{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møj Kat!!
  • #1   7. jan 2004 Tag ned i din lokale softgun forretning og køb dig en M4A1 carbine softgun, få så monteret et systema tun, så mundingshastigheden kommer op omkring 500 fod per sek. (standard 288 fps) lig dig så på lur med udsyn til bilen og vent, hvis du ikker så god til at ramme så køb evt. et kikkert sigte, jeg siger dig at det begynder at blive sjovt så.

• #2   7. jan 2004 Det med koldt vand virker.
    Når du har gjort det en gang, kommer de ikk igen...
    Held og lykke.
    ellers er der jo kun en ting af gøre. Bum

• #3   7. jan 2004 Bare ikk så sjovt når han rammer sim egen bil....
    Dårlig ide Michael...

• #4   7. jan 2004 Bare ikk så sjovt når han rammer sin egen bil....
    Dårlig ide Michael...

• #5   7. jan 2004 bind en snor imellem kattens hale og bagenden på din bil - kør en lille tur og så kommer den næppe igen >:)
    Spøg til side - tror sgu ikke man kan gøre det vilde mod de skide katte... ansæt en bistandsklient til at holde vagt!

• #6   7. jan 2004 Nej Nej ikke vand men benzin til den er helt gennemblødt (så den ca vejer 2 kg mere) Kald da dyret hen til dig, det er her du skal være klar med en lighter. Da den er tæt nok på dig tage du den i nakken så den ikke kan bide dig. Sæt da ild i svinet og Løøøøøøøøøøøøb Muahahahaha. *GG* Ej jeg tror sq ikke der er meget at gører ved dit katte problem.

• #7   7. jan 2004 Nej Nej ikke vand men benzin til den er helt gennemblødt (så den ca vejer 2 kg mere) Kald da dyret hen til dig, det er her du skal være klar med en lighter. Da den er tæt nok på dig tage du den i nakken så den ikke kan bide dig. Sæt da ild i svinet og Løøøøøøøøøøøøb Muahahahaha. *GG* Ej jeg tror sq ikke der er meget at gører ved dit katte problem.

• #8   7. jan 2004 Nej Nej ikke vand men benzin til den er helt gennemblødt (så den ca vejer 2 kg mere) Kald da dyret hen til dig, det er her du skal være klar med en lighter. Da den er tæt nok på dig tage du den i nakken så den ikke kan bide dig. Sæt da ild i svinet og Løøøøøøøøøøøøb Muahahahaha. *GG* Ej jeg tror sq ikke der er meget at gører ved dit katte problem.

• #9   7. jan 2004 Nej Nej ikke vand men benzin til den er helt gennemblødt (så den ca vejer 2 kg mere) Kald da dyret hen til dig, det er her du skal være klar med en lighter. Da den er tæt nok på dig tage du den i nakken så den ikke kan bide dig. Sæt da ild i svinet og Løøøøøøøøøøøøb Muahahahaha. *GG* Ej jeg tror sq ikke der er meget at gører ved dit katte problem.

• #10   7. jan 2004 UPS

• #11   7. jan 2004 ha ha smiley

der er mange gode ideer.
    Jeg har prøvet det med vandet det er bare ikke nemt at komme tæt nok på katten enden den smutter til at man kan ramme den..

Jeg har ikke lyst til at skyde efter noget der ikke er mere end 20cm væk fra min bil så den virker heller ikke.

Er der ikke noget man kan gøre for at den slet ikke kommer op på bilen?? (bortset fra den med bistandsklient til at holde vagt) smiley

• #12   7. jan 2004 Sæt en tøjbamse nær bilen (eller på den), dette signalere at territoriet er optaget (ja det lyder underligt, men det virker i forhaver - så mon ikk garagen er det samme) Ellers det med vand er også skræmmende. Men lad være med at gøre det her i vinterhalvåret.
    Ved godt at det er træls med katte over bilen, og de skrammer de efterlader. Men oftest er det jo en andens kæledyr - og de kan ikk klare kúlden efter en gang vand....

// som både er dyreven og bilglad =)

• #13   8. jan 2004 Hvad med en 'dræbersnegl-fælde'? Dvs. strøm i et stykke ståltråd, ca. 10 cm over jorden... Garanteret den bliver væk!
    PS. En dræbersnegl-fælde er IKKE 10 cm over jorden :oD

• #14   8. jan 2004 Snit den i panden og spark den i røven..så skal du se et grineren kræ der snart dør af kulde..

Kommentér på:
Møj Kat!!

Annonce