{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.551 visninger | Oprettet:

Bilxp***** ALDRIG MERE IGEN!!!! {{forumTopicSubject}}

Skal lige af med noget galle.
Og da man ikke må hænge nogen ud, har jeg undladet at skrive hele ordet på forretningen.
Men Bilxp***** i køge har bestilt nogle fælge til mig, (har også skrevet det før), men nu blev de bestilt den 16 Maj, og fik at vide der ville gå 10/14 dage - så det passede ca. med at de var her den 1 juni (med lidt go vilje) så jeg havde alle pengene til dem.
Jeg kommer så tilbage efter 16 dage da jeg intet havde hørt og får at vide at de kommer den efterfølgende uge , okay, det er jo noget jeg kan leve med.
Den kommende uge kommer og går, og går der ned igen og spørger efter dem og de siger at de ikke er kommet og de ringer til dem der nu importere dem og de siger at de er forsinket i USA - mener jeg det var og at de aller senest var der om 4 dage.
Cool, så er de der snart jeg glæder mig og venter, men da der stadig intet sker efter 4 dage, går jeg igen ned til forretningen hvis navn ikke må nævnes, de fortæller så nu at de er yderligere forsinket, og jeg forlanger mit depositum tilbage og ville ikke have dem, syntes at min tålmodighed er brugt godt op.
De ringer så og Importøren ringer mig op (??) og fortæller at han er meget ked af at jeg ikke ville have dem da bestillingen er sendt og for at gøre en lang historie kort, så taler han mig ned på jorden og får yderligere rabatter og lidt ekstra lir. .
Jeg venter og præcis den lovede dato - fra importørens side - er de her - igår (Fredag).
Jeg tager ned til butikken i køge og ville have dem sat på, men da jeg kommer der ned og de gør tegn til den er kommet - da jeg ikke rigtig gad gå forgæves smiley og jeg gør tegn til om jeg skal køre bag om og få dem sat på, men så kommer de hen til mig og siger "dine fælge er kommet, ville du med ind og se dem, nu venter vi kun på dine dæk".
Da han sagde "Dæk" som det sidste i sætningen kørte jeg min vej uden at udveksle et eneste ord.
JEG VILLE F*CKING MENE AT NÅR FÆLGENE ER OVER 2 MÅNEDER FORSINKET, JA SÅ BURDE DE SKU DA HAVE NOGLE DÆK PARAT NÅR DE SÅ ENDELIG ER DER, nu kan de rende mig et hvis sted, ordet AMATØRE har godt nok fået en ny betydning efter det her - nu må de beholde de fælge og gøre hvad helvede de ville.
Har fuldstændig mistet lysten til at have de fælge på til TRODS for de er i forretningen.

##!!!**&%¤¤##

Mvh. Daniel - hav en god dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilxp***** ALDRIG MERE IGEN!!!!
Kommentér på:
Bilxp***** ALDRIG MERE IGEN!!!!

Annonce