{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sports udstødning syn
  • #1   26. aug 2009 Du må ikke have åbent filter, så der skal du nok lige montere std. luftfilter. Hvis din bil er født med katalysator skal den være på ved syn, ellers er kravet bare at den skal være tæt.
    Jeg kører normalt uden katalysator og mellempot, og bare med 2" hele vejen og så en Remus-potte til sidst, jeg monterede bare katalysatoren ved syn, så var det helt fint.
    Hvis din bil er født med airbag i rattet, skal du have std. rat i, medmindre du har et sportsrat med airbag. smiley

• #2   26. aug 2009 jeg har selv aldrig haft problemer med syn og sportsudstødning men kommer an på hvor meget det larmer

heller ikke med sports filter

sportsrat
    men nu kommer så noget jeg er lidt i tvivl om men mener har din bil airbag så kan du ikke komme igennem med syn men har den ikke mener jeg at så kan man godt men er ikke sikker

• #3   26. aug 2009 Næeh, alting kommer jo i princippet an på, hvor godt humør din synsmand er i. Nogle synsmænd hader unge fyre og deres Brian-biler, andre har et mere afslappet forhold til det, sådan er dét.
    Men katalysatoren er lovpligtig, og ligeledes det lukkede filter og airbag'en, så hvis du vil være på den sikre side, skifter du de dele ud til original/std.

• #4   26. aug 2009 Den med at luftfilter SKAL være i lukket kasse, er da kun på nyere biler.

• #5   26. aug 2009 den kan synes med filter hvis der ikke er fjerne føler eller slanger fra det orginale og dit rat skal være et orginalt eller skal du have en godkendelse på det rat og sports udstødning er ingen problemer bare den ikke larmer som en jetjæger

Kommentér på:
sports udstødning syn

Annonce