{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.505 visninger | Oprettet:

siden hvornår er bilgalleri blevet {{forumTopicSubject}}

siden hvornår er det blevet umuligt for normale mennesker med normale biler at komme ind på denne side
troede den var for alle?

gang på gang bliver ens nye bil afvist af en eller anden bonde fra nørre nebel eller den dur med sin store firehjulstrækker der på en god dag skinner bare lidt

er virkelig rigtig træt af folk der afviser grundet prøveplader man dækker alligevel sine egne til

og folk med store firhjulstrækker der mener biler der ikke for fordoblet brugtvognsværdien med en tankfuld benzin
ikke bør være på denne side.

eller dem der sidder hele dagen med en lup og kigger efter meget MEGET små skilte med firma navne man slet ikke kender men tilfældigvis bare holder foran.
er det kun mig der har dette problem fordi jeg har en lille standard?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  siden hvornår er bilgalleri blevet
  • - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

    Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.167
    #1   29. apr 2009 folk går generelt i små sko...

  • #2   29. apr 2009 Der er nok en der er harm over at du ikke kan komme ind. Nu fulgte jeg dig også i dit tidligere indlæg hvor du brokkede dig over det samme. Det har sgu ikke noget med pladerne at gøre.
    Din tekst var mig umiddelbart noget kedelig og det var dine billeder såmænd også. Over 5 ja, men de var ikke noget særligt. Dårlig kvalitet og ikke noget særligt. Så kommer man altså ikke ind


  • #3   29. apr 2009 ja undskyld udtrykket men det virkelig til at brække sig over lille lars med sin gamle opel kadet sidder og spiller "gud" fordi han kan afvise en bil herinde. kan huske i starten der var alle velkomne men i dag damn man skal være heldig


  • #4   29. apr 2009 thomas a har du noget i mod folk fra nørre nebel

  • #5   29. apr 2009 næææ såmænd ikke hvad da?


  • #6   29. apr 2009 Hvis du så gerne vil have din bil stemt ind, så vend i det mindste billederne rigtigt smiley

  • #7   29. apr 2009 kommer selv der fra

  • #8   29. apr 2009 HELT ENIG var lige ved skulle lave samme type indlæg.,. folk afviser fordi man ikke har skrevet dækstørrelse. eller hvis teksten ikke passer dem, folk er generelt nogle fucking pikhoveder her inde, hvad har man og skrive om en bil der er 100% standard stortset,, hvad er det folk ik fatter, ??
    har folk en fin / dyr bil afviser de alt hvad der er ikke er ligesom den folk bliver så pisse højrøvet. brækker mig !!!!!!!!!


  • #9   29. apr 2009 Pia og Claus ¤
    præcis såen en som dig jeg ik kan snuppe (: tak


  • #10   29. apr 2009 piver ikke undrer mig bare over om jeg er den enste der finder det underligt derfor debatten så folk kan skrive deres erfaring og mening.

  • #11   29. apr 2009 Fo'Shizzle'Ma'Nizzle .

    Hvis du ikke kan overkomme at skrive din dækstørrelse, er du også så useriøs at du ikke behøver at være her.


  • #12   29. apr 2009 giver snizle ret hvad kan man skrive om en standard bil med standard udstyr ud over standard?

  • #13   29. apr 2009 Hmm almindelige biler, er da kommet ind med min astra kan jeg sku ikk forstå så..

  • #14   29. apr 2009 Jeg kom ind i første forsøg, fordi at jeg ved at der er mange røvhuller herinde, og derfor fyldte godt med gode billeder på, og noget ordentlig info.
    Jeg fik alligevel 15 afvisepoint smiley


  • #15   29. apr 2009 Har ikke været med til at stemme de 2 omtalte biler ind/ud.
    Hvis man har en standart bil, så er der selvfølgelig intet i vejen for at skrive standart omkring interiøre osv. dog bør man som minimum kunne stille med 10 billeder af bilen, i diverse stillinger.
    Et galleri er til for at man vil vise noget frem, i dette tilfælde sin bil.
    Kunne forestille mig, at folk er blevet kræsne, efter al den spam der har været herinde, som sløver hastigheden ned.


