{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.640 visninger | Oprettet:

Hvilke bøder har i fået i tidens løb? {{forumTopicSubject}}

Andre end mig der med 4 års kørsel, har fået en skrivelse på et eller andet...? smiley

Jeg har selv fået 3 p-bøder og 1 fart-bøde...

1. p-bøde: Kom 8 min. over tiden på en sted hvor jeg havde købt 20 min. pakering... Nåede a se ryggen af p-vagten... Grrr...

2. p-bøde: Var til kræmmermarked og kørte op og parkerede på et græs areal ligesom de 5 andre ved siden af... (det blev åbenbart kaldt et hældeanlæg)...

3. p-bøde: Manglende p-skive i forruden, pga. forrude-skift og ren og skær "dovenhed" ved ikke a mont. en ny... smiley

Fart-bøde: Kørte 70 km/t. i firmabilen med trailer efter, på en strækning hvor man kun må køre 60... smiley 1000 kr...
(Har intet imod fartbøder, men når de holder med en fotovogn om aftenen når det er mørkt, blir jeg sgu pist...!!!

Har aldrig fået en fart-bøde i mine privat biler...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke bøder har i fået i tidens løb?
  • #1   15. aug 2005 Har ikke fået en eneste bøde endnu, men har også kun haft kortet i 2-3 uger så det er vel derfor smiley

• #2   15. aug 2005 Bare en enkelt på 1½ år kørte 54 km/t op af bakke... så 500 og så nedsat pga jeg er under unddannelse

BAH....

• #3   16. aug 2005 2 fartbøder for at køre 60 km/t i byszonen.. 1 for neonlys.. 2 bøder for baglygter og positionslys.. 1 for at køre uden sele.. 1 for at køre den forkerte vej over et bump (til træf hvor politiet var der).. tror d var d.. hehe.. lidt nedren at bo i en lille by hvor politiet kan huske min bil pga farven smiley

• #4   16. aug 2005 Har ikke fået en eneste bøde i de lidt over 3 år, jeg har haft kortet. Men nu når det nye klippekort-system kommer ville det ikke undre mig, hvis jeg får et hak som en af de første...

• #5   16. aug 2005 Morten: Hvad mener du med en bøde op ad en bakke...?

Rene: Så er du da efterhånden en kendt mand i deres register... smiley He He...

• #6   16. aug 2005 Jan: Var det ikke dig der engang havde billeder af dine bøder på din profil...? smiley

• #7   16. aug 2005 kørte op af bakke og skulle have lidt fart på... også stod der er fotovogn...

• #8   16. aug 2005 ja for satan da.. men det er heldigvis efterhånden lang tid siden jeg har fået en.. så håber på de er begyndt at holde sig væk.. =)

• #9   16. aug 2005 He he, Rene..... 1 for at køre den forkerte vej over et bump.
    Det er vel en principsag. Det er vist ikke mange, der kan prale af at få en bøde på den måde.

• #10   16. aug 2005 Har heller ikke fået bøder i mit, ja lidt over et år bag rettet.

Blev stoppet af MP'erne engang med 110 km/t i en åben mercedes GD, de nåede ikke at få skudt laseren afsted så jeg beholdte mit kort =)

• #11   16. aug 2005 jens b: nej den har jeg helt for mig selv smiley
    hun blev pisse sur hende politidamen, da jeg spurgte hvad fare jeg var til da der var frit udsyn og dobelt vejbane.. fik at vide at jeg bar sku ttil at holde mund hvis ikk jeg ville ha en bøde for at genere en embedsmand i funktion.. eller sån noget...

• #13   16. aug 2005 1. bøde for uforsvarlig kørsel
    2. bøde for fart
    3. parkingsbøde
    4. 2 blits i tyskland
    5. bøde for ingen sele

• #14   16. aug 2005 Ingen på det bette ½ år jeg har haft kortet.. Heldigvis da, men startede godt ud med at ryge forbi en fotovogn lidt for stærkt, næsten lige da jeg havde fået kortet.. Forstår ikke den ikke blitzede mig... - men jeg brokker mig ikke smiley

• #15   16. aug 2005 Rene - du skulle ha pandet hende en. Og så spørge om hun stadig var i funktion.....;)
    Og når de ikke engang kan komme med et ordentligt argument for bøden, og begynder med det andet, så skulle man næsten tro, de selv vidste de var galt på den.

