{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Kan ikk betale afgift? {{forumTopicSubject}}

Hej. jeg har set en bil på mobile.de som stod hos en dansk forhandler, uden afgift selvfølgelig, men da jeg så ringer til forhandleren siger han at jeg ikke kan betale afgift på bilen? Han noget med jeg ikke kunne tilbage betale den i danmark ?

Nogen der kan hjælpe med og forklare?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikk betale afgift?
  • #1   3. aug 2009 det er nok fordi af de har fået afgiften retur og kun vil sælge den til udlandet. Export

• #2   3. aug 2009 den skal reg. i et andet eu land før den kan reg. i danmark, afgift er sikkert blevet trukket tilbage på bilen, derfor

• #3   3. aug 2009 Nok fordi det er en dansk bil der er trukket afgift på og du skal være fra et andet land før han vil sælge den til dig, da han ellers ikke kan trække afgiften på bilen, en kendt faktor for at tømme den danske stat for afgiftspenge .....

• #4   3. aug 2009 Dan>

Latterlig kommentar. Forhandleren bruger bare den lov som er indført af folkevalgte politikere, og så sidder du der og får ondt i røven af statskassen.

Tænk da mere på alle de gamle biler der er røget ud af landet netop på grund af den her regel. Det giver i sidste ende en nyere bilpark, med sikrere og renere biler til følge...

• #5   3. aug 2009 det pisse irriterende! For min skyld kan han da godt få den latterlige afgift tilbage fra staten, jeg køber den jo alligevel til en pris uden afgift. Og så havde jeg tænkt og betale afgiften tilbage

• #6   3. aug 2009 M.

Hvis du har mulighed for det så skal du bare alliere dig med en der bor i sverige eller tyskland, og så få den synet i et af de to lande.... derefter kan den synes i dk...

• #7   3. aug 2009 Ja, men tror sku det blever for besværtlig.
    Men tak for hjælpen smiley

• #8   3. aug 2009 Slettet bruger...

Ja du er da et fjols der gerne vil trække penge ud af staten...

Tag forekempel alle de firmaer der holder til syd for grænsen med få kilometer til DK, hvor de tager danske biler og trækker afgiften ud, fordi de har mulighedden, og bagefter annoncerer de i DK men afgiftsfrie biler, som alligevel bliver solgt til DK, med miljø forurening da netep disse biler bliver spilttet ad og alligevel havner rundt omkring når de har taget hvad der kan bruges, tror du måske ikke at alle de biler du begynder at se på rastepladser herhjemme er "nogle" af disse afgiftsfrie vidundere som ingen vil kendes ved.

Jeg har da heller ikke noget imod at man kan sælge sin bil til udlandet ligesom man kan importere, men lige nøjagtigt denne form for pengemaskiner der er beregnet for at udnytte et hul i Dansk Lovgivning, men håber da en dag at politikkerne bliver opmærksomme på denne trafik, hvor bilerne alligevel ryger tilbage til DK uden afgift, kik dig omkring på DBA herinde, og andre sites, og se hvordan det udvikler sig...

Så syntes nu ikke jeg kommer med en latterlig kommentar..men du går måske ind for andre umoralske ting i DK, som ikke tåler dagens lys ????

Kommentér på:
Kan ikk betale afgift?

Annonce