{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.741 visninger | Oprettet:

Er Chevrolet Lacetti en god bil? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen

Jeg har overvejet at købe en brugt Lacetti til 80-85.000 kr. Den har kørt ca 40-50.000 km.

Synes i at lacetti er en god bil? være seriøse selv om hvis i har den. Da jeg er ved at satse alle min 2 års opsparing på denne bil. Mange har sagt meget dårlig om denne bil, men jeg synes at den er rigtig flot.

Min nuværende bil er en MazdMazdMazda 323S. Jeg har 20 år gammel.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er Chevrolet Lacetti en god bil?
  • #1   20. maj 2009 DAEWOO Lacetti!

• #2   20. maj 2009 jeg tror du skal være lidt opmærksom med fabriksgaranti, er det ikke noget med at de første kun har 2-3års garanti, og de nyere har 7 år?

• #3   20. maj 2009 rigtig rigtig lorte vogn.. bare se dens interiørre

• #4   20. maj 2009 dårlig investering.

• #5   20. maj 2009 Altså som smølfen skriver så er det jo egentlig en daewoo....

Jeg har arbejdet ved chevrolet, og må indrømme at jeg ikke var videre imponeret af dem, jeg syntes simpehlten alt virket for skrøbeligt og billigt i dem, men de folk der havde dem var rigtig glade for dem, og syntes nu ikke de holdte sindsyg meget på værksted, men tror såmænd ikke de er værre end så mange andre biler.....

• #6   20. maj 2009 køb noget Toyota istedet...

• #7   20. maj 2009 arbejder hos Nissan og Chevrolet ( DAEWOO ) . jeg vil påstå at Lacetti er en af dem som kommer ind med MINDST fejl smiley og den er da okay til prisen, men der skal da ikke være tvivl om det er en discount bil.

• #8   20. maj 2009 har læst meget skidt om den flere steder - bl.a. på bilbasen. Og meget uøkonomisk osv..

• #9   20. maj 2009 jeg er tilfreds med min

• #10   20. maj 2009 Det er absolut ikke en bil jeg ville vælge til den pris. Det hele i den virker meget billigt og skrøbeligt.

• #11   20. maj 2009 ærgelig chevy har øddelagt deres navn ved at købe daewoo

• #12   20. maj 2009 det er en daewoo gør det IKK

• #13   20. maj 2009 En nyere Lacetti (ca 2002 --> ) er efter min erfaring ikke noget dårligt køb! Er udlært ved Ford/Nissan/Chevrolet(Daewoo) og har altså ingen dårlige oplevelser lige fra den model!! Så jeg vil sige Go for it!! Fed bil, og køre godt!! HUSK, at ALLE mærker har skrækhistorier.. Du høre hurtigere om 1 dårlig ting end om 10 gode!!!

• #14   20. maj 2009 Stay T: økonomien i 1.6'eren ligger dog alligevel på en 14L pr km så helt dårlig er den da heller ikke.

Jeg ville nok vælge en anden model, hvis den bruger 14 liter benzin pr. kilometer!

Der findes andre bedre biler til 80-85.000 kr. Der findes bl.a. en masse Corca C´er til den pris, og de kan holde i rigtig mange år. De er godt beskyttet mht. rust fra fabrikken af, hvilket Chevrolet (Daewoo) ikke er.

Jeg ville kigge efter noget andet, der giver mere køreglæde.

Husk - det er købers marked i øjeblikket!

• #15   20. maj 2009 Lidt Kadett (gameldavs) Men sikkert godt nok til at køre på arbejde og lidt rund i landet til små penge ..Gensalgs verdi skal du ikke regne med .Men hvis du gider at kører i den til den bliver 20 år gammel ligesom den bil du har .så er det ok køb.
    Find en der er undervognsbehandlet så er du godt korende,
    Kører på arbejde med en som har Daewoo Nexia ..som jeg har solgt til ham for 4 år siden (81000 km..nu 125000 og total rust fri ..Pava behandlet fra ny ).og han er tilfreds ..klager over at den ikke har servo ..
    Og savner sin dejlige Corola 1,3 stacion vagon ...Men savner ikke afdrag og service omkostninger på den ...

• #16   21. maj 2009 Her jeg har fået nogle mange gode råd og kommenter vedr Lacetti.
    Jeg synes at Lacetti er en af de få biler der er flot og sej til den pris, i forhold til Corsa som er god men der meget ud som en mormor bil. Men ruster den hurtigt? der er mange der siger at reservedele koster kassen til denne, er det rigtigt?.

Jeg har faktisk overvejet denne, men min plan b er en Opel Astra Limited sort år 07-08, den menner også meget af lacettien. Men den er bare lidt dyre og jeg bliver nødt til at vente i over halvt år.

• #17   21. maj 2009 Du kan slet ikke sammenligne en Astra med en Lacetti!

Opel rustede i midt 90´erne, men det er nok et af de bilmærker, der ruster mindst i dag.

Corsa C synes jeg absolut ikke ligner en mormor-bil. Se evt. min i min profil.

Opel er et af de bilmærker, hvor reservedelene er billigst.

• #18   21. maj 2009 nej det er det satme ikke...

hold dig generelt fra chevrolet,/ Daewoo

hilsen en chevrolet mekker

• #19   21. maj 2009 de døjer meget med.

Elektronisk fejl, tit lambdasonde fejl - (som ikke rigtigt kan udbedres)
    Lyser i motorlampe
    Egr Ventiler

og hyppigst så tilsoder ventilerne på stammerne, og derved får du hængende ventiler og dårlig motorgang + motorlampen lyser..

dette ordnes ved at skifte ventiler, vi har minimum 1 bil om ugen der får lavet dette.. og der går måske 30.000 km, så kommer den igen med samme symptomer.

• #20   21. maj 2009 hmm

• #21   21. maj 2009 Du får bil for livet ! INGEN vil eje den bagefter.

• #22   21. maj 2009 ok jeg synes ik at den er SÅÅ dårlig at ingen vil eje den bagefter.....

• #23   22. maj 2009 Det er ikke sagt at bilen direkte er dårlig - Men den har en ganske elendig gensalgsværdi. Herfor skal dette indregnes i bilens værdi tab hvis man køber en sådan. En bil kan jo godt have en god pris den dag man køber den, men total økonomien bliver totalt slået i stykker den dag dag den skal sælges. Sådan er det med Daewoo og de andre koreanere ... Ja Suzukki er desværre ikke meget bedre. I bund og grund handler økonomien i en bil jo om hvad det koster pr. kørt kilometer i den periode man har bilen og det ombefatter også den pris man får for bilen når den skal sælges.

Så det skal ikke forstås som om jeg udelukkende frarådet en Koreaner pga. kvaliteten ... Nej man skal åbne øjnene og kigge hele vejen rundt.

• #24   22. maj 2009 hmm ok....
    andre råd?

• Kuno N
    Kuno N Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #25   29. mar 2018 Har lige købt en chevrolet lacetti 1.8 16v 122 hk
    År 2007 . Den enste fejl jeg har lige nu er om morgen hvor den er kold har den svært hved at holde tomgang .hved ikke hvad det er i nu . Er der nogen der hved det

Kommentér på:
Er Chevrolet Lacetti en god bil?

Annonce