  • #16   29. apr 2009 God info + mange gode billeder = velkomstpoint

  • #17   29. apr 2009 Jamen gør noget ud af det i stedet for at pive op om det...

    Jeg har alle (3 gange, men ene er slettet da den er skrottet mere eller mindre), smidt 20 billeder ind, masser af relevant tekst og så ellers lavet en god profil, og sværre er det altså heller ikk;D


  • #18   29. apr 2009 Torben: Nu din bil heller ikke standard du et godt ekspempel på at folk kun byder stylet og rigtig pæne biler velkommen,

    men til alles orientering skriver bilgalleri " Alle biler er velkommen bare de opfylder regler/krav ;)" og nej alle biler er ikke velkommen,om mine hjul er 14 eller 15" er da pisse ligegyldig de pisse grimme, og man har vel øjne i hoved.. dog er der bare nogen der ingen hjerne har og alle der ikke giver ret i det her er sjovt nok dem som ikke har en helt ALM STANDARD BIL !


  • #19   29. apr 2009 Har aldrig haft problemer med at komme ind. Bare smid en masse tekst på og nogle gode billeder taget med et ordentligt kamera så kommer man sgu nemt ind.

  • #20   29. apr 2009 Freimann, er vi ikke på en bilside hvis du ser en standard bil hvad har du så lyst til vide om den ?? INTET for man ved allerede alt om den !

    man skal max have 5 billeder jeg havde 7 og afligevel er der en idiot der tuder over det og siger der skal være flere det afviste han den så pga.

    troede det var en side med bilentusiaster og ikke en side med folk der skal have en bibel om en bil som har eksisteret i 20år for vide noget om den,


  • #21   29. apr 2009 thomas A <-- Hvi din bil er std. med std udstyr så kan du jo bare skrive hvad for noget udstyr der går ind under dette. Og det er heller ikke svært at finde ud af hvor stor motor der er i bilen, samt hk og nm. Ved fælge kan man skrive str på fælg evt. mærke og hvilke dæk der sidder på og str. på disse.

    Så der er masser af ting man kan skrive om en std. slæde.


  • #22   29. apr 2009 Det har intet at gøre med hvor meget du skriver, og hvor mange billeder du sætter ind.
    Jeg har oprettet 3 biler herinde, da jeg først oprettede min mazda (som var lidt fælge på og lidt andet flot lir) røg den lige ind, så oprettede jeg min golf da jeg købte den, som var helt standart. Skrev omkring samme tekst som til mazdaen, samme antal billeder.. Den var afvist med det samme, og min vectra blev næsten også afvist selvom der var rigelig tekst og billeder.

    Folk afviser standart biler, de vil kun se store fælge og åndsvage skørtesæt, til at brække sig af.


  • #23   29. apr 2009 Jeg bruger selv siden som et opslagsværk over de forskellige bilmærker. Hvis der er noget jeg vil vide om en bil (bla. noget af det jeg skrev i sidste indlæg) så prøver jeg denne side først. Og så er det lidt træls at der kun står std. std. std. i hele profilen.

    Og med tanke på at det tager 5min at skyde 20 gode billeder og så 5 min at skrive en god tekst så kan jeg ikke se problemet i dette. Og hvis man mangle inspriation så kan man jo se i en profil hvad andre har skrevet om en bil magen til.


  • #24   29. apr 2009 Fo'Shizzle'Ma'Nizzle .

    Jeg byder alle ind, hvis bare de opfylder de meget simple krav der er.
    Hvis man ikke kan skrive noget om sin bil, så har man bare ikke interessen.

    Jeg kunne nemt fylde en side med info, på en standard bil.


  • #25   29. apr 2009 freimann -> Der er en grund til der er lavet regler og du min. skal have 5 billeder. 2-3 billeder udvendig, evt et par stykker indvendig. Det er jo rigelig for en standart bil. Hvad skulle man vise frem?

    Kan sagtens følge dig i at man nemt kan tage 20 billeder, men når reglerne siger min 5 billeder, er 5 billeder også ok. Og det hjælper ikke folk råber op om det er teksten de afviser pga. For jeg har altid udfyldt mine tekster til punkt og prikke og alligevel fået 60-70 afvisepoint pga. bilen har været helt standart. Selvom jeg endda også har haft 10 billeder. Det er bare en undskyldning fra mange.


