{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kompressor til værksted
  • #1   16. jul 2009 Hvor manger arbejdsstaioner skal den levere luft til???

• #2   16. jul 2009 til mig, det er til hjemme værkstedet smiley

• #3   16. jul 2009 He he okay, så er 300L rigeligt....efter min mening, men kig lidt på hvor mange L luft den kan levere i minuttet, men tvivler stærkt på du kan køre den i sænk.....Husk at køb en stor dimension slange, ellers kan det være et problem at trække luftnøglen.....

• #5   16. jul 2009 Ved det godt nok kun en 1 cyl. men den er til at komme til for penge, kender det godt martin, har jeg prøvet :D..

for de der små nogen i haraldnyborg kan jo ikke en dyt :P. der er ikke nok luft til at kunne give nogen slag jo

• #6   17. jul 2009 Jeg har en 2 cyl stenhøj med en 300L tank, og den kan arbejde, den er godt nok gammel, men fuck den kan lave luft......stenhøj går du aldrig fejl af....

Bare aldrig køb en RENO, dem bruger vi i mit arbejde, og det holder bare ikke.......

• #7   17. jul 2009 Jeg har da før fundet et par skruekompressorer på dba. Det er noget der duer. Ikke så meget larm, og det arbejder bare.

• #8   17. jul 2009 det her er en også en gammel en Stenhøj 1 cyl kompressor med 300 L tank kører totalt fejlfri står der, også koster den ikke en arm. hehe.. men så tror jeg da lige jeg vil kigge på den smiley tak for hjælpen drenge, det er frygtelig kun at have sådan en hobby presser smiley

• #9   17. jul 2009 Jeps det kan ikke gå helt galt, og ja har selv haft en med 25L tank på fra harald nyborg......det gør jeg aldrig igen...he he

Men som sagt lad vær med at købe reno,s italienske lort.....vi har kun problemer med dem, og vi skal bruge driftsikkerheden i vores branche, så det er lidt noget skrammel....

• #10   17. jul 2009 det er ikke så vigtig med tanken det er mere vigtig hvor meget luft kompresoren giver jeg vil mene at du er godt hjulpet med min 300 l i min
    det mest idelle er 500 l i min

• #11   17. jul 2009 DAN R:

Du skal sgu køre noget med luftnøglen for at tømme en 300L Tank.......og de fleste kompressorer er dimensioneret så de levere nok luft til at fylde tanken på langt under den tilladte driftstid.......så efter min mening er det intet problem.....

• #12   17. jul 2009 prøv at kigge på dit luft værktøj og se hvad det bruger i min så vil du nok blive forbavset når du ser hvad de bruger

• #13   17. jul 2009 Kender alt til det, har arbejdet på værksted i 8 år.....men nu er det jo hjem til hans hobbyværksted.........og han kan sgu skrue nogle bolte af, samt køre en del med bremseudlufter, og luftsliber,og meget andet luftværktøj uden han køre fra kompressoren...

Der hvor jeg var i lære havde vi en 400L tank og en 2 cylinderet kompressor, til 10 arbejdstationer, med lifte og luftværktøj.... og den kunne fnt følge med, også selvom tanken var 3/4 fuld af kondensvand......så tror nu snildt den kan følge hans hobbybrug....

• #14   17. jul 2009 kan ikke huske om det er biltema eller harald skrald der har lavet et skema over hvor meget luft/minuttet en kompressor skal have for at trække forskellige ting, men der er lavet et ret fyldest gørende skema =)..

Jeg har en lille michelin kompressor på 1,5 Hk købt i harald for små penge, som kan klare sig med en almindelig stikkontakt, den larmer lidt, men bruger ikke så meget strøm og kan snildt klare at trække en luft pistol
    og så har jeg en 2 Cylindret 380Volt kompressor, på omkring 1000litter (MEGET grande tank til et lille fusk værksted I know^^)
    Den kan klare alt, men den er dyr i drift af helvede til, da den nærmest hiver strømmen ud af kontaktien når den starter =S

• #15   17. jul 2009 jeg har en stor kompressor jeg vil sølge hvis det er og det skulle eftersigene være fra et gammelt malke anlæg og en stor tank samt motor den trækker 2 lifte luft nøgle og malerpistoler helt fint....

• #16   17. jul 2009 jeg kan godt lide at når i taler om kompressorer så nævner i størelsen på tanken men ikke litter effekten på kompressoren men nævner antal cyl det der er mest relevant er liter efekten kun der vil i vide om den er stor nok nan kan få en to cyl der giver 150 l min man kan også få en der giver 2800 l i min

• #17   17. jul 2009 Dan R det er jo slet ikke Aktuelt i mit tilfælde, for skal ikke kører 5 min i træk med en luft nøgle jeg ska bruge til bremse udlufter, og luft nøgle og sådan, måske lidt til en sandblæser, de små man kan få og sådan, så behøver den sku ikke at levere fanden i vold luft/min smiley

Rene K, hvilket mærke og hvor stor osv?

• #18   17. jul 2009 Dan R: så prøv at kigge på hvad jeg har skrevet i mit første indlæg, og LÆS DET NU GODT IGENNEM, tror nok der står noget med L/min, men har taget udgangspunkt i hans behov, og det jeg har forstået han skulle bruge den til.....

• #19   17. jul 2009 præcis. plus kan ikke se liter i min før jeg kommer ned og ser på den jo, for det er ikke opgivet, eller om han skriver det.. for 300L luft det rækker nu ca til et min konstant brug af luft nøgle, og det tror jeg så ikke det er aktuelt smiley

• #20   17. jul 2009 jeg har en 2 cyl. gammel stenhøj fra 76´ med 500l tank, den kan lave luft, man kan nemt bruge det luft hurtigt, hvis luftnøglen/lift/donkraft køre, jeg ville ik ha en mindre til mit forbrug ihvertfald, og det er hobby brug også

• #21   17. jul 2009 har ikke lift og donkraft til luft, har luft nøgle bremseudlufter og lille sandblæser der ska kører derpå

• #22   17. jul 2009 en lille sand blæser bruger min 300 l i min så det kan godt tage noget tid
    at sandblæse hvis kompressoren ikke kan følge med det meste luftværktøj bruger fra 150-300 l i min så kan du jo selv regne det ud hvad du skal bruge af luft
    der er bare ikke noget der er mere irreterende end at stå og vente på at der kommer tryk på tanken så man kan fortsætte med sit arbejde

• #23   17. jul 2009 det er jo sjældent at du bruger f.eks en luftnøgle mere end 20 sek af gange, hvis du lige er ved at løsne noget osv. ved godt det forekommer

• #24   17. jul 2009 men du sandblæser vel mere end 20 sek eller bruger din luftsliber
    jeg taler bare af erfaring man kan meget nemt købe for småt men sjælden for stort
    det afhænger selv følgelig om du bare skal lave din egen bil /og hvad du laver på den eller at du går og tjener lidt extra lommepenge ;O)

• #25   17. jul 2009 siger intet men ikke kun det første hehe

Kommentér på:
Kompressor til værksted

Annonce