Brugte dele, fra Tyskland? {{forumTopicSubject}}
Hej Freaks
Jeg har købt mig en gammel kassevogn af mærket "Mitsubishi Space Gear". Den er grim som bare fanden men kører som en drøm.
Problemet er, at der "kun" er 2 sæder i. Jeg har søgt hos diverse skrothandlere, samt deres fælleslager, og er stødt på et dobbeltsæde man kan smide i den. Alle huggere siger dog, at alt hvad der giver en siddeplads mere i en gulpladebil er en eftertragtet vare, som bliver solgt nærmest samme dag de får det ind.
Min mekaniker siger så, at grundet andre regler med afgifter og gule plader i tyskland, samt landets størrelse, vil jeg ha mere held ved at søge i tyskland. Det giver en del mening i mit hoved, men mine tysk-færdigheder er lig nul, og den eneste tyske bil søgemaskine jeg kender er mobile.de. Der kan man nu ikke søge på dele.
Så, er der nogen af jer der har erfaring med at finde/bestille brugte stumper i tyskland, og har i lyst til at dele jeres viden, så smid lige et par linier for neden.
Tak for lækkert, hurtigt og kompetent forum!
-Sune
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 1.120
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 466
sep 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
Har googlet lidt efter kufa, men uden held. Har du evt et tlf nr, eller en hjemmeside du kan hjælpe mig med Morten?
Tak -Sune
Brugte dele, fra Tyskland?