{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Thomas J
Thomas J
Tilmeldt:
6. mar 2008
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147

'98 Avensis, støddæmpere eller fjedre? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min Toyota Avensis '98, som jeg håber I kan hjælpe mig med.
Når jeg kører på motorvej og det blæser bare den mindste smule, sejler hele bilen rundt, ikke særligt spændende smiley
Spørgsmålet er så, hvordan finder jeg ud af om det er støddæmperne eller fjedrene der skal skiftes? Og hvad koster sådan noget på et gennemsnits værksted?
Jeg har prøvet at trykke vognen ned, for at få en idé om hvor meget den synker ned og hvor meget den gynger, når jeg slipper og det virker ikke synderligt positivt. Men igen, så kan jeg jo få en bil jeg er glad for at køre i igen, også på motorvej, hvis jeg får fixet det der nu er galt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  '98 Avensis, støddæmpere eller fjedre?
  • #1   14. jun 2009 hej der er stor sandsynlighed for at det er støddæmperne. skift dem selv det er langt det billigest. så få gasdæmper på

  • Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 147
    #2   14. jun 2009 Er der nogen chance for at jeg kan slippe godt fra det, når jeg ikke har synderligt godt forstand på biler? smiley
    Jeg ville gerne spare penge, er bare ikke helt sikker på mine evner og eventuel sporing bagefter.


Kommentér på:
'98 Avensis, støddæmpere eller fjedre?

Annonce