{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

hvorfor er det altid mig.. : ( {{forumTopicSubject}}

bare for at gør en lang historie endnu længere, så købte jeg i 5 månede 07 en splinter ny touran. alt var liv og glade, og var pissse glad for bilen.....indtil! jeg fandt ud af at sælgeren havde lavet noget fejl i tilmeldingen af bilen til forsikring, så kørte de første 3 måneder ugen forsikring, men skidt med det, der skete jo ikke noget. nu var alting glæde og happiness igen.... for en stund! var lige et smut forbi min egen mekaniker, for at skulle ha monteret noget, han spotter så, at de gummi klodser som sidder i støddæmperen under transport på lastbilerne, stadig sidder i alle støddømperene!!!, og det viser sig at bilen slet ikke er klargjord, da det klistermærke som skal sidde i servicebogen, staidg sidder under måtten i bag.. dette bliver jeg self pisse sur over, men forhandleren siger bare undskyld, undskyld, og så sker der ikke mere, og nu var bilen blevet 5 måneder.... så går der et stykke tid, hvor bilen køre som den skal, men pludselig en dag, begynder den at lyde som om der er dumt ventil på, og dne fløjter helt vild fra turbo/kompresso, jeg køre self ind med den, og der er gået en sensor ofr ladetryk.

sensoren bliver skiftet under garantien, så det var jo ikke så slemt. så går der igen et par måneder, og en ny sensor brænder a, kan ikke lige huske hvilken. ny hyler kompressoren helt vild når bilen er kold. jeg får skiftet sensoren, men bilen hyler stadig, vw siger så bare... at det skal den gøre, og computeren siger at der ikke er fejl, så der er ingen !!!!...jeg kom selv til at betale for denne rep, da bilen var 3 dage over garanti, selvom jeg havde været derinde 6 dage før med problemet, hvor tekniker bare sagde at jeg skullle få en tid.
men han glemmer så bare lige at skrive i bogen, at jeg havde været derinde, så jeg kommer selv til at betale for det, dog med rabat på regningen...
så her for et par uger siden ryger der så et topleje i venstre forhjul, hvilket jeg syndes er tidligt, når bilen kun har gået ca 50000km.. men det er bare 1800kr så var den ude af verden.... og så idag, mens min kæreste er på vej hjem fra arbjede, lyser der en lampe, og bilen skriver STOOOOPPP... det sker så heldigvis næsten ud for vw I IKAST, så snu som hun er lader hun den bare triller der ind... den melder så at den nøsten ikke kan lave olietryk.. og det måske koster en ny olie pumpe.
mekanikeren sagde at der ikke lød til at der var andet som havde taget skade.. bare lige noget jeg skulle ud med.... fuck jeg er ved at være træt af den bil.. og det skal lige siges at den fungere som en invalidebil, så kan sku ikke undvære den... men det har jeg måtte blive nød til en del gange efterhånden smiley


Kommentarer på:  hvorfor er det altid mig.. : (
Kommentér på:
hvorfor er det altid mig.. : (

Annonce