{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

politi cykel {{forumTopicSubject}}

hey alle herinde,

mig og en kammerat er lige blevet stoppet af en sur betjent som mener at have set os køre uden sele på, dette er dog ikke sket, vi prøver så at forklare ham at vi hele tiden har´haft seler på, han slutter af med at det ikke kan diskuteres og giver os hver en bøde på 500 kr.
ved ikke om det er bilen der gør det hele eller om de bare keder sig mere?

ville egentlig bare høre om der var andre herinde der er blevet stoppet af en sådan nar og hva i evt. har gjort?

mener ikke det kan være rigtigt at betale for noget man ikke har gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politi cykel
  • #1   29. maj 2009 Du kan bare nægte at betale, så bliver der en retssag ud af det, hvilket er væsentligt dyrere..

• #2   29. maj 2009 Han kan sgu da ikke give jer bøde hvis han ikke har stoppet jer uden sele?

Det har jeg ikke hørt om... Men hold da kæft en magtsyg satan!

• #3   29. maj 2009 Hvis han er alene og i er to og han ikke har noget videomateriale til at understøtte sin sag, så har han intet på jer!
    Dette er ikke blot noget jeg siger, 2 "almindelige"/civile mennesker tæller højere i retten end 1 politimands og det ved de godt, så i skal blot forsat benægte, såfremt i altså er sikre i jeres sag - Han kan intet gøre - Politiet skal jo levere beviser også i gemene færdselssager!

• #4   29. maj 2009 Enig Ramster

• #5   29. maj 2009 kunne ellers godt lyde som en fusker der prøver at score lidt penge som betjent.....

• #6   29. maj 2009 Det var dog noget af det værste jeg nogen sinde har hørt. Jeg ville sgu også fortsat nægte at betale.

• #7   29. maj 2009 Mig og en kammi blev også engang stoppet af en vogn der kørte mod os, den vendte så om og stoppede os, og vi fik begge en bøde for at køre uden sele, selvom både mig og min ven havde sele på.. Flot, og de kan ikke forstå folk ingen respekt har for dem mere :0)

• #8   29. maj 2009 Mikale, du får ikke noget ud af nægte, der er kun en ting at gøre, og det betale desværre,, selvom man føler sig taget godt og grundigt rektalt hehe

• #9   29. maj 2009 min far har prøvet at blive stoppet pga en betjent mene han havde set han kører uden sele. Da han stoppede min far sagde han det kostede 500 kr at kører uden sele, men han havde ikke kørt uden sele (han havde også selen på da betjenten fik stoppet ham). Så sagde min far "mener du at du kan stå 20 m ude i vejkanten og se når jeg kommer kørende forbi i en sort bil, med sort trøje om jeg har sele på eller ej". Så sagde betjenten, ja han havde set rigtigt. Så skrev min far et surt brev til den lokale politichef, så endte det med at politiet undskyldte og sagde han naturligvis ikke skulle betale bøden.

• #10   29. maj 2009 mange tak for jeres svar,
    har skrevet brevet og sender det tirsdag..

sys heller ikk der er nogen grund til en retsag men alligevel. vi kan jo ikk være mere sikre end vi er, vi har kørt 18 km med sele på hele vejen smiley

• #11   29. maj 2009 Kim P: Hvad er det for noget sludder, selvfølgelig er der noget at gøre, det er jo det vi taler om her i tråden!

• #12   30. maj 2009 En retssag koster INGENTING for jer! Og der kommer heller ikke nogle rykker fra politiet, som koster penge. Så lad være med at betale bøden, for det skal man ikke gøre, hvis man er uskyldig. Og mød op i retten og forklar hvordan landet ligger. Det kan godt være, at det er påstand mod påstand, men så dropper de måske bøden inden den når så langt... Og I mister intet ved at møde op i retten. Det er forsøg værd

• #13   30. maj 2009 *The Ramster *

Du tager fejl... De er heller ikke to personer mod betjenten, de er 1 og 1 da de begge to er sigtet. De er heller ikke "uvildige" vidner for hianden, da de begge to har interesse i sagen.

Det med at to mod en gør at betjentens udsagn ikke tæller holder ikke. Et eksempel er at mange mc-betjente ikke har kamera på deres mc.. Vil du så bilde mig ind, at han kun kan skriver bøder ud til biler med mindre end 2 personer i, da han ellers vil tabe alle sager i retten!? Nej vel, så ville man jo se politiet køre med sidevogn, så en mc kunne køre med tre betjente, bare så de kunne være flere end der er i en gennemsnitsbil *gg*

Så dine udtalelser er uden belæg smiley

DoNt* WaLk, SuRf! 7 Du skal bare nægte og gå i retten hvis du ikke mener du er berettiget til bøden, det er jo derfor muligheden er der smiley

• #14   30. maj 2009 Hmmm, MIkkel T, mine udtalelser er vel ikke mere uden belæg ind dine er, ingen af os fremlægger andet end den viden vi har, så drop venligst den attitude overfor mig.
    Jeg har selv oplevet at blive stoppet i Kbh, af netop en æggeskal, som mente jeg havde talt i mobiltelefon under kørslen, min far sad ved siden af. Da han stoppede os og bekendtgjorde mig med sigtelsen8for det er det jo, omend en lille en af slagsen), så sagde min far blot, "nej, han har ikke" og smilte sådan lidt....Lad os bare sige at han godt fattede den.

Og jo Mikkel T, der er muligt at det er to enkelt individer, men politiet skal stadig fremlægge beviser og heldigvis lever vi ikke i en politistat hvor politiets ord er lov.

• #15   30. maj 2009 Ja de beder selv om den manglende respekt..!!

Kommentér på:
politi cykel

Annonce