{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.375 visninger | Oprettet:

Smækker døren op i siden, hvad gør du? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Kom til at tænke på en ting. Jeg er så heldig, at jeg kan se ned på min bil fra lejligheden. Her forleden ser jeg så en dame, som parkere helt op ad siden på min bil. Vælger så selvfølgelig at holde øje med hende. Og som jeg frygter, brager ( overdrivelse fremmer forståelsen smiley ) hun døren op i siden af min bil.

Står så og overvejer at løbe ned efter hende, og spørge hvad f..... hun har gang i?! Men så tænker jeg også - Hvad får jeg ud af det? Jeg går selvfølgelig ned og vurderer "skaden". Der er heldigvis ikke noget at se.

Men hvad havde I gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smækker døren op i siden, hvad gør du?
  • #1   24. maj 2009 parkerer* stavefejl er vist nok gratis.

• #2   24. maj 2009 jeg var røget ned og råbt af hende. bare fordi hun ikke passer på sin bil så kan hun godt passe på andres

• #3   24. maj 2009 XR4i MK2 Sælges G - Ja det overvejede jeg også, meeeen smiley hehe

• #4   24. maj 2009 Hmm.. jeg har desværre ikke set de tåber der har lavet "dør buler" i min bil... men det er jo en skade så de skal betale det... så hvis jeg får fat i dem der har gjord det og kan bevise det.. så skal de sq betale for det. smiley

• #5   24. maj 2009 Hvis der ikke er noget at se, kan man selvfølgelig ikke gøre noget. Men jeg havde i hvert fald lige noteret mig nummerplade, bilmodel osv. og evt. ventet på, at damen kom tilbage, hvis det f.eks. er ved et supermarked eller lignende.

Hvis det ikke var min egen bil, det gik ud over, ville jeg bare sætte en seddel med nummerplade osv. og mit telefonnr., hvis der skal bruges vidner. Har jeg i hvert fald gjort før...

• #6   24. maj 2009 jeg havde os lige sagt til hende at næte gang hun pareker så tæt på at hun skal tænke sig om....

jeg har et problem der hvor jeg bor der står der en dame og ryger på hendes altan og hun kaster sine skodder udover altanen og de lander på min bil.....

vidste ikk hvem det var så samlede skodderene op og så hvilket mærke det var og tog alle de yderste lejligheder fra bunden og op indtil jeg fandt ejeren som røg det her mærke og fik hende forklaret at det gad jeg ikk finde mig og hvis der var kommet et mærke på min bil havde hun kommet til at betale og bagefter havde jeg rykket skelletet ud af røven på hende...:)

men det stoppede hun med....

• #7   24. maj 2009 derfor har man altid kaste-skyts i vindues karmen....

Hvis der ikke er noget at se, så er der jo ingen grund til tuderi..... hvis jeg var dig ville jeg nok bare hive fat i hende næste gang du ser hende.... og så bare fortælle hende på en pæn måde at du ville sætte pris på hvis hun lige gad at passe lidt på andres ting.....

• #8   24. maj 2009 Parkere midt på 2 pladser... Så er man fri for en voldsdom, over 600kgs kællinger der ikk kan få deres røv ud af bilen uden at brække døren helt op...

• #9   24. maj 2009 F-S

HaH...... luk..

• #10   24. maj 2009 Det er enkelt meget nemt.. Det gør jeg ikke..!
    Jeg har altid været meget påpasselig med at det ikke sker.

Da jeg havde min gamle Celica tog jeg som regl også et billede af de 2 biler på hver siden af min bil når jeg en sjælden gang i mellem var tvunget til at holde på en offentlig parkeringsplads.

• #11   24. maj 2009 Jeg har faktisk prøvet det.. Jeg havde en Taunus for mange år siden, den var ikke noget særligt. Men JEG var da glad for den.
    Jeg holdt nede ved det lokale supermarked og var på vej hen til bilen med mine indkøb. Der kommer så en nyere Mercedes og parkerer ved siden af min, og passageren/konen åbner sin dør lige op i min førerdør, med en grim skramme til følge. Ejeren af mercedesen stiger ud og inspicerer sin egen bildør, som ikke har taget skade, kigger efterfølgende på min bil, trækker på skuldrene og siger; så er det godt at det er noget gammel lort. Jeg bliver selvfølgelig fornærmet, og låser min dør op og hamrer den for fuld knald ind i siden på Mercedesen, hvorefter jeg siger; ja, det er da godt at det er noget gammelt lort. smiley
    Så stod han og var lidt lang i ansigtet, mens jeg statede mit gamle lort og kørte.
    Så kan han sgu lære det.. Hehe..

• #12   24. maj 2009 Kenneth:

Hvis man gør det i indre by, så har man fanme da fortjent en bule eller 10.... når jeg ser en der holder og spærrer 2 båse på en fyldt p-plads, så parkerer jeg sku så han ikke kan komme ind ad føredøren..... jeg er ligeglad med buler i min gamle spand,....

• #13   24. maj 2009 jeg havde sagt det til hende...havde nok lige råbt ud af vindeuet først og bedt hende om at blive så man kunne kigge om der var sket noget sammen...for var der det skulle hun betale...

• #14   24. maj 2009 brian: haha det er måden at gøre tingene på.

• #15   24. maj 2009 hvorfor skal man absolut råbe af folk snak dog ordentligt og find ud af noget. hader folk der råber!!!!

• #16   24. maj 2009 Brian V

Hahaha! Solstrålehistorie! Den var go'.. Så kan den snobbede snotskovl lære det! Hahahaha..

• #17   24. maj 2009 Jeg tager altid et billede af bilerne ved siden af mig, og hvis der så er noget, zoomer jeg ind på nummerpladen og kontakter person.

• #18   24. maj 2009 Brian V
    Haha den var sgu god smiley

• #19   24. maj 2009 Pede = SSJ = - Nu jeg er jeg heller typen der er så fed at jeg fakstisk skal holde lige foran rulletrappen til Brugerking... Holder gerne længest væk hvor de typer ikk orker at holder pga afstanden....

• #20   24. maj 2009 Har da tegnet en forsikring mod "bilka-buler, misundeligheds ridser, alle slags stenslag i ruder, spark og slag mod spejle".... Ringer bare til mit selskab og forklare dem sagerne...

• #21   24. maj 2009 overvågning!! eller have en slidt sur pitbull som er bilen der er trænet til at gø af gamle kællinger

• #22   24. maj 2009 jeg sad forleden i min bil og ventede på min kæreste og der var også en eller anden so som parkede helt op af min bil og slog døren op i min dør... jeg gloede mærkeligt på hende og ville mene at hun ligesom selv kunne se fejlen og sige undskyld som det mindste... men nej nej soen gik bare vidre... så da min kæreste kom fik jeg hende til at se om der var sket noget da jeg ikke selv kunne komme ud af døren... og ja jeg havde fået en mindre bule og ridse... det resulterede i at jeg blev så sur at jeg smaskede min dør så hårdt op i hende helt nye bil at hun fik en 20 cm lang ridse... så kunne soen sgu lære det...

Men normalt så blir jeg pisse sur på folk fordi jeg selv passer meget på og beder mine børn om altid at passe på...

Kommentér på:
Smækker døren op i siden, hvad gør du?

Annonce