{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snydt af sælger
  • #1   15. sep 2009 Kan du ikke få banken til at trække penge tilbage? Hvis du har brugt den købsmetode.

  • #2   15. sep 2009 Snydt hvordan og for hvad?

  • #3   15. sep 2009 jeg har ik gjort noget...endnu...men det er fordi sælger bor 300km fra mig...men næste gang jeg skal til sjælland kunne det tænkes man kørte forbi og snakkede med ham...hehe...

  • #4   15. sep 2009 Er kun blevet snydt engang her inde, og der tog jeg en smut forbi sælgeren og fik mine penge tilbage efter en tur forbi en hæve automat smiley

    Bare noget lort at man skal bruge tid på sådan noget, og at folk bare skal tage røven på en sådan.


  • #5   15. sep 2009 25 kr. eller 4500 kr. Man skal s.. da ikke finde sig i at blive snydt.

    Og 4500kr. er da noget mere end "ikke mange penge"


  • #6   15. sep 2009 det jeg købt virker ikke og det holder slet ikke det han har sagt til mig. og jeg har prøvet at ringe sms og mails men der sker ikke noget og kan da se han har været en del på så han har set dem. han bor kun 30km væk men jeg er bare ikke go til sådan noget så hvis jeg først køre der ned gør jeg nok noget dumt. men det med at holde penge tilbage kan jeg ikke da banken ikke er med i noget han fik en helt ny scooter af mig og jeg fik det af ham han lovet alt virker og det bare var kram. så vil bare lade det hele gå tilbage igen men som sagt han ikke få fat i ham det var mandag

  • #7   15. sep 2009 hvordan bliver man snydt? lad være med at aflevere noget uden at få pengene kontant. Ha tålmodighed og stol ikke på nogen..

  • #8   15. sep 2009 jamen velkommen i klubben der er også en her inde jeg føler mig meget snydt af har købt en banan til min corsa for over 2mdr siden og overført pengene til ham men har aldrig fået den og han kommer med en hel masse sø forklaringer hver gang jeg snakker med ham

  • #9   15. sep 2009 thomas N: det er skrevet ned hehe smiley


    kim: det er sku ikke fedt sådan noget...


  • #10   15. sep 2009 Det er desværre blevet meget nemt at snyde folk i privathandler, efter at man sidste år ikke længere har kunnet sende pakker på efterkrav, som privatperson. Nu er man tvunget til at stole på sælger, for man bliver nødt til at overføre penge før man modtager varen. Politiet gider intet gøre, de arkiverer bare din sag så snart den er anmeldt, så eneste udvej er desværre selvtægt.

  • #11   15. sep 2009 Det er så klamt. Jeg stiller betingelser selv ved salg. Kan godt sende, men pengene skal stå på min konto, før der sker mere. Det sorterer nok en del fra, men så må det bare være sådan.

    Skal jeg købe noget derimod, så henter jeg det. Nægter at overføre penge uden nogen garanti - det er gået galt 1 gang før, og kommer aldrig til at ske igen.


  • #12   15. sep 2009 Men der er jo de enkle råd:

    1. Stol aldrig på nogen, tro at alle vil tage røven på dig.

    2. Få altid sælgers adresser og telefonnummer, og tjek at disse stemmer overens, på den ene eller den anden måde.

    3. Handl altid face-to-face, og kør gerne lidt længere hvis det er nødvendigt, istedet for at få varen tilsendt.


  • #13   15. sep 2009 well har bestemt mig få at jeg kun køber nyt fram over. gider ikke sådan noget her. men tager sku nok en køre tur der ned og ser hva han har at sige men giver ham lige 2 dage mere eller sådan noget. så er jeg hvis osse lidt mere rolig.

  • #14   15. sep 2009 giv ham fristen, og meddel ham, at du møder op på adressen hvis ikke der sker noget. Lad være med at virke truende på nogen måde... men bare gør det klart, at du kommer forbi efter pengene kontant, hvis ikke han kan overføre dem.

  • #15   15. sep 2009 find ham på facebook, og send beskeder til hans venner for at høre, om han er økonomisk på røven, eftersom han føler et behov for at røvrende andre folk... hør om de eventuelt kan tale med ham, da du føler han har en del problemer smiley



  • #16   16. sep 2009 virker intet af det... så går man hardcore, og så må han jo bare tilmeldes gratis vareprøver på hygiejnebind og hvad man ellers kan lave gratis mailorder på... nogle russiskebrude osv.

    Til sidst bryder han sammen, og betaler... smiley



  • #17   16. sep 2009 1 bil + 4 venner + bat = penge

  • #18   16. sep 2009 1 bil + 4 venner + bat = #

  • #19   16. sep 2009 har skam været inde 2 gange få det og har så lige fået en søn så har sku ikke så meget lyst til at komme der ind pga så lidt.

  • #20   16. sep 2009 send ham et anbefalet brev, hvorpå du foreligger din sag, og gør det klart for ham, at du vil gå videre med sagen til advokat såfremt han ikke er villig til at finde en løsning.

  • A A
    A A Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47
    #21   16. sep 2009 ja hellere rettens vej.. ellers ender det sku altid galt på et tidspunkt

  • #22   16. sep 2009 Drop retten..
    Det tager en evighed..
    Klar det selv, spiller ikke hellig, men retten holder slet ikke..

    Stol på ingen og sådan er det..

    Men kør ned til manden og klar tingene:D


  • #23   16. sep 2009 Kender en der blev snydt med en mobil, der viste sig at være i stykker efter handlen var gennemført. Sælger ville ikke lade handlen gå tilbage osv. Hun andmeldte ham for bedrageri hos politiet, og så kom der satme andre boller på supper. Hun fik sine penge igen, og han fik en plet på straffeattesten.

    Synes du skal prøve det sammme, gå ihvertfald frem på den rigtige måde, så du har styr på dit.


  • #24   16. sep 2009 en anden mulighed er at bruge dem her til at betale igennem

    http://privatbetaling.dk/index.php

    koster godt nok et lille gebyr men så er man også sikret lidt rettigheder....


  • #25   16. sep 2009 køber bare helt nyt fram over smiley og vil se om jeg kan få mit tilbage fra ham

Kommentér på:
snydt af sælger

Annonce