{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

yayay J
yayay J
Tilmeldt:
4. aug 2007
Følger: 1 Emner: 304 Svar: 358

ny brugt bil fra 94 pava.. {{forumTopicSubject}}

hej jeg har købt en fiat punto , og vil gerne beskytte den mod rust. sad og kiggede på pava behandlinger og en komplet koster 3700. synes det er dyrt, men er det det værd? bilen har kostet mig 10.000.
ved man også kan give noget andet hvad hedder det pris og er det bedre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny brugt bil fra 94 pava..
  • #1   21. jul 2009 Der er Dinitrol og Suvo. Princippet det samme, men noget andet de smører på. Mange mener Dinitrol er det bedste, og Pava det værste. Cirka samme pris.

  • #2   21. jul 2009 Vil anbefale dig at bruge Dinitrol, det er langt bedre end Pava.
    Det er noget klistret lort, og lugter længe efter behandlingen. Desuden har jeg tit set at skraber man Pava`en af, er der rust indenunder.


  • yayay J
    yayay J Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 304 Svar: 358
    #3   21. jul 2009 vores gamle bil var der ikke en rust plet i , fra 97 den havde fået pave frem til 2006 så tror og lige solgt for en uge siden , så tror sku ikke det det værste.

  • yayay J
    yayay J Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 304 Svar: 358
    #4   21. jul 2009 okay men kan det betale sig at ofre de næsten 4 k når bilen kun har kostet 10.000, og stopper det også rust for der er allerede lidt i bunden af bilen

  • #5   21. jul 2009 Jeg hørte mekaniklere snakke skidt om pava, dog ikke om selve produktet men den generelle grundighed ved afrensning før påføring af beskyttelse. De påstod at pavacentrene ikke fik bilen ordentlig ren og heller ikke helt tør inden pava blev hældt på, dvs. at så ligger rusten bare og formerer sig inden under..... Men om det er en skrøne kunne jeg godt tænke mig at høre om, men der er sikkert 10 forskellige meninger, til 10 forskellige produktet.

  • #6   21. jul 2009 Siger heller ikke det er dårligt, har selv brugt Pava en gang. Men af de 3 mener mange at det er det dårligste af de 3.

  • #7   21. jul 2009 Vores lokale Pava center, kan klare behandlingen på 2 dage. Bilerne bliver ikke renset ordentligt af, og får ikke lov til at tørre inden sprøjtning. De har heller ikke inderskærmene ude på dem, men sprøjter bare hen over. Det er ikke noget jeg ville spilde mine penge på...

  • #8   21. jul 2009 Om det kan svare sig at poste penge i det....?

    Hvor længe har bilen til syn? Hvis der er 2 år og du synes 5.000 om året er billig "leje" så lader du den bare være. Hvis du vil have den i 4 år til 3.500 i "leje" pr år. Så giver du den noget snask.

    Men selvom den får snask nu, er det ikke sikkert at den kan synes næste gang. Med biler er der kun en ting der er sikker. Det er en dårlig investering.


  • yayay J
    yayay J Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 304 Svar: 358
    #9   21. jul 2009 1 år til syn, den ville godt kunne gå gennem syn, nu?
    men hvor meget kan den nå at rustne vinteren over?


  • #10   21. jul 2009 det kan man ikke vide. Hvis den er på grænsen nu hjælper rustbehandling ikke nok. Men efter hvad de andre siger, så giv den Dinitrol, og få dem til at vurdere hvor rådden den er.

Kommentér på:
ny brugt bil fra 94 pava..

Annonce