{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
26.332 visninger | Oprettet:

Suzuki Swift - LORTE BIL ELLER? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Nu vil jeg hører, er en Suzuki Swift sådan en lorte bil som jeg har hørt? Jeg har hørt hvis en Swift har kørt mere end 100.000 km, så er den gennem slidt.
Og at de koster en helveds masse penge at få lavet/dele til når den går i stykker.

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Swift - LORTE BIL ELLER?
  • #1   13. okt 2009 Arhh... Min første bil var en Swift 1,3 Gsi fra '94.. den havde gået 152.xxx og den var god som ny.. altså motoren.. at bilen var rådnet væk, så den ikke kunne synes mere, det er hvad det er.. men motoren fejler ikke noget...

• #2   13. okt 2009 hvor har du hørt det? der har ikke været mange ting med dem.. og i forhold til pris er det en utrolig fin vogn.. Bare find 1.5eren..

Det selvf den nye fra 05.. Så så find en lidt senere årgang som er sluppet a med børne sygdomme

• #3   13. okt 2009 Den gamle model fra 90erne kan selvfølgelig på ingen måde samlignes med den nye

• #4   13. okt 2009 Kasper !

Mener de nye modeller !

For dem har jeg ikke hørt noget dårligt om, blev vist også kåret for året bil, for et par år siden.

• #5   13. okt 2009 en swift er lavet i en ganske udmærket kvalitet. Og de har ikke problemer med at de går i stykker hele tiden, i hvert fald ikke mere end alle andre biler.

Delene til en swift ligger faktisk i den billige ende så heller ingen problemer der.

Min egen (fra 2006) havde nået at køre 150.000 inden jeg solgte den og det eneste der var lavet ud over almindelig service var udskiftning af en knastakselføler (på garanti).

• #6   13. okt 2009 Jeg var ved at købe en inde jeg købte min Octavia RS. Jeg synes det var lidt af en skrammelkasse hvis jeg skal være ærlig. Den knirkede og knagede den jeg var ude og prøve.

• #7   13. okt 2009 Jeg mener selvfølgelig den nye model, for kunne godt tænke mig at købe en til et nyt projekt, men problemet er bare det, jeg har hørt det skulle være noget "Motor cykel skrammel" som koster en helveds masse penge i dele.

Men ja ellers har jeg også hørt det skulle være en lille sjov bil smiley

• #8   13. okt 2009 Kasper O Selvf er der noget mere plastic i kabinen end f.eks VAG bilerne.. Men prisen er os derefter....

• #9   13. okt 2009 swift fra 05 og frem er en dejlig bil til prisen !

• #11   13. okt 2009 Martin: Tja. Swiften er jo også nyere. Men det er da en fin bil synes jeg. Ellers vil jeg da ikke ha' kigget på den. Men man får hvad man betaler for, fandt jeg ud af.

• #12   13. okt 2009 Bare køb 1.5eren.. 1.3eren har haft nogen motor problemer og så kører 1.5eren os bare bedre og mere glidende..

M a.. Din kommentar kan jo ikke bruges.. Du snakker om en model fra 02 som INTET har med 05 modellerne a gøre

• #13   13. okt 2009 Dieselen er ihvertflad ret stabil. Min søster har den, uden de store dikkedarer (lige et enkelt problem, men ikke noget dyrt eller graverende) Hun kører 45000 km om året, og den triller bare uden den mindste antydning af problemer, og gerne over 20 km/l.

• #14   13. okt 2009 M a det viser ingen nej.. Du kan ikke udtale dig om bilen når du ikke ved en skid om den.. Der sket MEGET med suzuki inden for de seneste år.. Ligesom med skoda var det en lorte bil i gamle dage... At der så er en masse kællinger som almindligvis køber bilerne og ikke kan vedligeholde dem er os en anden ting...

Ignis og swift er ikke samme bil heller nej... Og køber man en bil til 150.000 fra ny får man ikke en vag kvalitet til over 300.000 kr det vel klart..

• #15   13. okt 2009 Øhh nej 1,3 eren har ikke har motorproblemer og 1,5 eren går heller ikke mere "glidende" end 1,3'eren. Faktisk vurderede flere bilanmeldere 1,3'eren som et bedre valg en 1,5 eren. Jeg er ihvertfald glad for min. Den fejler intet såvel i motoren som andre ting. Den er ikke mere plastik agtigt end andre mærker i samme prisklasse. Køb du dig bare en Swift hvis du kan lide dens udseende, for du får en rigtig god bil til prisen. Det er IKKE en LORTE bil overhovedet. Hvorfor tror I ellers den er blevet så populær og er en af de mest solgte biler i '06 - 08??

• #16   13. okt 2009 Tusind tak alle sammen.

• #17   13. okt 2009 de bliver lavet i ungarn og japan. sørg for at købe en fra japan. den fra ungarn har mange fejl.

• #18   13. okt 2009 Min er fra Ungarn og har ingen fejl. Hmm mener så bestemt ikke jeg er en uheldig ejer.

• #19   14. okt 2009 For satan hvor er der mange der lukker lort ud!!! - Hvis du vil have ærlig info og råd om sådan en, skriv en privat besked. Er udlært suzuki mekaniker, og nej jeg kører ikke i sådan en ...

• #20   14. okt 2009 dem fra ungarn har skæv undervogn, dvs dækkene ska rotationskiftes ved hver 10.000 km. stikket til bagagerumslys irre og der har været tilfælde hvor det er begyndt at brænde. bagagerums bunden ruster pga beklædningen er sprøjtet med et middel som gør at lakken koger op. bliver selvfølgelig skiftet på garantien.

• #21   15. okt 2009 hmm min har nu ingen skæv undervogn og skal have skiftet dæk for første gang i næste uge. Har da kørt knap 40.000 km på dem. Den trækker hverken mod højre eller venstre hvis man slipper rattet. Så den slider altså ikke dækkene skæve.

• #22   12. sep 2018 Jeg folkens..
    Jeg har købt denne lille æske (Suzuki Swift 1,3 DDiS GLX) og vil høre om der er nogen erfaringer med Den? Står fint og køre ok men har 263000 km på bagen.. anybody?

• jens p
    jens p Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 9 Følgere: 10 Svar: 4
    #23   13. dec 2018 Suzuki swift 2006 har dårlig styretøj og dårlig gearkasse

Kommentér på:
Suzuki Swift - LORTE BIL ELLER?

Annonce