{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tone ruder selv ?
  • #1   21. jul 2009 Det kommer an på om man har føling med det.... mine første 3 biler hvor jeg selv forsøgte mig med toning af ruderne der lignede det LORT... men så havde jeg vist også fået øvet mig godt nok... så nu har jeg styr på det... og nu er det sku ikke så svært... kik evt min nissan i min profil... jeg har selv tonet ruderne.. så bare spring ud i det... men du skal nok regne med at du skal bruge nogle forsøg og 3-4 ruller solfilm inden det lykkes.. men start med at øve dig med noget billig solfilm... og så køb noget af det ordentlige og søt i.. det bliver du gladest for i længden... og hvis du er fra sjælland ku vi måske finde ud af noget..

• #2   21. jul 2009 det kræver en del tolmodighed.. jeg har næsten lige gjort det på min polo.. smiley og jeg ka sku sagtens leve med det.. så der sparet jeg en del.. så bar igang med det..

• #3   21. jul 2009 Jeg gjorde det på min mondeo .. Det var til at leve med.. Det eneste jeg ikke kunne gøre rigtigt, var kanterne, de blev ad H til ... Men ellers så det meget fint ud. Men ja, man skal lige øve sig på det, og sørge for at få vandet ud langsomt, for ellers kan filmen krølle .. (erfaringer)

• #4   21. jul 2009 Tro mig - de første 5 - 8 gange du prøver ligner det bæ - men - har da hørt om steder der kun koster 800 kr smiley

• #5   21. jul 2009 jeg har selv gjordt det i alle de biler jeg har haft som der har tonet ruder og det er nemmere end at klø sig bagi... man skal bare bruge en film der er til at arbejde med.. den behøver ikke være dyr eller sådan noget det jeg bruger koster 40kr for en rulle på 3meter

• #6   21. jul 2009 troldmanden er det ridse fri

• #7   21. jul 2009 Tålmodighed er nøgle ordet. Ikke vær for ivrig med at varme folien, så smelter du bare lortet.. Men svært er det ikke..

• #8   21. jul 2009 erling J jeg har aldrig haft ridser i det... heller ikke i de ruder som rulles op og ned

• #9   21. jul 2009 Hehe..

Jeg sku også prøve selv..

endte med at jeg betalte 1800 kr, hos en prof smiley
    Så bliver det ordentlig ...

Men held og lykke, hvis du vil selv smiley

• #10   16. aug 2009 Synes der er lidt blandede meninger med at montere solfilm, Min mening er hvis du er lidt kræsen og at det ikke er noget du har tænkt dig at forsætte med, og montere for andre så betal dig fra det...

Har selv fået en del erfaring med det og er uden at prale blevet god til det , men det tager sin tid og en del film, hvis det skal se ordentlig ud...

• ihnn
    ihnn Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #11   26. mar 2017 Det er en gammel tråd. Men hvordan undgår man at ridse ruderne under processen?
    Nogen fra Århus område der kan tone ruder? Jeg har selv film

Kommentér på:
Tone ruder selv ?

Annonce