{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nik & Jay!
  • #1   5. jul 2005 pik og gay, hader det crap, er nødt til at slukke for radio'en hver gang det kommer.

Sorry, skulle bare lige af med det, det hjælper allerede smiley

• #2   5. jul 2005 Misundelse er en grim ting Niels. Damer og penge, hvad kan man mere ønske sig?? Alt respekt herfra :]

• #3   5. jul 2005 att Thomas skriv lige i min profil når du har fået sangen for vil også gerne ha den smiley

• #4   5. jul 2005 jeg gir sku Niels ret, sådan et par homoer

• #5   5. jul 2005 du jar sgu ret Kasper K damer og penge.. det er jo ikke ring.. !

• #6   5. jul 2005 N & G:
    de opfører sig som om de er store hip hop stjerner..!
    hmm, de laver ikke deres egne tekster, rytmen heller ikke, og de er sq da på ingen måde kønne at se på..!

det som sælger er rytmerne, dvs det er dance genren i deres musik der sælger..!

de er for klamme, de ved intet om at lave musik, de gør bare hvad deres producer ber dem om, og de sælger ikke som hip hop som de jo prøver på..!

isteddet for rap tøj, kunne de ,mere passende rende rundt i techno tøj, det ville passe bedre til deres musik, så'n en gang poptøser..!
    deres tekster (som de ikke laver selv) er ensformige.
    du for lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lækker lkæker lækker lækker.
    det kan ethvert fjols da stile sig op og synge..!

lad dog hver med at stødte de fjolser, og vis jer som mænd, og ikke jeres små søskende som er poptøser på 11 år, som er den aldergruppe deres musik satser på..!

• #8   5. jul 2005 Jeg synes den som opføre sig nomalt er sgu da ham den kort håret ham den lang håret er sgu en spasser han tror han er så sej FØJ!

• magnus n
    magnus n Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 4
    #9   5. jul 2005 ej prøv lige at være misundelig de er da gode. og hvad er der galt med homoseksuelle??

• #11   5. jul 2005 deres musik minder alt for meget om hinanden efter hånden, seriøst den nye med strip.. sker der? det jo samme beat som alle de andre forhelvede.

• #12   5. jul 2005 disse sætninger er hørt en del gange:

"vi er tilbage"
    "vi er her"
    "i skriger"
    "vi har penge"
    "vi har ladies"

...

• #13   5. jul 2005 jepser og magnus..!

har INTET med misundelse at gøre, hvis jeg var jaloux ville jeg sq nok ikke sige positive ting om større stjerner et nok og jay. - bikstok, Eminem, D12, Kanye West og jeg kan forstætte længe endnu -
    de har større succes en nik og jay, men dem hakker jeg da ikke ned på.

ja, deres lort sælger, og de var bare de 2 heldige der gik en tur på strøget på det helt rigtige tidspunkt, for de har ikke SELV skabt sig den succes..

• #14   5. jul 2005 rasmus
    tror ikke jeg har hørt den nye, men jeg er dog sikker på at rødvin og blå kings også er en del af teksten.
    hvis det er sandt, og jeg kan gætte mig til det.. hvad siger det så om deres tekster..?

• #15   5. jul 2005 self. er damer og penge rare at have, og jeg ville da også gerne have mange penge osv.

Jeg syntes bare deres musik lyder af lort, længere er den ikke.

• #16   5. jul 2005 Jantelov 2tm da .. Det er sgu da for barnligt at svine dem til bare fordi de har succes .. smiley Og der er slet ingen grund til at svine dem som godt kan lide deres musik, jeg kan personligt ikke lide dem. Men derfor kan andre godt have en anden meningen..

• #17   5. jul 2005 har ikke givet nogle personlige heds til nogen herinde, skriver min personlige mening om n og g
    jeg hstøtter bestemt heller ikke janteloven, så nu er det DIG der laver heds..
    jeg har den dame jeg vil ha' og jeg klager sq heller ikke over min indkomst, så kan ikke se hvor janteloven holder til henne...!

• #18   5. jul 2005 Deres succes kører 90% på konfi tøser... Jeg bryder mig ikk om deres musik bla. fordi beatet og de fleste tekster næsten er ens...

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.197
    #19   5. jul 2005 De sutter gren..... andet er der ikke at sige...

• #20   5. jul 2005 <b>Jeg</b> kan slet ikke klare Nik & Jay. Slet ikke deres nye "Strip" og "Kan Du Høre Hende Synge". Når de står og ser ud som engler eller hvad det nu er for nogle ting de skal ligne!

• #21   5. jul 2005 Det er jo forskelligt hvilken genre inde for hip hop ' en man vælger Nik & Jay vælter sig jo i damer, men det gør de fordi ders musik bliver spillet i radioen ; imodsætningen til (fx) Suspekt* - "Ingen slukker the starz" Disse numre hører man aldrig på P3 100 fm eller Voice, men det er jo deres stil, de fleste ville ikke engang tænke på at sammenligne Suspekt og Nik & Jay. Anyway min pointe er at Nik & Jay er et par poppede hip hoppere som har fået succes hovedsageligt blandt piger men også drenge, hvorimod Suspekt mere hiiter i "undergrundem" - forstå mig ret!
    Dem der kalder Nik & Jay for homoer er tilsyneladende blinde eller også forstår ikke definatioen af homoseksuelle.

Mvh. Andreas

*(dem der bla. har lavet "Kinkyfætter" og "Hvem er en... Kælling?" )

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

#22   5. jul 2005 Suspekt er cool... fin musik der disser alt og alle....

• #23   5. jul 2005 Ja de holder sgu... Jeg hører heller ikke Nik & Jay - men har skam ikke det fjerneste imod folk der gør.

• #24   5. jul 2005 hehe spændende debat...

under alle omstændigheder, opfatter jeg ikke Nik & Jay som Hip Hop (mere noget R & B)... men at lortet sælger er der ingen tvivl om...

er nok også mere til Suspekt og L.O.C m.fl.

• #25   5. jul 2005 Suspekt's En lang nat holder også hele vejen =)

• #26   5. jul 2005 ej man, ikk R & B Så nærmere pop...

Ja, En lang nat er sgu fed, de holder smiley

• #27   6. jul 2005 Vær lige søde ikke at tilsvine hele hip hop genren ved at kalde NIk&Jay for hip hop... Det er pop og det er elendigt, men det sælger...

• #28   6. jul 2005 Andreas N - Nik & Jay er en poppet form for hip hop om du kan li det eller ej...

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

#29   6. jul 2005 Andreas H..... Nik og gay blir aldrig til hip hop.... aldrig.... pop musik er hva der er.. de fører sig frem som 2 playboys... for klamt at se på...

• #30   6. jul 2005 Hvis man kalder Usher Pharell og Nelly's musik for Hip Hop er Nik & Jay f'ndme os....

Kommentér på:
Nik & Jay!

Annonce