• #16   16. aug 2005 lig præcis.. grunden til jeg gjorde d var at, resten af parkeringspladsen var fyldt med mennesker.. inklusiv der hvor vejen går.. så jeg tog bumpet.. hun ku slet ikk komme med en forklaring.. så måtte jeg jo bar få en anden at tygge på .. lidt latterlig.. en af mine venner fik os en bøde for t holde parkeret med positionslys.. hehe.. samme aften..

• #17   16. aug 2005 Nicholas O: Hvordan dælen har du fået en Mercedes GD op på 110 km/t...? Vi har en på arbejdet og ved 90 er det sgu lige pludselig ikke sjovt a sidde i den længere... smiley Og så er det som om den ikke rigtig vil så meget mere... He He...

Men det kan være fordi den er meget ombygget...

• #18   16. aug 2005 Hmmm haft kørerkort i 8 måneder og har nappet 2 parkerings bøder og 1 fartbøde.

1. parkerings bøde i Sønderborg hvor kæresten sagde at jeg havde glmet at stille skiven da vi var kommet i vero moda og gad self ikk gå tilbage og stille den hehe, Hun sagde så jeg ikk skulle brokke mig hvis der var en bøde når vi kommer tilbage hehe og self var der jo en bøde da vi kom tilbage til bilen... Fucking nederen

2 parkerings bøde Mac d i randers sidste dag på teknisk skole skulel lig hente 4 hamburger og så satme om ikk det blev en bøde mere

1. Fartbøde på vej hjem fra gråsten ikk en enste dyt på vejen så speedo lå på små 200 og sjovt nok var der lige en sort 406 st. car som kom op på siden da vi havde sat farten ned!!! NITTEN han skrev mig heldigvis kun til 158 km/t sååå var sku heldig!!

• #19   16. aug 2005 blev blitzet med 140 km/t hvor man kun må køre 70 km/t har aldrig hørt fra dem endnu og der er gået ca halvt år...
    det var en efter middag , ja med mange trafikanter, ja meget dumt af mig.. smiley

• #20   16. aug 2005 Rene: Hvis du ikke har noget imod a blive lagt i håndjern af en kvinde (hvilket er en skøn oplevelse, men det er ikke den snak vi skal ind på nu) he he... Så skulle du da bare efter hun havde sagt det med embedesmand i funktion, ha spurgt hende, om hun var født som en mand... smiley He He... (sort humor)...

• #21   16. aug 2005 ikke en bøde i 5 år..... men en advar..... for og køre 55 i by... det var alt

• #22   16. aug 2005 kasper r: hehe.. tja.. hun var nu ikk lig frem den kønneste.. har set laks der var kønnere!! smiley
    tja.. det ku godt være der lig var kommet en bonus i bøden hvis man havde surgt.. hehe..

• #23   16. aug 2005 Kasper R...

Det er nemt nok... Ned af bakke og medvind kan min GD godt snige sig op på 115 km/t.... Men så anstrenger den sig også smiley

Det er forresten min bil i forsvaret.. Ikke en privat.. Hehe

• #24   16. aug 2005 har snart haft kortet et års tid... og ingen bøder til mig tak ..

• #25   16. aug 2005 Nicholas O: Så kan jeg godt se du har haft heldet med dig... smiley He He...

• #26   16. aug 2005 Det er bare snyd a politiet/civile er begyndt a få samme slags biler som oz næsten...

Der køre bla. en Opel Calibra som civilbil nogen gange i vores by/område...

Så er det sgu ikke til a finde ud a... smiley

• #27   16. aug 2005 tja har haft papet i 2½ år nu og har ikke fået andet end et par advarsler. er blevet taget billede af 1 gang men har ikke fået noget brev (over 2 måneder siden nu ca.)

heldigt nok. det foto ville have kostet kørekortet..

• #28   16. aug 2005 Ingen bøder i bil i de 8 år jeg har haft pappet. "Kom til" at dreje til højre på cykel hvor der var rødt og haps, der stod en betjent.....500 knaster! Han opdagede ik at jeg var lidt fuld, da jeg havde været til svendegilde....heldigvis...