  • #26   29. apr 2009 Bilgalleri aka Showbilgalleri

  • #27   29. apr 2009 HOLDER 100% MED THOMAS A

    /Lars


  • #28   29. apr 2009 Torben:

    BilGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til bilen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BilGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en bil her på siden.

    Bilen skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
    Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
    Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

    det faktisk de eneste krav der er til hvordan du skal oprette din bil

    Yes alt andet er hvad de små brian'er selv synes og hvordan det skal være efter deres hoved smiley



  • #29   29. apr 2009 Fo'Shizzle'Ma'Nizzle .

    Så var det da godt at du fik din bil ind, FØR den blev solgt.

    Hold op med at pive og lav nogen ordentlige profiler.


  • #30   29. apr 2009 har ikke kun udfylt felter med ordet standard har 12 billeder af bilen taget med min n95 5 megapixel kamera. kvaliteten er vist god nok teksten er det der er at´skrive om bilen.....

    min tidligere biler har været brian biler med store bling bling fælge skørter m3 spejle fin lak stort anlæg sportssæder sportsrat chiptuning sportspotte osv. de kom ind uden problemer. men denne standard sportsvogn ka ikke komme ind lige meget tekst lige mange biller.... det er da underligt og kender mange der har det problem derfor jeg åbnede debatten så folk kunne få en mening ud om dette eller øjnene op for problemet


  • #31   29. apr 2009
    Alle biler er velkomne, blot de er brugernes egne. Afvis KUN hvis de generelle betingelser ikke er overholdt.

    Torben: Tag en klud og tør dine øjne .total dum i hoved er du smiley vær lidt mere snæversynes det så nemt at være dig når du har en bil som er så stylet.. prøv se det fra andres side af.

    og mini p hvad gør man hvis man er blondine og bare generelt er liiidt stupid og bare synes det nødvendig skrive irellevent indlæg


  • #32   29. apr 2009 nåh TUD
    hvis du har billeder og tekst nok kan alle komme ind


  • #33   29. apr 2009 Mini P
    spørge venner bekendte eller som pia claus skriver tjekke specifikationer på google og biltypen smiley


  • #34   29. apr 2009 ja jeg er så !

  • #35   29. apr 2009 Fo'Shizzle'Ma'Nizzle .

    tag dig da sammen
    hvis du er bange for deine små fede fingree falder af og dine ben skrumper ind fordi du skal flytte din fede røv ud og se din dæk størelse også skrive dem herind bagefter så tror jeg bare du skal tage ned på plejehjemmet

    jeg har en geilet bil og jeg byder fandme kun dem velkomne som har mindst 7 billeder og en go gang tekst
    om den så er grim er jeg da bedøvende ligeglad med

    for man er fandme useriøs hvis man ikke kan gøre lidt ud af at vise sin bil frem
    dset samme gælder da for en geilet bil
    hvad er der ved det hvis man ikke vil vise den frem eller skrive noget om debn


  • #36   29. apr 2009 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=163489
    Sådan en som ham her opfylder fint kravende, men tjek lige point'ne..

    Folk der skriver piv piv tud tud gør det kun for at opveje deres egen lave selvrespekt. Husk det. Et så arrogant indlæg kan der i hvert fald ikke ligge intelligens bag..


  • #37   29. apr 2009 løve missen du ligefrem heller ikke intelligent at høre på jo.

  • #38   29. apr 2009 Fo'Shizzle'Ma'Nizzle .

    jamen i lige måde da


  • #39   29. apr 2009 Der er romantik i luften

  • #40   29. apr 2009 http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=163487

    sådan skal en bil oprettes!!!!


