{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

stemme = hævn {{forumTopicSubject}}

har opdaget at hvis man giver en bil en lav eller midel stemme så er det 99% sikkert at man selv får en tilbage men giver man en høj stemme så får man for det meste selv en høj stemme tilbage hvorfor er det lige at folk ikke kan tåle en lav stemme uden at skal hævne sig og hvorfor giver folk ikke en stemme ud fra deres egen mening i stedet for at give stemmer efter hvad de selv har fået syntes at det er lidt barnligt så har valgt at slette alle stemmerne på mine biler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stemme = hævn
  • #1   28. aug 2009 hvorfor pive over det stammesystem... Det er 100% uanvendeligt

• #2   28. aug 2009 *Stemmesystem skulle der stå

• #3   28. aug 2009 Ja det er et velkendt fænomen her på BG. Men egentlig giver jeg ikke en skid på de stemmer. Jeg stemmer kun hvis det er en overdrevet lækker bil, hvor jeg kan smide en X-høj og en kommentar med på vejen.
    Bryder mig ikke om at svine en andens bil, hvis han nu selv er rigtig glad for den.

• #4   28. aug 2009 Fordi 90% af dem som stemmer lav herinde, gør det fordi de føler sig stødt over noget man enten har skrevet i forummet eller de bare ikke kan lide personen... De sidste 10% de stemmer så måske reelt med hjertet, men tit og ofte gider de ikke engang ligge en begrundelse for deres stemme...

• #5   28. aug 2009 Det fedeste er de halvhjerner de virkeligt gider bruge tid på at sende de beskeder med " hej, jeg giver høj hvis du gør det samme"

Seriøst hvor dum er man???!! bliver ens bil federe hvis der nu er en masse der giver den høj eller hvad, fatter det ikke.

• #6   28. aug 2009 ja du har ret det er total uandvenligt derfor har jeg også valgt at slette alle mine stemmer da de jo alligevel ikke kan bruges til någet når folk ikke vil vere ærlige

• #7   28. aug 2009 Jeg giver en X-høj tilbage til alle, der går ind og giver min bil en X-høj nu smiley

Hehe ...

• #8   28. aug 2009 Samme mening som Kasper
    Jeg kan ikke "lide" at smide en lav fordi føler et eller andet sted at jeg "svigter" en anden person hvis han nu er glad for sin bil og bare syntes den er kanon fed så det synd et eller andet sted at smide den lav stemme for personen må jo have en tanke bag hans skærm .. Har selv haft en bil engang der fik lav stemmer hele tiden og blev sq ked a det et eller andet sted fordi jeg elskede sq den bil og den var rigtig fed syntes jeg selv .. Så det stemme pjat giver jeg ikke meget for syntes det noget fis på en eller anden måde..

• #9   28. aug 2009 man kan ikke regne stemmesystemet herinde for noget.. for som du siger.. giver man en middel eller lav, så bliver folk fornærmet og smider straks en lav tilbage..

Bruger for det meste også kun stemmesystemet hvis jeg ser en fed bil der fortjener x-høj..

• #10   28. aug 2009 hehe...hader sgu det stemmesystem...har overvejet at slå det fra...men alligevel har jeg ik fået det gjort...

Inde på cg var der en der 2 der gav mig lav...kiggede så på deres cykler, og syntes de skulle have en fair stemme...og i mine øjne er middel en fair stemme...i er klar over at middelmådig er "ligesom så mange andre" ikke? Mens høj er lidt ekstraordinært...folk har bare misforstået det...

Men nå...jeg gav de to gutter middel, fordi jeg synes deres cykler var lidt kedelige...med det resultat at jeg fik privatbeskeder hvor der stod jeg var en ynkelig taber og en kæmpe idiot...ud over det prøvede de at samle folk til at give mig en udstemme...

damn...hvis man ikke kan tåle andet end høj og ekstrahøj, så må man slå lortet fra altså...

• #11   28. aug 2009 hvorfor tror i at BG er kendt som børnegalleriet nogen gange ?

• #12   28. aug 2009 Brian
    "Middelmådig" og "Middel" må ikke forveksles. Middelmådig er et negativt ladet ord, som betyder noget i stil med, at noget har et ret lavt niveau.

• #13   28. aug 2009 men stadig...middel, er jo ikke noget skidt...det er bare gennemsnitligt...

