{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Træt af Elendige værksteder.. Vestsj. {{forumTopicSubject}}

Æv hvor er jeg snart træt af Værksteder som ikke kan finde ud af at passe lidt på ens ting når de skal udføre et arbejde.
Falck havde fået lavet 2 ridser på bilen (over bagerste siderude) som selvfølgelig skulle udbedres, Men da taksatoren kigger på bilen mener han at der også er ridser på selve ruden og listen, så de beslutter sig for at skifte ruden og listen også. Vel og mærke uden mit samtykke, ej heller bliver jeg informeret om dette, yderligere er rudeudskiftningen samtidig skyld i at bilen bliver 1 dag yderligere forsinket.
Men da jeg så idag skal hente bilen ser jeg følgende :

Udbedret : de 2 ridser, godt arbejde Pierre.dk ..

Ødelagt : Interiør beklædning under vinduet samt panel ved B-stolpen samt loftbeklædning.
Forkert udbedret : Så har man valgt at montere 3M solfilm med en lysgennemgangsprocent på 5% - den skulle så have været 20%

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE ?

Det er simpelthen utroligt at det kan være så svært for aut. værksteder at udføre et ordentligt håndværk .. der har snart været værkstedsskader for i omegnen af 50.000 kr på den bil skader som KUN har været foresaget af værkstedssjusk... :S
Skulle lige af med lidt galde,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træt af Elendige værksteder.. Vestsj.
Kommentér på:
Træt af Elendige værksteder.. Vestsj.

Annonce