{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

vil gerne lære lidt om e36 :) {{forumTopicSubject}}

der er lige et par spørgsmål her som jeg godt kunne tænke mig lidt hjælp til, da jeg nu idag er blevet ejer af en 318i e36 som jeg bestemt ikke er helt tilfreds med som den står smiley

1: motoren tikker og der er olie på til ca midt på måleren, hvad kan der være galt her? har fået lidt svar i et andet indlæg med lige den her og dem takker jeg for, men er der flere?

2: jeg skal have ny udstødning eller i hvert fald bagpotte på den da jeg ikke orker at høre på det larm, ville en std 325i bagpotte eller komplet udstødning passe på?

3: kan man købe m3 styling fra ny? og hvis ja, hvor? eventuelt noget kopi noget?

4: hvordan behandler jeg en hvid læderkabine? den trænger til en seriøs omgang

5: kan man få dørsider til sådan en med plads til højttalere? eller skal man lave udbygninger?

6: mit tankdæksel (klappen) sidder løst, hvordan skal det "låse" ? skal der være en split til at holde igen eller hvordan fungere det?

7: hvordan er Mac Johns G-Maxx Gevindundervogn ? er den hård? jeg søger en hård, men billig gevind undervogn

8: hjælper en tårn stabilisator meget eller er det mest for udseende's skyld?

9: hvad type olie bruger sådan en 318i fra 93?

Håber i kan / vil hjælpe mig lidt med det smiley på forhån tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil gerne lære lidt om e36 :)
Kommentér på:
vil gerne lære lidt om e36 :)

Annonce