• #29   16. aug 2005 spritkørsel er noget svineri - især hvis man bliver opdaget smiley

• #30   16. aug 2005 Jeg har fået 3 fartbøder.. over de 10 år jeg har haft pappet..

første gang kørte jeg 118 hvor jeg må køre 80, kostede 425 kr
    Anden gang kørte jeg 180 hvor jeg måtte køre 80 (uha) kostede 4500 plus et nyt kørekort og 3 års betinget frakendelse af kortet
    og sidste gang 119 hvor jeg måtte køre 80, det kostede 1500 kr

Den sidste er flere år siden, kører knap så stærkt mere smiley

Karsten

• #32   16. aug 2005 1 p bøde er det blevet til på 5½ år nu smiley

• #33   16. aug 2005 JONAS !!!! sidder du og skriver det er okay med Spritkørsel ??????

• #34   16. aug 2005 Jonas, her er lidt til aften læsningen

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=306319

• #35   16. aug 2005 3 bøder for fart... en i 50zone med 68kr over for rødt uden sele med min mobil i hånden = 1500kr i bøde

1 med 78 i en 60zone = 500kr i bøde

1 62%for meget på motorvej (Dog var der vejarbejde så måtte kun køre 50) 2000kr i bøde og skal op til ny teori/køreprøve...

Det hele indenfor 3mdr gider ikke køre stærkt mere hehe

• #36   16. aug 2005 Jonas > Enten er du utrolig debil ( Ja, det er et fremmede ord, som ikke betyder noget godt ) eller også var det en latterlig joke.

• #37   16. aug 2005 4500kr for 1,25 promille ( skulle flytte bilen 100m for en flok balademagere da jeg var rimelig nervøs og havde fået rippet mit anlæg for 1 uge siden og lige havde fået nyt ) = 1 års ubetinget frakendelse af kortet.

5000kr for køresel uden kørerkort.. Sur røv men jaa..

og en 500kr for at parkere på frederiksberg hvor de åbenbart har en 2 timers parkerings regl?

Det var vist det..nu må vi se hva det nye kort kommer til at koste..men damm de panser svin er grådige!

• #38   16. aug 2005 1. Parkeringsbøde - 510,-
    2. Uforsvarlig kørsel -500,-

• #39   16. aug 2005 har fået en fartbøde 25 meter fra et byskelt 1500 kr
    jeg var glad for at jeg nåede at stoppe inden byskiltet ellers var pappet røget.

og en uden sele 500 kr

og en for at stå og pisse på gaden mens de kom forbi 250 kr

• #40   16. aug 2005 1 P- bøde på de 11 år jeg har kørt og den måtte de trække tilbage da jeg var ved at leverer varer, Og varer kørsel og nødvendig pakering var tilladt..

• #41   16. aug 2005 der har været lidt blandet bøder på de 13 år med kort 3 uden seæe og 1 med fart og 2 p bøder så ikke så slemt

• #42   16. aug 2005 en parkingsbøde af 510kr.
    en for 4 blankslitte dæk af 1500 fik rabat på det siste

• #43   16. aug 2005 kun 1 bøde på 500 for 56km/t på vej ud af en by BLITS smiley
    fik den så nedsat 300 pga uddanelse.. =)

• #44   16. aug 2005 jeg har på de knap 4 år jeg har haft pappet fået 1 p-bøde, for at glemme at stille skiven smiley

men ingen fart bøder endnu, men kommer sku nok en dag..

• #45   16. aug 2005 500,- for "røg og støg"(Han mente at håndbremsvending var til gene for beboere)
    2500,- for at have kørt 88km/ t (1km/t fra at have mistet kortet), hvor det maksimale tilladte hastighed er 50km/t
    4stk á 510,- til statens parkeringsafgift:/

• #46   16. aug 2005 I næsten 10 år er det blevet til én fartbøde - 97 km/t hvor jeg måtte køre 80 km/t - pris: kr. 500,00. Med et kørselsbehov på ca. 35.000 km årligt, mener jeg selv, at jeg er sluppet billigt. Jeg erkender blankt, at jeg kører hurtigt på strækninger udenfor byen. Ti gengæld er jeg obs i zoner, hvor der er byer og børn.

