{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afgift og skifte med karosseri
  • #1   19. sep 2009 bare smide tingene over på eller ?

• #2   19. sep 2009 yep fra den uden afgift til den med.. det må vel på en måde virke som en reserve dele det hele hvis man ser såda npå det..

men ja ved ik om det bare en underlig ide som slet ik kan lade sig gøre
    eller en meget fed fidus på at spare en helveds masse penge på

• #3   19. sep 2009 Tag stelnummeret fra den der har været registreret, og smide i den anden. Det kunne man førhen, og så bare kalde det for en reperation af den gamle karosse, selvom man egentlig bare har flyttet stelnummeret.

Om den går længere ved jeg ikke.

• #4   19. sep 2009 RS2000 byttes til billigere bil +cash til mig !

om den går længere, ..ved ikke hvilken planet du er født på, men den har Aldrig gået medmindre det er fordi skat, og statens bilinspetkion ikke har kendt til det du har lavet.

• #5   19. sep 2009 det rigtigt nok det med at sjejse stelnemmeret over men du får en giga mega bøde hvis de finder ud af det..

det er derfor at hvis man flytte det hele over i den anden mon den så går

selv om det andet er jo en del billiger

• #6   19. sep 2009 det er vel bare en renovering ? eller udskiftning af dele smiley men den med stelnummeret ville jeg ihvertfald ikke risikere smiley

• #7   19. sep 2009 Jannick M
    hvis du tager karossen med Dansk afgift og fylder alle stumperne i fra den uden afgift så er der jo ingen probs i det,så længe det er tilsvarende stumper og bilen ikke skifter identitet smiley

• #8   19. sep 2009 nemli lige præcis.. vil jeg også sige. skat ved jo ik om det et projekt jeg har haft et års tid med at samle den sammen når bare karosseriet er indregistreret i dk

• #9   19. sep 2009 B4NDIT | ™ |

Jeg købte engang en sierra som der var lavet rus på i bunden, og pga rustangreb var man nød til at skifte den del hvor stelnummeret sad i.
    dette var / er fuldt ud lovligt men skal besigtes af en synshal FØR man påbegynder og bagefter skal der genindhugges stelnummer at et auturiseret værksted og den gamle del samt bil skal igen forbi synshallen hvor der bliver lavet en attest på at der er lavet nyt stelnummer i bilen dette bliver samtidig registreret i cmr så alle (politi, skat og andre myndigheder) kan slå det op og se at det er lovligt

• #10   19. sep 2009 perfekt takker allan b.. kan heller ik se det store i det..

• #11   19. sep 2009 den eneste lovlige måde der er når et stelnummer skal skiftes er ved at få en genihugningsattest og det kan man få vis der skal laves en udskiftning på den pladedel som nummeret er på alt andet er svindel

• #12   19. sep 2009 ja hvad skriver jeg, at det er ulovligt at flytte stel nr i en anden karros uanset hvor rusten den er, .. og hvis den er for rusten faktisk hvis den overstiger en vis værdi at rep skal du betale skat af det.

• #13   22. sep 2009 find en der er kørt galt uden kasko og køb stel nr. og få sat det i den uden afgift

Kommentér på:
afgift og skifte med karosseri

Annonce