{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.108 visninger | Oprettet:

DÅRLIGE ERFARINGER MED UNIQUE-IMPORT {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg skal i retten med Nick Unique-Import, så jeg mangler nogle flere folk der har haft dårlige erfaringer med ham. Han snyder og bedrager alt og alle som han kan komme til. Så hvis i kender nogen eller selv er blevet snydt af ham så i meget gerne skrive en PM eller mail: martinka83@yahoo.dk eller 60627117. Jo flere vi er jo bedre er vores sag mod ham. Så vi kan få ham ud af tuner verdenen.. Hilsen Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DÅRLIGE ERFARINGER MED UNIQUE-IMPORT
  • #1   13. jun 2009 hvis det lige er tilaldt at spørge hvad han fusker med ? smiley

• #2   13. jun 2009 Med hans biler, dele, penge det hele...

• #3   13. jun 2009 håber det er okay jeg følger med smiley

• #4   13. jun 2009 En ven har haft problemer med det men det er Michael E og han var ikk ansat i firmaet desværre (Hvilket han sagde og udgav sig for at være) Han skylder en af mine venner 60.000 kr..

• #5   16. jun 2009 Nu er det bare væltet ind med beskeder fra folk som Nick har snydt. Det er jo faktisk helt forfærdeligt at han bare kan fortsætte med den slags uden at nogen stopper ham......

• #6   24. jun 2009 Skarv !
    Nick og jeg kørte under samme navn.. Jeg har aldrig været ansat!!! Jeg har altid haft mit eget firma: Tuner-import.dk Hvorefter Nick kontaktede mig for ca. 1,5 år siden, og spurgte om vi ikke skulle køre under samme navn.. Det var lige kort fortalt.
    Men de penge jeg skylder Mikkel, er UDENOM firmaet.. Det var privat salg.. At motoren står af lige inden han skal hente den er da sørgeligt, men da jeg havde fundet motor til den og sagde til Mikkel, at jeg havde fundet en motor men ville sende den til ham, sagde han at han ikke kunne hente bilen endnu.. at der skulle gå over et halvt år inden han hentede bilen, synes jeg er noget fis.. Men jeg har fået papirer fra hans advokat.. Og ja, jeg skylder ham de penge.. Men har været af finanskrisen, så har ikk haft nogle penge han ville blive glad for.. Men hvis du vil blive ved med at blande dig, må du meget gerne ringe til mig, så kan du få det af vide..
    For dem der har handlet med mig i firmarelateret handler har jeg kun fået positiv feedback!!! Bare spørg dem... Evt. Matias Kuhre.. Det er den sidste jeg hentede til.. Han kender også historier om nick.
    Til sidst.. Martin A, du ringer bare som vi snakkede om.
    Mvh Michael Erenskjold
    Tlf.nr.: 2148 6988

• #7   24. jun 2009 Jeg ved hva mikkel har sagt og hva jeg selv har oplevet..

Du trak den i langdrag med den motor.. Så blev vi trætte af at vente og så hentede vi bilen.. Og der skete stadig ikk noget med motoren.. Og bilen var mildest talt mishandlet.. Lakken var ridset, fælge komplet voldtaget (mere end da jeg havde haft den) og den lignede slet ikk sig selv.. Det var jo den stand han havde betalt for.. Og det fik han ikk.. Sys det er helt fair han lader handlen gå tilbage..

Om han har handlet med dig privat eller gennem firmaet er jo ikk til at vide.. Men i ska have fundet ud af noget med de penge fordi det kan ikk passe han ikk får de penge.. Nu er det snart gået 1.5 år.. Det er for ringe.. Hvis du ikk har dem må du lave en ordning eller noget.. Det må i jo se når i ryger i retten..

Hvis der er mere kan vi tage den over PM..

Mvh Henrik

Kommentér på:
DÅRLIGE ERFARINGER MED UNIQUE-IMPORT

Annonce