• #47   16. aug 2005 0 på 2½ år, så lad bare det fortsætte smiley

• #48   16. aug 2005 1. parkeringsbøde på Fisketorvet. Skulle ind og have en is med en veninde.. Var væk fra bilen i max. 12 min. Da vi kom tilbage sad der en lille hilsen i forruden.. Tidspunktet var i øvrigt forkert. Hun havde skrevet den frem 5 min. (mit bil ur er stillet efter P3's morgenradio, så det går sgu rigtigt) Skrev til Europark og brokkede mig, over deres vagters inkompetance og at jeg foriøvrigt synes de gik lige nok over stregen. At give folk bøder kl 12 om formiddagen på en onsdag, hvor der var EKKo omkring de enkelte biler der holdt parkeret i P-kælderen. Da vi kom ned til bilen, så vi ikke nogen i nærheden af bilen.. FNYS... Intet hjalp dog.. 510 kr der..

2. Parkeringsbøde ved Kvickly Holbæk.. Havde overset at man skulle stille skiven.. Stupid..

3. Blitzet to gange... Begge på 500 kr.. Den ene ligger derhjemme til betaling nu. Den første på Gl. Køgelandevej, hvor man så på politiets hjemmeside kunne side at de kun havde fotovogne på Havnevejen, og slet ikke skulle have nogen på Køgevejen.. MÆRKELIGT.. Den anden på Albertslundvej.. Den stod dog på hjemmeisden.

4. Nakket i firmabilen uden sele.. Tænkte lige inden jeg drejede om et hjørne, "gud, jeg har sguda ikke sele på.. Nå, fuck det jeg er fremme hos kunden om 30 sekunder...." SMÅKAGE... Politiet holdt lige rundt om hjørnet, og så måtte jeg fortørnet rulle de mulige 2 cm ned i pengetransporten, og stikke mit kort ud til manden.. Som så tørt sagde.. "Sig mig engang, har du dispensation for at køre med sele?".. Jeg troede han var flabet, så jeg svarede tvært tilbage, "hvad tror du selv?" Jeg kunne måske have snakket mig ud af den, men hmm... Efterfølgende er jeg så blevet så meget klogere, at jeg overvejer at bestikke min læge til at lave sådan en lægeerklæring til mig *GG*

• #49   16. aug 2005 over 6 år med kørekortet og jeg har aldrig fået en bøde.

Synes at det er lidt skræmmende at se hvor mange der har fået bøder allerede et år efter at de har fået kortet.

• #50   16. aug 2005 Ikke en eneste før jeg fik min nissan, men så kom der et par stykker.. :-S ikke vildt godt, man skal jo køre ordenligt
    6 år uden en skramme ellers, så det er jo som det skal være

• #51   16. aug 2005 En helt anden ting, nu her når klipperkortet træder i kraft. Gælder det så også for et klip f.eks. hvis man får en bøde for at have tonet sine ruder?? Altså de forreste?? Jeg læste at man godt kunne få flere klip på en gang, det er sgu da lidt syrt, hvis man har film i de forreste ruder, bilen er sænket for meget, og man har glemt selen, eller tågelys eller hvad ved jeg! Så kan man risikere at få 2-3 klip på en gang :-S

• #52   16. aug 2005 Mistede kortet... hæhæh... 5500.- i bøde.. HMM..

Meen... smiley Ska t køreprøve idag kl. 1300.... smiley YIR

• #53   16. aug 2005 5 p-bøder er det blevet til. Og en enkelt fartbøde. Blev stoppet lige efter storebælt i min gamle vectra. det kostede 2500,-

Er blevet stoppet 4 gange, hvor jeg havde glemt mit kørekort, men det gav ingen bøde

• #54   16. aug 2005 Jeg har haft mit i snart 3 år! Og har kun fået en parkeringsbøde! Det er det eneste!

BANK BANK BANK 7-9-13!!!

<b>AJay

• #55   16. aug 2005 1. parkeringsbøde
    2. fart (3 af slagsen smiley )
    3. for at være fræk ( 7 af slagsen smiley )
    4. for at snakke i mobil
    5. for at køre uden sele

• #56   16. aug 2005 1 p-bøde, 1 fartbøde på 1300 bananer for at køre 76(-3) hvor man måtte køre 50...på 16 år.....og jeg kører 50k om året...det er vel ikk så galt...

• #57   16. aug 2005 Har fået en af de lidt sjovere bøder........

