{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nik & Jay
  • #1   24. sep 2006 Ham Treo er da også bare den mest negative anmelder ever!

• #2   24. sep 2006 Alt der er populært, skal rakkes ned af den anmelder. Og NEJ jeg er ikke og bliver aldrig Pik&Gay fan!

• #3   24. sep 2006 Det er da også mega skod det de laver...han er da large hvis han giver dem 2 stjerner.

• #4   24. sep 2006 Mikkel... synes du da at det de laver rent faktisk er kvalitet..?

de kalder sig rappere...!
    øhh.. de laver ikke deres egne tekster (ihvertfald hvad jeg har hørt)
    I alle deres sange bruges ordene rødvin og blå kings.
    deres melodier er sværer at hører forskel på...
    seriøst.. er der nogen der synes at deres musik har noget som helst med kvalitet at gøre..?

nik og jay er noget af det værste gang dansk musik der bliver produceret...
    det er så kedeligt ensformigt.. uoriginalt og uinspirerende.

Fy.. til dem der køber deres bras..

ps..

dette er selvfølgelig min mening.. og andre må efter min skyld gerna have deres egen mening... men VÅGN OP... smiley

• #5   24. sep 2006 Nik og Jay er sgu heller ikke min kop te men jeg vælger fandme heller aldrig en cd/film ud fra en eller anden selvfed anmelder der har fået det forkerte ben ud af himmelsengen

• #6   24. sep 2006 S K N - nej det synes jeg ikke. Synes ikke de er noget særligt. Det er heller ikke Nik og Jay jeg forsvare på nogen måde. Men ham sviner bare alle uanset hvad alle andre mener.

• #7   24. sep 2006 Alt rap bidrager til hiphop kulturen.. Er det ikke sådan man plejer at sige?! Altså Nik og Jay er så undtaget i det sammenhæng hvis i spørger mig!!
    Men FUCK Nik og jay, og A saje det mæ' eftetryk, for A ha 20000 homies i Æ' ryg smiley

• #8   24. sep 2006 nu skal man jo heller ikke vælge musik efter hvad andre mener...

man skal have sin egen mening.. og personlige musiksmag..!

så de der andmeldere kan man godt leve uden...

men må da støtte ham op i dette tilfælde smiley

• #9   24. sep 2006 synes nu at anmeldelsen er et humoristisk indslag

• #10   24. sep 2006 Clemen - : mener du ikke nye album og ikke nye anlæg? smiley

Kommentér på:
Nik & Jay

Annonce