{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

indkaldelse til syn {{forumTopicSubject}}

Hej alle

For ca en måned siden blev jeg stoppet pga xenon, og blev indkaldt til syn. Jeg fik synet bilen 3 dage efter, og den blev godkendt. Nu har jeg fået det brev fra ang indkaldelse til syn, vil det sige at jeg igen skal køre bilen selvom jeg fik bilen godkendt efter jeg fik bøde og indkaldelse til syn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indkaldelse til syn
  • #1   13. jun 2009 ja du har bare været til et extra syn, som ikke har noget med periode synet at gøre

• #2   13. jun 2009 kenneth J-bilen skulle synes først engang til november. Jeg sagde til synsmanden at jeg er blevet indkalt til syn, men har jeg fået noget brev endnu. Nu er bilen blevet synet, og har fået 5 måneder ekstra på de 2år som man få når man synes bilen

• #3   13. jun 2009 http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport?eul=DMADMIN&qp_Registreringsnr=ts40550&qp_Stelnr=&ac=webuser~40sbil.world&_act=~20Vis~20synsrapport&db=sbil.world&wsk=7&nlsl=da-dk&wbk=SYNSRAPPORT_STELNR1&pg=1&_po=10001000001100101101000&us=webuser

• #4   13. jun 2009 ok, det manglede da os bare, for det er ikke alle sammen som er til at snakke med

• #5   13. jun 2009 et syn kan uanset hvad kun gælde 2 år!

• #6   13. jun 2009 Jeg er næsten sikker på når man er til syn så går der 2 år før man ska igen.. Også hvis det er fordi du er blevet indkaldt pga noget ulovligt..

Da jeg havde en bil til syn pga noget ulovligt der var der 6 mrd til den sku til sit rigtige syn og der blev det udskudt til om 2 år efter jeg havde været tild et syn..

• #7   13. jun 2009 claus-m .-hvis bilen er godkendt ved periodisk syn efter at man har fået bøden, og indkaldelse til syn, så burde det gælde også der, da bilen er godkendt og lovlig. Det ta jeg med ham synsmanden på mandag, for han burde ikke sige at man godt kan, og så ta imod penge, og jeg skal så betale igen for at syne fuld lovlig bil igen

• #8   15. jun 2009 bilen skal ikke synes igen, da bilen er blevet synet, og det er nok. Så andre ved det, så behøver man ikke vente til brevet kommer, så længe bilen er synet efter at man har fået bøden, så er det fin nok. Har lige snakket med policen

Kommentér på:
indkaldelse til syn

Annonce