{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SYNET bil uden plader, hvor lang tid?
  • #2   6. okt 2009 det passer ikke det der med et år et syn gælder to år lige meget hvad jeg har prøvet det så mange gange og du kan hente nummer plader til den på den sidste dag hvor den skal synes i gen

• #3   6. okt 2009 Fra den dag pladerne er taget af og 1 år frem. Går der over et år skal den synes igen

• #4   6. okt 2009 det er nemlig rigtigt rasmus t

• #5   6. okt 2009 1 år så skal den synes igen..

• #6   6. okt 2009 1 år er det rigtige,,

• #7   6. okt 2009 1 år - glimrende. Troede det var 6 mdr smiley

Tak for den hurtige hjælp!

/// Jacob

• #8   6. okt 2009 sjovt nok har jeg lige fået plader på en bil der har stået i 18 måneder uden plader siden den var synet så det vist forskelligt fra sted til sted

• #9   6. okt 2009 Loven er 1 år

så MR Bols du er galt på den tjek dine papire igen, ellers har skat lavet en fejl

og ang. reglerne tager det jo ik langtid at finde dem på fstyr.dk, eller bilsyn.dk

• #10   6. okt 2009 Køretøjer, der tidligere har været registreret her i landet

§ 19.
    Et afmeldt køretøj skal registreres, inden det tages i brug. Hvis køretøjet har været afmeldt i mere end 1 år eller senest har været registreret i udlandet, skal det fremstilles til syn og godkendes, før det registreres. En afmeldt registreringspligtig knallert skal dog ikke synes og godkendes, inden den registreres og tages i brug.
    Stk. 2. Et køretøj, der er underkastet periodisk syn, og som har været afmeldt i mindre end 1 år, skal synes, hvis det er omfattet af
    1) § 99, stk. 1, registreret første gang for mere end 1 år siden og senest synet og godkendt for mere end 1 år siden,
    2) § 99, stk. 2, registreret første gang for mere end 2 år siden og senest synet og godkendt for mere end 2 år siden,
    3) § 99, stk. 3, registreret første gang for mere end 4 år siden og senest synet og godkendt for mere end 2 år siden,
    4) § 99, stk. 4, registreret første gang for mere end 40 år siden og senest synet og godkendt for mere end 8 år siden.

og så sæt jer da f... h...... ind i det før i svare

• #11   7. okt 2009 Jamen så jeg da glad for skat laver den fejl hehe , det kunne være de skulle læse reglerne også smiley for det er ikke første gang i år jeg har gjort det , hehe

Kommentér på:
SYNET bil uden plader, hvor lang tid?

Annonce