  • #41   29. apr 2009 Løve Missen: Hvor i brugerbetingelserne er det at det er pointeret? Har kigget lidt, men kan simpelthen ikke finde det nogen steder

  • #42   29. apr 2009 løve missen det en god tekst ja men alt sådan noget ved jeg desværre bare ikk om min bil har googlet specigfikationer ikntet


  • #43   29. apr 2009 5 billeder lidt information der står hveken motorspecifikationer eller 25 billeder minimum der står 5 billeder og lidt info.... å alle dem der stemmer nej gør det efter egne regler ikke bilgalleri`s


  • #44   29. apr 2009 thomas A

    hvis du har spec. er det jo også en go start
    men der må jo være et eller andet du kan tilføje

    kig evt forbi mine biler
    kan være det kan give idé'er


  • #45   29. apr 2009 pia claus hmm nej der ikke mange af min bil herinde desværre...
    igen dine direkte ligegyldigheder og spydigheder burde du holde for dig selv kan godt forstå du ked af din bil og at du derfor sviner min. men så må du jo gemme dine lommepenge og se om du ikke kan få råd til en bil uden rust. stop så dine ligegyldige indlæg


  • #46   29. apr 2009 ¤ Pia og Claus ¤
    hvad med at komme med noget reelt respons i stedet for at side og nedgøre hans indlæg. Det vil der måske komme noget mere konstruktivt ud af.


  • #47   29. apr 2009 god debat sys jeg for der er altså rigtig mange der glemmer de RIGTIGE regler og stemmer efter deres egne regler hvilket egfentlig er ret absurt så mister bilgalleri jo helt sin status som bedste bilsite i mine øjne ihvertfald

  • #48   29. apr 2009 Skal måske lige siges at jeg er stoppet med at afgive stemmer til de biler der kommer ind. Det vil jeg ikke blande mig i længere. Har set så mange som jeg ikke mente jeg ville stemme ind og så lader jeg bare være med at stemme.

    thomas A <-- Du skriver længere oppe at din nye bil er en std. sportsvogn. Allerede der ville jeg mene at der er masser af info at hente da det er en sportsvogn. Og at der ikke er mange af dem herinde må jo gøre at det er en sjælden bil og derfor må der være en masse man kan sige om den som alle andre måske ikke ved.

    Og så vl jeg ikke mene at billeder udelukkende taget med et mobilkamera er godkendt. Har selv en n95 og det er et okay kamera. Bare ikke godt nok til dette formål i mine øjne.

    Og grunden til at jeg undlader at stemme ved de biler der skal stemmes ind er at jeg lige netop ikke modsætter mig de regler der er omkring de 5 billeder og info. Så hellere lade være med at stemme.


  • #49   29. apr 2009 freimann det syntes jeg egentlig ogsså er et for nuftigt valg for man skal passe på med ikke at ændre reglerne fra de rigtige til ens egen som rigtig mange gør herinde
    og nej men har ikke andet kamerA pt så må nøjes med det til jeg køber et andet.....men det at den er sjælden gør det desværre også bare mere bøvlet at finde nogen specifikt om den og sys ikke jeg vil ringe til sælgeren og spørge efter specifikationrne fordi jeg skal have den ind på bilgalleri


  • #50   29. apr 2009 thomas A <-- Nu var jeg så inde og kigge på din bil da du begyndte indlæget. Ville ikke umiddelbart selv stemme den ind med de billeder der nu var. Teksten synes jeg faktisk er fin nok. Men har dog allerede fundet noget som jeg tror er en fejl. Du skriver at det er en j-tec. Men så vidt jeg ved hedder det en T-jet?? Det kan godt være det er mig der er lidt galt på den, men ville bare lige gøre opmærksom på det.

  • #51   29. apr 2009 Fo'Shizzle'Ma'Nizzle . <= UDSTEMME.

  • #52   29. apr 2009 har man ikke lov til diskutere torben,
    reglerne for oprettelse af bil er så dobbelmoralske her at der egentlig ikke er nogen regler når det kommer til stykket.

    Men flot det der torben smiley


  • #53   29. apr 2009 At kalde andre dum, er ikke at diskutere, det er umoden opførsel.

    Gad vide om du ville sige det face to face.......... Tror jeg heller ikke.


  • #54   29. apr 2009 Hehe sødt
    det også umoden opførsel at afvise biler som bare ikke lige er folks smag selvom teksten er god osv og der er masser af billeder,


  • #55   2. maj 2009 Torben så kan du da få en for uacceptabel opførelse hvis du vil lege i den sandkasse, Værsgo'

Kommentér på:
siden hvornår er bilgalleri blevet

Annonce