apr 2009 Hvem pokker er de personer du omtaler ? He He...

    Enten følger jeg ik ret godt med ellers ved jeg sku ik hi hi......


  • #29   19. apr 2009 Du har ret.. Har dog den fordel at jeg ved nu hvem de er.. Så hvis det gentager sig, så har jeg en ide om hvor de skal opsøges.. har desuden fået at vide at personens lejlighed er stoppet op med tyvegods.. et anonymt tip til politiet ville vel ikke skade.. det kunne jo være min forstærker og GPS dukkede op

  • #30   19. apr 2009 Jeg ville sku tænke mig om hvis jeg var dig. Jeg holder på du skal melde svinet. Men hvis det er på bekostning af 7 af dine egne fingre ryger op i din røv, et alubat indopereret i hovedet samt en goldel retriver i struben så ville jeg sku overveje, ikke at melde det hvis ikke du selv har nogle større sjovere venner.

  • #31   19. apr 2009 kan godt forstå dit dilemma, men hvis de slipper den her gang, så blir de ved, for de ved at du ikk gør noget.
    syntes du skal melde dem, så de ligesom forstår at de ikk bare kan gøre som de vil.
    evt anonym opkald.
    men at besøge dem med bat og mange venner skader kun sagen, for så ved du at de vil tage hævn, og så går det udover dig OG sikkert oz dine venner.
    men jeg syntes du skal melde det, tror der er mange ejere der blir glade for at få deres ting tilbage.


  • #32   19. apr 2009 MELD! Sådan nogen har jeg ikke respekt for!!!!

  • #34   19. apr 2009 ville nu også sige at du bare skal melde de svin. det er ufatteligt man ikke kan have sine ting i fred. syntes helt klart du skal melde ham gutten. og du har fået dine ting tilbage udover gps osv. så må du bare forklare dem det.

  • #35   19. apr 2009 Det er folk uden respekt for andres ejendom, den slags hyklere hører ikke til i vores samfund efter min mening så ja jeg ville melde dem så de kan tage konsekvens af deres handlinger og derved forhindre du temmelig sikkert også at en eller flere af dine medmennesker bliver udsat for det samme som dig.
    Mhs. til trusslerne svækker det kun deres egen sag, specielt hvis de gør alvor af dem.
    Men jeg ved hvor pisse svær en beslutning det er og tage for har selv stået i sådan en situation hvor jeg og et familiemedlem blev truet på livet hvis jeg gik til politiet, men jeg gjorde det og svinet måtte tage konsekvensen, mener ikke det kan være rigtigt at man skal udsættes for sådanne idioter i et civiliseret samfund i år 2000+. Kan bare ikke tage sådan nogen mennesker alvorligt intelligensmæssigt set.. Det må da være den totale fallit erklæring at ty til..

    Men det kun dig selv der kan tage beslutningen fordi - it's your ass in the line of fire.. Held og lykke ligemeget hvad du vælger.


  • #36   20. apr 2009 hvis du intet gør, hvad forhindrer dem så i bare at hente din nye gps? nu ved de jo at du ikke gør noget ved det...

Kommentér på:
Har så godt som fundet indbrudstyven..

Annonce