• #14   28. aug 2009 Ja, middel er - men ikke middelmådig smiley

• #15   28. aug 2009 du har ret...hehe...slog lige ordet op, og kan se jeg har brugt det forkert...

• #16   28. aug 2009 Hvis man giver en lav/mellem stemme, kan man da skrive en kommentar til, hvorfor man har gjort sådan. Så kan modtageren forstå det.

• #17   28. aug 2009 Det er også ligegyldigt i den her sag - for der har du jo ret. Middel betyder at en bil er "som så mange andre", dvs. ikke noget specielt, men heller ikke ringere end andre.

Folk herinde bruger som regel "Høj" som man reelt burde bruge "Middel". Det er lidt sørgeligt, men sådan er det...

• #18   28. aug 2009 syntes også at folk mange gange giver en for høj stemme har flere gange fået en høj stemme selv om min bil ikke er noget specielt

• #19   28. aug 2009 Kasper> folk bliver jo sure uanset, når de får en middel...hehe...

• #20   28. aug 2009 Kasper S
    Det er utopi at tro, at alt bare er i den skønneste orden, hvis man gør dét. Folk er da komplet ligeglade og giver alligevel en Lav tilbage.

• #21   28. aug 2009 Bay> lige præcis...hehe...synes ikke en middel er skidt...

eller jo, herinde er den jo blevet det, fordi folk bruger systemet forkert...

• #22   28. aug 2009 Præcis. Så hvis jeg ser en bil, som er egnet til Middel, giver jeg ingen stemme - for så får man bare en Middel eller Lav tilbage, uanset hvilken bil, man har.

• #23   28. aug 2009 B A Y
    Det er ikke engang løgn det du siger , sad også på scootergalleri og har sådan en lille sød Yamaha Jog med Team speed vandkølet selvfølgelig som er lakeret perlemor og det ene og andet og der var en som så sig sur på mig og smed en lav stemme og der jeg spørg om begrundelse siger han at det fordi jeg har givet en af hans venner en middel fordi hans var standart med lidt andre håndtag og intet andet .. Det jo dybt godnat ..

• #24   28. aug 2009 Hvorfor skal man bedømmes på den stemme man selv smed til personen .. Kunne smide beskeder op så i kunne se hvad han kaldte mig der inde men det ikke tilladt men kan sige så meget at jeg blev kaldt "store taber , bøsse svin , der blev sagt " jeg smadre dig , jeg slår din familie ihjel , bare vent til jeg ser dig til træf så vælter jeg din scooter" hvad fanden er det for noget , en stemme kan lave MEGET ravage ..

• #25   28. aug 2009 Mikkel> hehe..folk er sgu underlige nogen gange...ligesom den her pb jeg fik på cg

"Jeg fatter seriøst ikke at sådan nogen som dig, kun er her for at nedgøre andres cykler, jeg kan da godt se at det er super sejt at gå rundt og spille høj i hatten for 25 kr inde på en internetside, sådan nogen som dig er ikke andet end "ynkelige" når du selv cykler på en gammel rusten BMX, men Ynkelig er du....."

og det var så gutten der havde givet mig en lav, hvor jeg kiggede lidt på hans cykel og gav en middel, med begrundelsen at jeg ikke synes den var fed, blot fordi den var anderledes...hehe

men den er go nok, jeg har en rusten bmx..hehe

• #26   28. aug 2009 har også en BMX oprettet der inde og en harley cykel ..
    Men hvorfor skal folk gå sådan amok over en skide stemme ? Det helt vildt , og folk truer direkte på livet somme tider altså det jo dybt latterligt at tænde af over en stemme

• #27   28. aug 2009 hehe...ja og gennemsnits-alderen er jo nok noget højere her, end på cg, så man kan undres over at de to sider alligevel er så ens hvad det angår....

• #28   28. aug 2009 synes bare det skal bortskaffes det der lort...det intet vær...

• #29   28. aug 2009 Thomas P
    Har selv haft den tanke med det skal VÆK , fordi det skaber jo helvedes mange problemer med de stemmer nogle gange ..

• #30   28. aug 2009 Synes bestemt ikke at stemmesystemet skal afskaffes. Elsker at jeg kan gå ind og søge på den bestemt bil, og så vælge "bedst bedømte" for at se nogle af de flotteste eksemplare, frem for at skulle bladre utallige sider rundt, for at finde dem..
    Det er det eneste grundlag jeg kan komme på for at beholde det.

Kommentér på:
stemme = hævn

Annonce