{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Hjælp.. big time. hjulbolt {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Står og skal til syn onsdag. Jeg ville i dag skifte mine fælge men opdager til min rædsel at jeg ikke kan få den ene hjulbolt af. Når jeg løsner kører bolt og skrue med rundt... hvad sker der??? Det er kun den ene bolt/skrue der er problemet. alle de andre er der ikke noget problem med.
Jeg skifter fælgende/dæk grundet at det er ved at være tid til at skifte dæk og vil ikke risikere at blive dumpet til syn grundet dækslid.

Hvad gør man, hvem kan hjælpe er sku ved at være lidt ærgelig.

Bor i KBH området.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp.. big time. hjulbolt
  • #1   27. jun 2005 har ikke lige det nødvemdige værktøj til at gøre de ting der, ved bare at hele lortet kører med rundt så det ikke er til at få ud.

Og så sidder dækket jo på.. så kan ikke lige kommer til at varme noget som helst smiley

Andre som har gode ideer, er der noget der direkte kan hjælpe mig føler mig meget presset.

• #2   27. jun 2005 jamen der er da en mulighed i at prøve at sprøjte wd40 ind og banke let på den og se om den løsne sig? brug evt. noget tyk rundjern eller lign så det ikke laver mærker.. og så prøv at skrue den af igen.. det ville jeg prøve

• #3   27. jun 2005 men hvis dette lyder sindsygt pga dit gevind må du ikke hænge mig op på det.. men det virker med så meget andet

• #4   28. jun 2005 jeg forstår altså ikke lige hva det er for en skrue du snakker om? - Den eneste skrue jeg kan komme i tanke om, dernede er den der styre bremseskiven?! eller er det bare mig der er helt lost?! -

• #5   28. jun 2005 når jeg vil løsne møtriken kører gevindet med rundt, det er som om at der ikke er noget der holder på gevindet lige som der er på de andre bolte/skruer, Har prøvet det med at løsne de andre og så sætte fælgen i spænd, men ikke en døjt sker der.

Er der en i KBH området som evt. ville kunne hjælpe mig i morgen eftermiddag (efter kl. 16)?

Det er et belastende problem som jeg er sikker på kan løses

• #6   28. jun 2005 vil sku bare ikke dumpe til syn på grund af sådan en åndsvag lille ting smiley

Kommentér på:
Hjælp.. big time. hjulbolt

Annonce