Unødig støj og dækrøg

Min gamle kadett c måtte lige lidt sidelæns fra lyskrydset.....men det ligger 8 år tilbage

• #58   16. aug 2005 Bo: Du får ikke klip for at tone dine ruder eller for at køre med tågelygter. Det er 30% overskridelse af fartgrænserne, kører med børn uden sele, køre over for rødt, ikke overholde vigepligt, køre race og andre ting i samme stil.

Og jo, du kan ganske rigtigt miste flere klip på en gang. Hvis du fx. kører race i en byzone, rammer 70 km/t og kører den forkerte vej om et helleanlæg = 3 klip.

• #59   16. aug 2005 2500 kr. for at køre 85 i byen...

• #60   16. aug 2005 Syntes lige jeg vil prale lidt! - HAr haft pappet i 12 år, og har kun fået en enkelt P-bøde på 510kr.
    Alle mine biler har været stylede kareter og kører også ud og hygger med vennerne til div StreetRace, så man kan da vist godt sige jeg har været heldig i forhold til visse andre HVA.

• #61   16. aug 2005 1. Fartbøde 500kr
    2. Parkerings bøde 500kr
    3. Fartbøde 2000kr
    4. Bøde for ikke nummerplade og sele 1000kr
    5. Fartbøde 1500kr
    6. Skilte tingest 500kr

• #62   16. aug 2005 4 advarsler, 2 for af køre med tåge lys om natten og 2 for at have en streamer i forruden(den nye streamer har de ikke sagt noget til endnu hehe)

og så blev jeg blitzet 2 gange til dhb i år.

• #63   16. aug 2005 0 fart bøde
    mange p-bøder, har boet det meste af mit liv i København så det er jeg vand til.
    2 bøder for solfilm i forruder i samme bil. Det er nogle år siden.

det må være det, Kør pænt.

• #64   16. aug 2005 Har lige fået korte tilbage efter at have miste det i et halvt år ( for fart 160 2 gange ups)
    Husk nu de nye regler fra den 1 sep.
    www.sikkertrafik.dk

• #65   16. aug 2005 Har fået en på 500 kr i en kammerats bil - pga solfilm - og de kvitterede med at give ham en også, så det var lige 1000 kr ud af vinduet en fredag nat.... Og vi var endda rigtige flinke overfor dem, men de var slet ikk til at snakke med... :o(

• #66   16. aug 2005 1 fart bøde på 500, kørte 120 hvor man måtte køre 80
    1 p bøde fordi man skulle ha noget sjov tobak, og ville ikke gå ud til den kære politi dame med 2 g i lommen:-), det var alt og det er da også rimligt når jeg har haft køre kort siden 1-12-1998

• #67   16. aug 2005 1500,- For at kører over for rødt, og prøve at flygte, og med midlertidigt kørekort, det var i min corrado...

500,- For ikk at have nr. plade foran på min golf...

• #68   16. aug 2005 har fået en på 500kr for "unødigt brug af horn"

nok også en principsag vi grinede ihvertfald over den og betalte med et smil... det var det hele værd

mvh kevin

• mathias b
    mathias b Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #69   16. aug 2005
    1 års pap, 1 bøde...

blev taget med 60km/t i byzone (50 km/t) i firmavognen hehe...
    Men hvis jeg kan holde ovennævnte statistik så dør mit budget hller ikke af det, men nu får vi at se når de kommer med saksen

• #70   22. aug 2005 ingen - Dog 1 advarsel pga. rødt lys i nummerplade skruerne .. Det mente de 2 unge som skulle have kage på stationen ikke var lovligt..

Har dog endnu ikke fundet noget sted i loven hvor der står at man ikke må sætte rødt lys i nummerpladen smiley

• dennis n
    dennis n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 10
    #71   29. apr 2008 Jeg er pænt blevet pennevenner med carpark, har fået fire p bøder på små to år.

tre af dem er okay, men den ene er jeg lidt pist over.

Jeg ankom til fiske torvet 14:24 og satte skiven til 14:30.
    Var tilbage ved bilen efter en lille time, og der sad bøden.
    Der stod ikke på den at det var min bil eller hvornår den var sat.

snakkede med carpark og det endte med at jeg skulle betale en kæmpe bøde og en advokat fordi jeg trak den for langt ud.

Så hvis man skal være bare lidt sikker skal man tage billeder af sin skive.

RØV.

Kommentér på:
Hvilke bøder har i fået i tidens løb?

Annonce